AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Mike:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hallo dag Romie, Ook van mij een hartelijk welkom. Misschien wil je jezelf wel voorstellen op het "wie is wie" draadje. Dan is het ijs meteen gebroken. Want hier op de dagdraad is het soms nogal druk. Zeker als je hier voor de eerste keer komt. Lieve groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ook een warm welkom van mij Romie en ik hoop je hier nog veel te lezen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 ik ga lekker een warme melk met anijs maken doe net alsof het winter is, en dan mag ik morgen ook mn eigen andijviestamppot de lekkerste gaan vinden en nu met Saskia Noort mn bed in slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Romie van hieruit ook een hartelijk welkom En veel sterkte in je strijd tegen de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoe later op de avond.... @ Romie: van mij ook welkom op het forum. Fijn dat je de dagdraad al gevonden hebt. Dit is onze virtuele huiskamer. Morgen ga ik kijken bij "wie is wie" of je misschien wat meer over jezelf hebt verteld. Het is me nu te laat. @ Hee lieve Jootje: alweer de 4e dag. Ik ben zo blij voor je dat je je schouders er weer onder hebt gezet. Ik heb het tijdens het koken ook regelmatig moeilijk. Mijn remedie is, dan een kop lekkere soep of bouillon te nemen, dan is de ergste trek weer een beetje weg. Misschien ook een idee voor jou? Mensen ik meld me voor vandaag weer droog af. Lekker slapen allemaal (hoop ik) en morgen nemen we ook de eerste niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Kkkkkklkkkkkkkk.........t Vanavond 7 wijntjes gehad Geef me maar op mijn donder! truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Jammer Truitje, nu lekker gaan slapen en morgen opnieuw de schouders eronder. En dat is dan het "vallen en opstaan". Veel succes. Geef niet op. Ik meld me droog af voor vandaag en ga ook lekker slapen. Weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Weinig nachtploeg hier. Romie, welkom, doe je best. Trui ook, natuurlijk. Hou 't allen zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Ik word ook genegeerd nu.Mie mie mie doet Bassie dan.Je kan toch ook niet op iedereen reageren.Ik vind dat ik in moeiijke tijden veel goede tips en adviezen heb gehaden me hebben geholpen om uit mijn eigen cirkel van denken te helpen.Dank daarvoor!Maar ja als alles je voor de wind gaat en je hebt niets,het geluk straalt ervan af.kan je alleen maar zeggen fijn dat het zo met je gaat.En kan ik me indenken dat je het forum niet meer nodig hebt.quote> Chapeau Hannah, wijs met jouw beste ietwat cynische ondertoon, geweldig.De een doet het zo, de ander weer zus.Blijf de rust er in houden, het komt toch zo als het komt.En het gras LIJKT alleen maar groener op yonder fields.De grazerdieernumetdehonduitgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden