Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Morgu mensen, nog een beetje slaperig, eerst maar een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een mok vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Mimosa Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Daarissie Igor . Hoe ist nu? en ook goedemorgen voor AR uiteraard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 mhh niet zo vrolijk yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goede morgen Yvon Ik moet alweer rennen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 A3, mooie tekst, en jammer genoeg vaak zo waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Klinkt niet goed Igor, hoe komt dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 1 keer is wel genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 En dat geldt ook hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 *Gaap*.. Mogguh. zit al vanaf 07.00 op. 0m 07.30 zouden ze een gasleiding komen omleggen hier. ze zijn er nog niet. nog maar een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Morgen allemaal, eerst even wakker worden. Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik slaap bijna hele dagen en nachten. Doe dan ook maar even niet mee met het dagpact want val soms zo in slaap en wordt dan midden in de nacht een keer wakker en dan is het wel een beetje laat om je nog voor het dagpact af te melden hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goeiemorgen Lenie....arme jij en wat vervelend dat ze nou niet komen. Of in ieder geval niet op tijd, kan me indenken dat je daar behoorlijk kwaad over bent. Neem dus nog maar lekker een bakje hoor. Hoi Aicha, volgens mij kun je je rustig midden in de nacht afmelden voor een pact, Maar of het verstandig voor jou is om midden in de nacht aan te loggen op adb is iets wat jij alleen zelf kunt bepalen... Luitjes, ik ga er vandoor. Genoeg te doen. Heb inmiddels in de niet-roken kamer de slingers voor Witte opgehangen. Die heeft ze dubbel en dwars verdiend. Zo, en nu aan de slag. Maak er een mooie dag van... Laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Huisarts heeft bloed na laten kijken dus daar is niks mee aan de hand. (Voor het geval iemand met deze tip komt:)). Alle andere tips van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Gewoon over je heen laten komen Aicha, je lichaam zal het nodig hebben op dit moment? Ik lees het wel vaker bij mensen die in rustiger 'vaarwater' terecht zijn gekomen wat drank betreft. Lijkt me ook niks mis mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 En nu wegwezen Von, meer dan hoogste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 en gewoon nog niet he Yvon.. straks moet ik naar het ZH, maar m'n zoon is thuis. ik ga maar even afwassen..toedeloeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 fijne morgen iedereen en zij die nog moeten komen... mijn stem is helemaal weg, wel gek, zo stemloos voor een tater als ik.... sollicitatie gisteren was totale flop hup naar de volgende gelukkig is het een luxeprobleem want ik heb vast werk maar hou er niet zo van mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hier stoppen ze pompoen in ravioli. Heerlijk! (worden wel hele grote ravioli's) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Was je gisteren ook al zo stil, Lavendel? Dan snap ik de afwijzing wel.. Er komt vast een nieuwe topjob op je pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Lavendel, natuurlijk mag dat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ik heb zo een reintergratie gesprek, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ook goeiemorgen mensen en Mimosa: heel goed bezig! lekker alles eruit gooien en een dagpact gestart! Gewoon meedoen Aicha, afmelden kun je ook als je m niet haalt, dan is geen bericht goed bericht (no excuses dus:D) En voor de pompoenliefhebbers goed nieuws, ze kunnen met schil en al de soep in, alleen de pitten eruit schrapen en veel lekkers erbij voor de smaak. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Soni, ik zie je, hoe vaar jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Kame, ik zit naar je onderschrift te kijken... Overmorgen 3 maanden! Een mijlpaal. Tjonge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden