bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Bo. O Nessie wat vreselijk. Denk je dat je je ex. hierin nog een beetje kan steunen of gaat dat niet lukken. Had jij ook veel kontact met haar? Ze moet dan toch een heel zwaar leven hebben gehad anders kun je zo'n moeilijke stap niet nemen. Sterkte meis. Wat leuk Rapelsteeltje, fruit plukken met de kleinkinderen. En morgen een daggie vrij? Rustigaan doen hé? Want dan heb je ook echt het gevoel vrij te zijn. Navond Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 iedereen weet het voor zich en voor een ander allemaal zo goed, oh zo makkelijk om die borrel niet meer te nemen toch? wat doe je dan als je leven een grote puinbak wordt???? je iemand verliest, weer..... er wordt zo makkelijk gepraat over stoppen enzo.... maar stoppen zoals zij dat deed doet pijn, heel veel pijn, en ja waar blijf je dan tussen je tranen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: TeveelJa hoor Rapi, ieder zijn meug.Maar hoezo dat weten we nu wel, ik heb het daar volgens mij nog nooit over gehad.Wens je veel plezier, mijn W kijkt er ook naar geloof ik.Ik bedoel er dus echt niets verkeerds mee.Maar alla, uitkijken wat ik zeg geloof ik...quote> Teveel,We zitten al een tijdje hier he.Ik ken je inmiddels een beetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Mensen ik heb bij de baas van het forum een andere naam aangevraagd Dit omdat ik iemand die onze steun heel goed kan gebruiken naar het forum verwezen heb. Wat het geworden is zien jullie vanzelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie, Sterkte meis, Dit zijn ook hele moeilijke dingen in het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie als je lang drinkt word je depressief, als je dat nog eens bovenop je eigen sores krijgt dan is dat dubbel op. Dan is het toch logisch dat je het daardoor ook dubbel zo moeilijk krijgt. Ik lees een beetje kwaadheid bij je klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie, geen enkel woord is in zo'n situatie op z'n plaats of passend. Het is een afschuwelijk bericht wat je hebt gekregen. Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Bollie, IK ben morgen niet een dagje vrij. JIJ toch!! Geniet ervan zou ik zeggen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Dat geeft dan wel weer een fijn, vertrouwd gevoel Rapi, veel plezier strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Thanks Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ja kwaadheid, van het niet begrepen worden wat dat met je doet als iemand zichzelf het leven ontneemt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 iemand waar je om gaf, van hield en er door een domme ruzie uitstapt!!!! ja boos en verdrietig en onbegrip van de mensen om je heen, zij weten het zo goed, wat? de pijn en het verdriet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie heb jezelf ook mensen in je omgeving waar je terecht kunt met je verdriet? Even spuien? Anders blijf je er zo alleen mee zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 nee heb ik niet@!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 dacht dat het forum er was voor steun, maar niets minder waar, alleen bezig met je eigen ikkie bahhhhhhhh wat zijn we slim zonder en ff vergeten dat er mensen zijn die door een hel gaan, dacht hier steun te vinden op mijn weg naar minder tot niet meer drinken, jullie reactie's werken averrechts, ja ja goot het zelf door mijn keel toch????? maar dan verlies je ook nog iemand die je dierbaar was, ach nessie gewoon toch niet drinken toch!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 uhm, Nessie? ik zie niemand negatief op je reageren, integendeel. Waar komt die boosheid vandaan opeens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Nessieiedereen weet het voor zich en voor een ander allemaal zo goed, oh zo makkelijk om die borrel niet meer te nemen toch? wat doe je dan als je leven een grote puinbak wordt???? je iemand verliest, weer..... er wordt zo makkelijk gepraat over stoppen enzo.... maar stoppen zoals zij dat deed doet pijn, heel veel pijn, en ja waar blijf je dan tussen je tranenquote> Nessie, wat een akelig bericht voor jouMaar je hoort niemand zeggen dat het nu makkelijk is om die borrel nu te laten staanEn als je die borrel nu wel zou laten staan zou je wellicht nog tot steun kunnen zijn voor je ex als hij je nu nodig heeftIpv misschien straks ladderzat te zijnEn hoe shit ook, met die borrel krijg je haar helaas niet terugIk wens je wijsheid hierbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie wat zou je nu het liefst willen doen? Want je moet je nu toch wel erg eenzaam voelen als je helemaal niemand bij je hebt die je een beetje kan steunen. Lijkt me ontzettend rot voor je. Wat zou je nu het liefst hebben dat wij voor je doen? Vragen stellen? proberen zoveel mogelijk mee te leven, mee kwaad worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 N@ssie, je krijgt toch heel veel steun, kraak het forum dan niet zo af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 dank je Rosa, dat bedoel ik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 dank aan de mensen die me steunden, en de juiste woorden hadden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Heel veel sterkte nu Nessie, wat moet het moeilijk zijn voor iedereen die haar heeft gekend. Ook verschrikkelijk moeilijk voor jou en je ex... kunnen jullie praten met elkaar hierover? Pfff, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 nee..... niet... ik ga eruit, stik in mun tranen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden