Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Jaap werkse en als de kans met de dag groeit, nog ff wachten dan Of had je dat al gedaan ? want half jaar geleden toch ook met huisje bezig dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik erger mij vaak aan mezelf, Altijd zoeken, om sleutels, leesbril, aanstekers, vergeten boodschappen, etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen Frummels, even bijlezen met een bakkie, pffff........ nog niet echt wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Luitjes, ik moet ook rennen nu.. Fijne dag, maak er wat van.. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Morning !! T is toch niet te geloven dat ik zo vrolijk ben op de vroege morgen.... Ik verander nog eens van een nachtvlindertje in een vroeg vogeltje! Eerst even lekker douchen.... Laters pieps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse LadyN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummels. Diep en vast geslapen. Is er nog koffie? Vandaag neem ik de eerste niet. Snoepje??? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: LadyNDAGPACT Hanneke Albert Lytse LadyNHopefulquote> Goeiemorgen allemaal,moet nog even opstarten...pffff...zou het aan het weer liggen?Ik ben daar toch echt gevoelig voor..Nou ja, aan de slag maar weer!Tot vanavond!Liefssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 goede morgen frummels. is er ergens nog koffie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen, hahaha, die Fibo. Jaap, wat spannend, ik zal voor je duimen. Madlief, hoe gaat het? Hopelijk wat minder stress. Igor, hier is nog koffie, wel even zelf pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi Tina, De stress is nog niet weg, maar ik heb wel goed geslapen. Dat scheelt een jas zei mijn moedertje altijd. Hoe is het met jou? Kun je je nu wat vermaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 lekker tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful Miranda Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedzo Madelief, nou om eeerlijk te zijn, maandag ga ik weer aan het werk. En daar ben ik blij om. Ik begin een week eerder dan gepland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 goede morgen knorrie alles wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Albertina, heb je je tweede sollicitatiegesprek al gehad? Of heb je er toch van afgezien, als ik me goed herinner twijfelde je of je die baan wel wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Rosa, ik heb dat gesprek pas de 15e maar ga het niet doen. Waar ik nu zit is het voorlopig oké, ik wil teveel en als de belasting te groot is, of ik word niet goed genoeg bevonden als ik zou worden aangenomen heb ik niets. Dus ik blijf waar ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful miranda Rosa Lytse Bor Serra Ik sluit me hier graag bij aan vandaag. Gaat me nog even wat te snel hier om alles te volgen maar kan wel inhaken op de dagpact! Goedemorgen verder allemaal op deze mooie zonnige dag. groetjes Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Een nacht lekker diep slapen is zo vurrukuluk. Je kunt ook je lichaam resetten door in -180 graden nitrogen te gaan staan, zag ik gister op TV. Je krijgt wel slofjes mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi Serra! Koffie? Ik zet wel even een nieuwe pot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goeie morgen Borrie:sun: Serra van harte welkom en heel veel succes in je strijd. Ik wil je daar graag mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik kom ook even een koffie ontfutselen. Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Serra, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Serra, Van harte welkom! Ach in de loop van de tijd gaat het lukken om het te volgen hier. Soms, als het te snel gaat, neem ik ook een beetje afstand. Succes in je weg naar een nuchter leven. Tina, Fijn dat je wat eerder kunt beginnen! Gwen, Ik zag het ook gisteren op tievie.... Zou ik best wel willen proberen! Wel met sloffen aan dan. Nu duik ik eerst mn badje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden