gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Slaap ze, Krekel! Je hoort er gewoon bij, en ik hoop je morgen op het dagpact te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Hee Bol, zo ken ik je niet, je trekt hard van leer zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bol, ik had je volgende posting niet gelezen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Tuurlijk lieve Bol, als iemand het zwaar heeft zijn we er. Als je dat niet kunt zien, zoals Krekel nu, moet ze wel heel diep zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 nee Kamé ik trek ook niet zo gauw m'n mond open maar ik word wel kwaad als ik het gevoel krijg dat iemand zijn problemen niet op het forum zet omdat we, als er helemaal niemand moeilijk zit, we virtueel koffie drinken. als je niets aan het forum hebt, dan zoek je een ander forum op wat meer bij je past. maar nu heb ik het gevoel dat we moeten veranderen omdat iemand die een paar maanden op het forum is, zich niet kan uiten. Dat gaat bij mij te ver. Jij stapt hier binnen en jij zal je ook aan moeten passen. Poeh ja ik ben echt kwaad merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: borretjeGaby; Nee, ik kan dat ook niet hoor, sociaal drinken.Ik heb dat recent, gisteren, nog geprobeerd maar neuh..Dat hoef ik ook niet weer te proberen.Nou ja, dan neem ik vandaag de eerste maar niet he quote> betekent dit dat je gisteren dronk Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Gwen, ik ben fan van je aanpak. Bolletje, dit is toch een herhaling van anderen die zich even in de put voelen en in het rond stampen....even zijn plaats laten hebben? Diesel, ook van jou ben ik fan Krekel, kan je vertellen wat je echt nodig hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Oké Lavendel is al goed. Was even vergeten dat als mensen zich rot voelen, ze toch anders reageren. Ga even een happie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik herken het zo uit mijn drinktijd... Boos op de hele wereld, en met geen mogelijkheid uit mijn verslavingsdenken en gedrag kunnen komen. Ik word er verdrietig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Het is helemaal geen feestje voor haar, Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Weet ik ook, Kirk. Ik heb alleen te doen met haar. Na bijna 2 maanden nuchter zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kirky, dat is wel erg kort door de bocht. Krekel valt hier niet zomaar binnen, er zijn best veel mensen die niet op het forum komen, om verschillende redenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Beste krekel, scrollen is altijd 'n optie. Nuchter posten ook. Chirpiechurpiecheepcheep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bij de AA zeggen we:"eerst bellen dan bestellen". Helaas werkt dat niet altijd zo. Was het maar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 @kirky: hoe is het met niet roken? Ik had je daar een pb over gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bor is alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Gwen is ook alcoholist. Maar wel eentje die nu op het piazza haar laatste avondje Italy gaat beleven. Ciao, lieve frummers! Drakie, piAzza! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bor is dan wel hartstike dom van je om geen hulp te zoeken kan je maar èèn ding vragen en beviel het?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ja bor en iedereen eigenlijk we weten het zo mooi voor een ander maar als we zelf onbewust of misschien zelfs bewust al hebben gekozen om te gaan drinken, dan helpen al onze mooie zinnen blijkbaar toch niet. Dit maakt me wel eens wat moedeloos hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 He, Borreke, zolang het niet uit de hand loopt is er niets aan de hand. Maar ik denk dat jij denkt dat het uit de hand kan gaan lopen. Aannames, aannames, stiefkop! Kan me de euforie van jou voorstellen. Hou 't in de hand. Mijn grootste vraag is, weet je alles van gister nog? Laat de drank niet met jou aan de loop gaan, als je dan toch "moet", ga ermee aan de loop. de onrustigerustige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bor ik snap he tnu even niet meer er staat zoveel op het spel voor je en dan zeg je doodgewoon ja het beviel me maar vertel is het uit de hand gelopen of heb je het binnen de perken kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: jane4Dit maakt me wel eens wat moedeloos hoor.quote> Niet doen, Jane.Ieder vogeltje zingt zoals......juist.Joe is not mie, mie is not Bor, en Nederlandse mie is gewoon pasta.Ik denk dat Borr het pad wel vasthoudt.de tupumaro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 merk je hoe vaag je schrijft Bor ik denk ook wel eens dat ik alles onthoud maar als je het aan mijn kids vraagt heb ik ineens Alzheimer of overgangskorsakov. Hoeveel heb je (teveel) gedronken? hoef je niet hier te vermelden natuurlijk, maar besef het wel voor jezelf, want om 1 of 2 ga je het hier niet zo kryptisch neerzetten. je maakt mij althans nieuwsgierig, aagje:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Tjsa en als alles voor de windt gaat Bor dan mag je natuurlijk drinken zal es effe niet zo zijn maar heb jij jezelf niet even afgevraagd wat hangt hiervan af als ik weer ga drinken BOR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 ja Had (wishfull thinking misschien ook?) ik ben wat pessimistisch vandaag geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden