Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hannah ik hoop dat je nog een lange weg mag gaan met je moeder. En dat het geen lijdensweg wordt. Ouderdom komt met gebreken. sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Nou Harry, dan leef jij in een droomwereld dat gun ik je van hart., Deze dame loopt ook al een flinke poos mee, ook veel gezien en gedaan en meegemaakt, zo prachtig is de wereld (maatschappij) niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Mooi hè, dat uitzicht. Toch overweeg ik daar een gordijntje of een anderszins inkijkbelemmerende maatregel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Dag allemaal! Mijn bezoekje aan het ziekenhuis was verwarrend en een enorme opluchting. Op de foto's is geen breuk in een middenhandsbeentje te zien, geen gips dus... Hiephoi! Kreeg nog een hele uitleg over verborgen breukjes die soms pas na een week zichtbaar worden. Heb me vanmorgen zo op lopen winden dat ik me nu maar berust in dat mijn hand 'gewoon goed gekneusd' is. Kan ik lekker mijn autootje blijven gebruiken, al is rust wel erg belangrijk. Verder meld ik me ook droog af.... Was een heftig dagje... ik duik lekker mijn bedje in! Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik denk dat: In schuldgevoel blijven steken een doodlopende weg is. De basis is angst en niet zelden vervalt men in zelfmedelijden. Schuld bekennen is je klein maken door een groot gebaar. Het gaat meestal over corrigeren van gedrag. En de integriteit van de persoon die zijn excuses aanbiedt. Het staat je vrij excuses aan te bieden niemand kan je daartoe dwingen. Het is meer een gewetensvraag. Excuus aanbieden zie ik als een uitnodiging. In feite zeg je dan: Ik had ongelijk maar ik blijf je graag zien. Ik proef in de uitleg van Jopie iets van vernedering. Nederigheid is wat anders dan vernederen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Pff zo moeilijk Hannah. Maar wat fijn dat het zo te zien blijft bij bloeduitstortingen. En ja, de tijd dat ze niet meer op zichzelf kan blijven wonen komt wel heel rap naderbij denk ik. =============================== Ben het gewoon absoluut niet met je eens Joop. Ik denk dat er wel degelijk situaties zijn waarin een oprecht gemeend excuus heel waardevol is, zowel voor degeen die het excuus aanbiedt als voor de 'ontvanger' . =================================== Harry, ik ben het helemaal met je eens. Heb het eigenlijk vanmorgen ook al aangegeven. Die 'stukjes' zijn op het eerste gezicht zo treffend en herkenbaar. Maar als je goed leest zie de negatieve strekking.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 LadyN, dat is goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 A3, Maar het feit dat we naar de maan kunnen staat ons helemaal niet in de weg om onze buren te leren kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Woow, ik loop achter... al weer zoveel reacties....gaat ff te snel voor mij. Luitjes, trusten straks en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hannah, sterkte! Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Daarnaast Harry, kan ik moeilijk mijn ogen sluiten voor alle ellende die er op deze wereld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 LadyN, Kun je voor de zekerheid geen cursus handsfree-autorijden gaan volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Kameleon, Blij dat ik niet in jou nachtmerrie leef maar in mijn werkelijkheid. Hoop dat je er ooit achter komt dat wat je nu een droom lijkt gewoon de wereld om je heen is en je medemensen zijn, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Dit 'simultaan-frummen' heeft ook wel iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jaap, wat mij opviel was dat mooi stukje zonlicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 hey Kirky. Ben weer weg, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Teveel, Ik ben gewoon realistisch, laten we het daar maar bij houden. Lijkt mij zeer verstandig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik lijk ook wel een beetje op Heintje, nu ben ik echt weg:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Rudy, Ik sluit mijn ogen er ook niet voor, besef dat er ellende en verschrikkelijk leed is. We moeten echter beseffen dat we niet alle ellende van de wereld op onze schouders kunnen nemen, dat kon Atlas geeneens. Wat Kameleon aankaarte betrof ook niet het wereldleed, maar het wereldje waar wij hier leven, de buren enz...onze microcosmos. En daar hebben wij het dus gigantisch mee getroffen, vrijwel heel de rest van de wereld is er jaloers op. Originally posted by: RudyDaarnaast Harry, kan ik moeilijk mijn ogen sluiten voor alle ellende die er op deze wereld is. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: LytseHallo Jan,Drie smileys. Het gaat dus goed met je. Fijn!Lytse.quote> Ja momenteel even in balans met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Oke Kameleon, Ieder zijn zienswijze, daar houden we het bij. Ik dus het half volle glas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 beste allen ook ik meld me weer droog af vier dagen nu LadyN: gelukkig dat je hand niet gebroken is, kneusen kan zeer doen. ieder die vandaag droog gebelven is wil ik feliciteren. Als het vandaag niet gelukt is.... laat de moed dan niet zakken maar begin morgen opnieuw de vaste wil niet te drinken. ha ha ha ik ben 4 dagen droog wat een grote mond maar ik schrijf het ook voor mezelf ben geen haar beter dan ieder andere (ex)alcoholist welterusten'lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Op sommige zaken heb ik een zeer negatieve kijk. Vooral op politieke zaken zoals conflict in het midden oosten, hoe de rijkdom op deze wereld is verdeeld geraakt of bijvoorbeeld hoe China met waterwerken een bom leggen onder hun samenleving. Of hoe in Brazilië oerwoud wordt gekapt om soja te verbouwen voor onze varkens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Teveel, dat gun ik je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden