Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hee Rapi, zelfs ik ja ja ikke zo dislecties als een kasplantje, van Andre Kuipers die die het ruimtestation pas heeft uitgekieperd, in de ruimte. Zou ut kennen denk ik, yjah nu niet, maar zou kunnen dus. Maar ik doe ut nie , maar dat is wat anders. Want ik wil nie op het Dagpact ghe he he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Kijk Nanc ken ut ook Maar die wou zelf ook op de lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bedankt nog voor de stoute-schoenentip, Diesel, het is gelukt, hoor! En STOUT dat ik was!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ciao lieve mensen! Stoute schoenen-tip? Hoe gaat je TOPtraining, Nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hee , goed joh, moest er vanochtend ook nog aan denken, vroeg me af hoe het gegaan was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Zo. Ik heb net een lunch succesvol 0% afgesloten, strakkies weer een diner waarbij flink geplopt gaat worden. En ik voel me steeds meer alien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Oh Nancy, Wat klinkt dat vreselijk ingewikkeld. Laat maar Gebruik de rechtermuisknop nooit. Vind het veel te eng. Knippen,plakken.. Phoe, wel van gehoord, aan mij niet besteed. Sorrie, ben een beetje van de oude stempel denk ik. Laat het wel aan onze computerdeskundige over:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hoi Gwen! Het is een Aandacht, Actie en Controletraining via internet, 5 weken lang. Een samenwerkingsverband en onderzoek van het Trimbosinstituut en de UVA. Het komt er op neer dat zij zeggen dat je als verslaafde als het ware aangetrokken wordt door verschillende mentale beelden (o.a.) , en daar vaak op reageert met craving. Die mentale beelden worden nu "geherprogrammeerd" als het ware, en daar wordt nu nog meer onderzoek naar gedaan. Uit eerder onderzoek blijkt dit te helpen, dus vooruit maar met de geit. Er is een apart draadje hierover op Thema's rond alcohol. Meerdere frummers doen hier aan mee. Tja, alle beetjes helpen! Hoop ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gwen. Succes joh, Vervelend he, als er zo erg om je heen wordt gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gwen, misschien ben je dat ook een beetje en moet je ff naar huis komen , he ET Maar snap het hoor, je zit ook wel erg op het spek daar he. Maar je doet ut wel, das wel heel wat, duussssss je ken het wel. Dus zorg ervoor dat je fit bent en blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gelijk heb je Rapi, vraag het gewoon een ander, niks mis mee... Zelf ben ik ook niet zo'n ster op computergebied. En vraag dus alles aan mijn collega's, haha! Ja Diesel, zonder een ondergrondje alcohol ging het toch echt wel beter. In ieder geval dat vond ik. Misschien wat minder zonder grappen (zoals jij ook al zei), maar wel nuchter en voor mij was dat al een hele overwinning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Oh en Gwen, hoe vervelend dan ook, je bent niet alleen he, wij zijn hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Tjah als we het zelfs met een laag alc. konden, tjah dan moet het nuchter eigenlijk toch zeker lukken. gewoon een poepie laten ruiken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gwen trouwens nog bedankt voor je berichtje he leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 En dan is dus nu de vraag: WAT gaan we eten??? (Toine, waar ben je..???!!!) Ik ga maar eens de koelkast induiken, zien wat ik nog heb. En dan maar wat fabriceren. Ben er eigenlijk te moe voor, maar ja, de hongerige wolven komen zo thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 En hongerige wolven moeten gevoed worden he Nance Hier; Spruitjes,aardappelen, balletje bio-gehakt en komkommer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goeie avond mensen. Lekker en heel hard gewerkt. Merk toch wel weer dat ik die Day- Led lamp weer gebruik. krijg er ontzettend veel energie van. Vanmiddag P.R. op een school gegeven. Was leuk. We moeten dan van alles vertellen over hoe de dierenamb. functioneert. Dan zie je die vingertjes omhoog gaan als ze wat willen vragen. Ik moest even terug denken aan de tijd dat ik dat zelf deed. Ik kan terug kijken op een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Dank jullie wel. Ik had een supernegatief berichtje geschreven, maar ik ben blij dat ik em niet heb verzonden... Ik moet naar m'n eigen aandeel kijken, en vaker nee leren zeggen. Ik las laatst ergens, "dineetjes, daar doe ik niet meer aan!" "Maar ik kom wel bomen snoeien." Die vond ik zo mooi. Dat ga ik ook doen. (wil ik ook doen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hahaha, Draak, nu snap ik em pas! ET, come hőõôóme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bol, klinkt als een goeie dag! Leuk, voorlichting geven... Nancy, dank voor je uitleg. Zal ens op het draadje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Toch maar een tukkie doen... Zit er een beetje doorheen. Ciao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wat leuk Bol, dat je vandaag op een school was! Goed werk doen jullie! En ja, wat geeft dat een energie he, al die kinderen die geïnteresseerd zijn en van alles willen weten, kinderen zijn van nature heel leergierig! Fijn dat je zo'n goede dag had, en oeps, ik lees nu net dat je de energie van de Ledlamp kreeg... maar goed, ik ga er maar even vanuit dat dat ook geldt voor de kinderen. Ik heb dat zelf namelijk ook, ze vreten energie maar geven ook zoveel terug. En Gwen: volgens mij heb jij al aardig wat bomen gesnoeid, ga zo voort dus!!!!! Rapi, die spruitjes had ik gisteren, mijn lievelingseten!! Helaas, nu maar wat anders dus... ben even weg nu, richting keuken, laterszzzz........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hoi Rapi, Je kunt ook op de laatste aanmelding van het dagpact gaan staan en dan "Quote" selecteren ipv "Beantwoorden". Dan nog wat qQ's en rare [] verwijderen. Je kunt dan "Preview" aanklikken, dan kun je zien hoe je bericht uiteindelijk geplaatst wordt. Moet lukken zou ik denken. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Maar een ander vragen is ook altijd goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Als jullie willen zien hoe wij werken dan moet je dierenambulance Helmond op you tube intypen. Het eerste wat je zien is onze grootste vriend van iedereen Tomas een Turkse herder die we maar niet kwijt raken. Zo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden