Spring naar bijdragen

zaterdag 12-10-2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom even spuit elf spelen.

Jowan, de olijven heb ik vanmiddag verwerkt in mijn versie van de Mexican Pizza van een bekende fastfood Mexicaan.

Jane4, de tomaten en uien zijn op. Ook verwerkt in hetzelfde gerecht. Dus geen salade.

Hannah1, Kaas is zo lekker.

Ik vind trouwens brie niet lekker op een stokbroodje. Melbatoast, heerlijk. Maar stokbroodje, niet lekker.

Ik heb gekozen voor het stokbroodje met een smeerseltje. En zo'n interessant smeerseltje is het niet... Kruidencreme. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook.ik kom me even afmelden

Een droge dag vandaag, de tweede na mijn dikke misser.

Heb een drukke dag gehad, ben leeggegeten

En dat is voor mij een trigger.

Mezelf dan vullen met alcohol.

Maar nu doe ik het met thee

En ik ga lekker naar bed, lekker lezen

Welterusten allemaal

Truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evening :rose:

Mooie koopjes gedaan vandaag. Mag wel voor je 40ste verjaardag.

Doet me eraan denken: bedankt nog voor de felicitaties vorige zondag :present:

Las een stukje terug. Alcoholisme.....mooi excuus toch?. Tied to the hands that hold me down.

Alles is het resultaat van en het resultaat is dat van alles.

Verschrikkelijk irritant.

Alcohol is niet de vijand.

Aanstellerij!

Laters

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Eerst maar eens teruglezen na vanmiddag.

Gelijk kom ik dan op de reacties van Madeleine en Wijfie. Jullie en mijn posting hebben elkaar toen gekruist.

Goed dat jullie bij jezelf zijn nagegaan waarom je ging drinken. In mijn ogen is dat het belangrijkste om te zorgen dat het de volgende keer wél goedgaat.

@ Wijfie: de situatie met je man is helaas iets dat alleen maar erger zal worden. Moeilijk hoor die toekomst. Ik vergelijk het met mijn situatie van die pijn. Het probleem is dat we er niets aan kunnen veranderen, alleen aan de manier waarop we er mee omgaan. We weten allebei dat dat nuchter het beste is.

Samen gaan we er weer voor! :present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Krekel: wat jammer dat je het vandaag niet gered hebt. Juist in het weekend zijn vele deuren dicht, dat is zo. Morgen op het dagpact: beloofd!

@ Gwen: je laatste avond op de piazza. Dan op vakantie. Heerlijk meis, geniet ervan.

@ Bor: jij morgen ook op het dagpact?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, ik kan niet voor anderen praten. Dus bij deze zeg ik dat ik er weer gewoon voor ga.

Ergens ben ik wel een beetje trots op mezelf. Ik ben een persoon van alles of niets. Gisteren was het natuurlijk alles en dat had ik normaal doorgezet en ik had gewoon drank in huis gehaald. Maar vandaag ben ik weer gewoon droog. Ook omdat ik de roes niet echt als fijn heb ervaren.

Hoe snel kunnen mensen eigenlijk terugvallen in oude gewoontes? Want vrijdagmorgen was ik blij, 's middags juist heel erg blij, in de avond ontzettend relaxt en na twee biertjes woedend en verdrietig en wilde ik de confrontatie aan met iedereen 'die het gedaan had' in mijn ogen.

En dat terwijl ik nuchter absoluut geen rotleven heb. Juist best een heel makkelijk en fijn leven. Vond het echt vreemd om het zo te ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sas: ik heb je posting met een glimlach zitten lezen. De drank afgeslagen, de verleiding ontlopen en nu een gezellige avond met je kinderen! Chapeau!

Ja je staat op een splitsing, en je gaat de goede kant op.

Dat verleden is gebeurd, kan je niet veranderen, maar je werkt aan het heden en daar gaat het om.:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Dat is nu iets dat ik altijd graag had gekund, schetsen. Maar ik schets me suf, maar er is nooit iets van te maken.

Je kunt ook gewoon gaan proberen uit je gestreep of wat dan ook, mooie vlakken te halen en in te kleuren. Leuke begin-oefening en van het één komt het ander.
Gewoon voor de lol, het hoeft geen kunstwerk te zijn!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je een goed dagje had, Hannah, nu die boom nog!

Ik heb de balans opgemaakt...

Viervijfde van de lavendels die ik in het voorjaar

geplant heb, hebben het niet overleefd.

Dus volgend jaar opnieuw, het watersysteem

is nog niet voor mekaar.

Ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...