Gaby Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen Frummels! Even bijlezen, is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen. Koffie en dan in bad. Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen Apple, Dat is vervelend, heb griep onder de leden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Laat ik dat nu ook weer van plan zijn Made. Moghu Gabs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 goeiemorgen mensen hier nog droog, maar of maatje en ik het droog houden dat wordt duimen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 het regent hier, heb de was maar binnengehaald, die ik gisteren heb laten hangen;) Had er gisteren geen zin meer in. Gelukkig is het bijna droog, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Miranda LadyN Bor Apple Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ik zet een enorme pot koffie, voor alle mensen die zodirect uit bad komen. Latte machiato, met een sloot melk. Mijn drankdromen zijn voorbij! Het is al weken droog. Daar ben ik heel dankbaar voor. Want in mijn droom ging ik altijd voor de bijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bo en Lavendel gefeliciteerd met jullie 3 maanden! Bij aa zegt ''men'' dat je nu pas echt nuchter bent, dus ben benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren?! Het is vies weer hier, zo met het zonnetje van de afgelopen dagen, ging het best redelijk met me, hopelijk kan ik dat ook voorzetten met dit weer! We hebben afgesproken om met het gezin een weekje op vakantie te gaan, dan ga ik dus voor het eerst weer met mijn ouders mee sinds mijn dertiende!!! Ik ben er heel blij mee, we zouden alleen in de herfstvakantie gaan, maar dat was moeilijk te boeken/te duur of zo, dus nu gaan we begin november, over ruim een maand, ik bid dat mijn vader zich dan nog goed voelt, dat zou mooi zijn, we weten niet wanneer of dat hij ziek wordt, maar dat zal hopenlijk niet al binnen een maand zijn??? Bid,bid! Dus daar kijk ik naar uit Verder moet ik beslissingen gaan nemen omtrent mijn werk, ik zie dat ik daar moeite mee heb, het bevalt me eigenlijk niet, ik zie er tegenop om naar mijn werk te gaan (op de vrijdag) , ja en dan wordt ik recalcitrant, dan zeg ik, ik wil het niet zo, dus ik kap, het zal ff lekker zijn als ik daardoor weer aan de drank ga zeg maar ik weet ook wel dat dat oud gedrag is, overal voor weglopen, zeker als het niet zo gaat als dat ik wil, maar ermee dealen heb ik eigenlijk nooit geleerd, en ik weet ook, dat niets maar dan ook niets een reden is om weer dat eerste glas te nemen, (en ik had een trek gister ) en ik zit nog steeds in een half huis, ik zou nu wel eens willen dat er uitkomst is, of ze kunnen blijven staan, dan kan ik de reparaties laten verrichten, en mijn aanbouw realiseren, alles went, maar ik zou toch wel graag een badkamer willen nu Ik ga werken, tot later, fijne dag en ik neem vandaag de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: gwenGoedemorgen lieve mensen,Ik zet een enorme pot koffie, voor alle mensendie zodirect uit bad komen.Latte machiato, met een sloot melk.Mijn drankdromen zijn voorbij!Het is al weken droog.Daar ben ik heel dankbaar voor.Want in mijn droom ging ikaltijd voor de bijl.quote> Mag het ook iets sterkers zijn?Ik bedoel koffie dan he? En al helemaal geen melk!Fijn dat je dromen voorbij zijn.Ik heb er nog steeds last van.Kan lang duren blijkbaar.Maar ik blijf er niet steeds meer aan denken tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wat leuk Gabs, waar ga je naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gaby, Dat lijkt me fijn om te doen. Met je het gezin op vakantie. Waar gaat de reis heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Made en Apple, ik heb afgelopen jaar AL mijn drankdromen opgeschreven... Precies ook die van jou,Apple, dat mijn man allemaal flessen vindt, ik dronk zelfs op de ADB-meeting. Bijna elke droom dronk ik op het einde. En sinds enkele weken gewoon niet meer... Dus het gaat over. Het zal ook verwerking zijn. Dus nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Apple, 23 dagen is geweldig!!!!! Wat heerlijk, Gaby, met je familie op reis. Fijn dat je dit nuchter mag meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Yvonne, 'k ben rond zessen wel even wakker geweest maar heb gelukkig nog kunnen doorslapen. Nu weer een nieuwe dag. Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Miranda LadyN Bor Apple Marc Serra Begin van dag drie voor mij!!! Dank voor alle steun op dag 2 die ik gekregen heb van jullie. Voor jullie allemaal een mooie (ondanks het weer) dag gewenst! Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ciao Serra, je gaat goehoed! Goeie dag voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen Serra, Je vaart goed, doorzetten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik zit even flink te stressen... kom juist bij be huisarts vandaan, heb sinds zondag een pijnlijke linkerhand. Niet dik of iets te zien aan de buitenkant, maar wel erg pijnlijk als ik mijn hand gebruik. Vooral autorijden is erg pijnlijk, want ik houd het stuur vast precies op de zere plek. Lastig, dacht ik.... Kan ik er maar beter even naar laten kijken! Nu denkt de dokter dat misschien een middenhandsbeentje gebroken is en daar ben ik best wel even van geschrokken. Heb al de nodige dingen gekneusd, maar nog nooit iets gebroken. Vind het idee van misschien in t gips ook helemaal niks. Ben namelijk afhankelijk van mijn auto om van a naar b te gaan en dat zal dan even niet gaan.... Moest t even kwijt. Ik weet wel dat ik eerst de foto af moet wachten, maar t zit me toch behoorlijk dwars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Kameleon en Gwen thanks voor de support! LadyN spannend.....even afwachten misschien valt het mee :-) Mag nu de zon weer gaan schijnen? Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jen, Vanmiddag 2 uur he? Heel veel succes hoor! Serra, Fijn he? Zo nuchter wakker worden. Jij ook een fijne dag! Lady, Dat is idd schrikken! Kan ik me goed voorstellen. Ook ik ben erg afhankelijk van een auto. Wanneer moet je foto's laten maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Laat het maar even open dan Lady een volleyvriendin hier had ook wat gebroken zelfs wat versplinterd bot, het gips hoefde er maar heel kort om en nu volleyt ze al weer met een stevig verband erom. Het kan dus ook meevallen. en even wat nemen voor de pijn misschien, dat helpt ontspannen en ontspanning helpt het helen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bako! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Appel goed gedaan jochie..:present:..:present:..:present: LadyN. Ik hoop dat het dat niet is. Schijnt nogal erg pijnlijk te zijn. Heel veel sterkte meid. Serra voor jou ook een bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hannah, Jane, Bol, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden