Spring naar bijdragen

woensdag 3 oktober 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is het die lichte herder, Bolletje?

Ik heb geen geluid op deze aftandse pc, maar keek wel mee.

Wat is die hond mooi!! Maar misschien heb ik het wel helemaal mis, en bedoel je een andere hond.

Ik zag nog wel meer hele lieverds..

Ik zou ook wel graag een huisdier willen en dan met name een hond.

Maar een hond kan niet veel alleen zitten en helaas heb ik weinig tijd. Ik werk te veel. Misschien later.

Helaas ben ik allergisch voor kattenharen, dus een kat gaat ook niet lukken. Zo ook voor vogels, konijnen etc.

Dus...conclusie: een goudvis??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kameleon
Heb je het een beetje bijgehouden?quote>

Nee, tijdens mijn ziekteverlof heb ik me niet met IT beziggehouden. Het ziet ernaar uit dat dat ook het struikelblok gaat worden. Mijn IT-kennis is nogal out of date...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Nancy hi is vooral zooooo ontzettend lief, en wordt nu ook door iedereen echt verwend. Vanochtend heb ik hem 3 worstenbroodjes gegeven en dan krijgt ie wee die dentastick.

Draak dat zijn die twee die pas geleden naar Breda zijn gegaan, die scheetjes. Ik heb zelf nog niet veel gezien op you tube maar tovallig Fretje en Frederica wel. Knap zijn ze hé Draak?

Nu hebben we weer twee ratten zitten. Ook zo mooi en lief joh. Ik zou alles wel mee willen nemen en dan gewoon hier in de huiskamer tussen allemaal dieren willen zitten. Heerlijk.

Wat hier regen? Meen je dat serieus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor A3 ik weet het. Heb hier ook al een hangbuikzwijntje gehad die regelmatig in huis kwam, ik heb die met slagroom en de fles groot gebracht, en Prulleke, een shetlandpony. Nou die heeft nog nooit iets kapot gemaakt terwijl ik een huis vol planten had. Het enigste dat ze wilde was bij mij op de bank, samen t.v. kijken. Nee joh ik weet het en het kan ook niet maar ik zou het wel graag willen hoor. Dieren zijn wel zo ontzettend trouw, lief en heel eerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, o ja Drakie dat is de vader van vader en zoon turkenburger. Zoon is al een hele tijd geleden geplaatst maar vader wil niemand, omdat hij niet alleen kan zijn. Maar als iemand echt opzoek is naar een hele trouwe vriend die geen vlieg kwaad doet, een hele rustige goeie lobbus, dan moeten ze hem nemen. Dat is werkelijk zo'n ontzettende lieve rustige hond. Tegen iedereen even vriendelijk echt. Trouwens dat kan je wel zien op de film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O leuk Coooo ik morgen omdat m'n boxen het weer eens niet doen. Moet anders heel m'n pc. opnieuw opstarten om geluid te krijgen.

Hoe is het verder met jou meis. Lukt het allemaal nog een beetje?

Hoop niet dat er mensen nu moeilik zitten die niet in durven loggen omdat we het over de dierenamb. hebben want dat zou niet goed zijn.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat dat worstelen als je wat ouder wordt, ook minder wordt, tenminste ik heb er nu gelukkig geen last meer van.

Wat vervelend dat je een aanvaring hebt gehad, maar het betekent ook dat je heel duidelijk hebt laten weten dat het je niet bevalt hoe ze is, of haar werk doet.

Ik hoop dat je zoon de kracht heeft om die (grote) peuken niet meer aan te raken. Als hij de kracht van zijn moeder heeft, dan moet het gaan lukken. Maar inderdaad het zal een gevecht zijn zeker in het begin.

En toch hij zal altijd bij Ma Coooo terecht kunnen, zeker weten.;):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bollie: vandaag een heel stuk gelezen (in een oude krant) over de verschillende soorten koi-karpers, dat die man naar Japan was geweest, bestuurslid van de vereniging enz. Speciaal gelezen omdat jij ze hebt.:) Leuk trouwens dat je voorlichting gegeven hebt op een school. De jeugd heeft de toekomst, dus zeer nuttig werk!

@ Coco: fijn dat je er weer bent.

@ Jen: duimen gaat door hoor!

@ Roosje: hallo meid.:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Lytse wat leuk zeg. Ja ik moet nog steeds een foto van mijn allermooiste knaap maken. Ze zijn mooi hoor mijn vissies, wel niet in Japan gahaald maar daarom zeker zo mooi. ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen de (doodgewone) Japanner of de echte. Maar ik ben dan ook niet deskundig op dat gebied.

Maar inderdaad, de echte fokkers gaan naar Japan en de vissen daar worden speciaal geselecteerd op kleur en bouw.

Heb veel op you tube opgezocht.

Hoe is het met jou? Heb je nu, nu het vochtige weer er weer aan komt, meer last van je lichaam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...