Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 We zijn het weer helemaal eens Lenie... en nu allebei aan de slag dus. Laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoi, goedemiddag. Mis fleur ook wel. Al geniet ik ook van de vele nieuwelingen de laatste tijd. Weet hoe moeilijk het kan zijn om de stap te zetten om hier te komen. Heb er veel aan gehad en nog steeds. Zit nu even wat moeilijk en reageer amper, maar probeer beetje bij te blijven. Lukt helaas niet altijd. Hoop dat jullie dit kunnen begrijpen. Echter, mocht dit niet zo zijn Dan is dat niet mijn probleem. Mensen, geniet van de leuke dingen in het leven. Zo nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Yvonne, wie is die andere Fleur, die het geen dag uit heeft gehouden? Er is maar één Fleur en deze was reeds voor mij op het forum!! Deze Fleur, 'die het maar één dag uithield' staat wel zo'n zes jaar droog. En soms kijkt ze even mee. Dat verdraaide afkorten maakt deze fouten. Er is één Fleur de enige echte. En een Fleurtje. Ook echt, maar geen Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Je hebt helemaal gelijk Soothe, de naam Fleur klopt niet... er zit dus iets bij nog, maar kan er even niet op komen... Maar bij deze dus mijn welgemeende excuses naar Fleur. Zo, en nu echt..... boodschappen. Hoop dat ik een pompoen op de kop kan tikken, heb hartstikke trek in pompoensoep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Maar Yvonne, degene die net ingelogd stond was wel degenlijk Fleurtje. Dank voor de respons. Ga het zonnetje in. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Was inderdaad de account van Fleurtje om het maar zo te noemen... maar is Fleurtje niet geweest, zij zou absoluut een berichtje hebben neergezet. Geloof me maar Soothe. Dat is geen veronderstelling van mij, dat is zeker weten..... En nu Von................. :angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 oeh lekker Von.. heb ik vorige week nog gemaakt. en wat Fleurtje betrefd...me merken het wel als de tijd daar is... HA!!!..ik ben klaar..lekker puh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Geen idee Yvonne. Misschien even een PB'tje. Even warmdraaien of zo. Toch weer die stap maken kan lastig zijn. Voelde me na een week vacantie al verloren hier. De verloren zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Haaaaaaaaaaai It is I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoi Fleurtje, Beetje bijgekomen. Ik ging net weg. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Yes yes Fleurie. Ha die kippebil. Gelukkig weer terug lieverd. Ik ben zo blij. Tralidadida. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 WHAAAAA... Fleurieieieie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoeraaaaaa, eindelijk verlost van haar ban, gelukkig weer hier en enorm gemist door alle frummers: Fleurtje is back in town! Welkom terug , meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: SootheHoi Fleurtje,Beetje bijgekomen.Ik ging net weg.Groet.quote> Bijgekomen van watte??Zeg jij nu net dat ik dikke billen heb???Are lap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Sorry...baas zat in mijn nek te blazen. Toch maar even weer weg nu Kusje hier en kusje daar. aufwiedersnitsel <3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ja A3 inderdaad jetzt geht los, maar dat merk je zelf wel als je haar meer leest. Daar kan ik een heel A3tje aan vol schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ik bedoel tot rust gekomen op Elba. Lekker zonnetje erbij. Maar ja 3 maanden op Elba is wel lang. Boodschapjes doen Fleurtje. Ga goed. Are lap:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Nog even ter info...voor het geval. Als Fleurtje hier eerder was dan zo net dan was het vast Tactive even. Met mijn toestemming uiteraard. Er waren heel wat problemen met het inloggen van. Ze mochten het effe overnemen zolang ze niet zorgden dat Fleur een ban kreeg. Je weet nooit met Tactive hé. Het is een klein deugnietje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 fijn dat je er weer bent meid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 ik haak weer even in...... dag twee van de voorgenomen planning om weer langere tijd droog te staan maar moet zeggen het valt niet mee zometeen maar lekker warm eten dan lost 't zich zelf wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goedemiddag. Welkom terug Fleurtje! Zo, heel de middag achter mn naaimasjien doorgebracht. Allemaal kleding, die ik normaal zou afschrijven ingenomen. Alles was te groot, maar nog niet versleten. Heb ik zomaar weer 5 truien en een rok voor de winter. Even wat teruglezen en vroeg aan het eten beginnen. Vanavond naar de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Jee Madeleine, fantastisch nieuws over die vacatures. Stoer hoor dat je nog een keer gebeld heb. Serra, goed bezig door wel te denken wat je "normaal zou doen", maar het dan niet doen! Sterk! IK ben vanmorgen de dagpact begonnen omdat ik een zware dag zou krijgen. Ik heb een gesprek(je) gevoerd met mijn nieuwe collega, die mijn oude beste vriendin was. Het ging eigenlijk vanzelf. Ik werd aan haar voorgesteld, ik gaf haar een hand en zei met een lach dat we elkaar toch weer tegenkomen nu. Even bijgepraat, we deden eigenlijk alsof er niets tussen ons was gebeurd. Ik heb het zo gelaten. Eigenlijk meer omdat ik mijn huidige collega's ging uithoren over hoe ze het vonden dat zij die functie had gekregen. Ze waren er helemáál niet blij mee. Niet vanwege het werk, maar echt persoonlijk. Blijkt dat ze wel vaker mensen negeert waar ze niets mee kan. Geen prettige houding dus naar anderen. Het ligt dus niet aan mij, en daar kan ik verder mee leven. De ochtend was druk en hectisch. Ik heb mezelf echt af en toe apart genomen om niet helemaal door te draaien. Ik ben ook een uurtje eerder naar huis gegaan. Zit nu aan de chocola. Heb blijkbaar toch iets nodig qua verdoving, ontspanning... Nog even over die dagpact. IK lees dat je je daar voor af moet melden. Hoe laat is dat? Ik ga altijd vrij vroeg naar bed namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ben je zo afgevallen Madelief, dat je al je kleren moest innemen? Succes bij de AA vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 ach ach, kind komt thuis..is vanaf vanmiddag 13.30 mee geweest op de vrachtwagen van een vriend van hem. de sneuerd is moe..... sjugt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden