VM1 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Idd. Kame, grappig dat je dat zegt. Als de jongens echt heel druk zijn en dan zeg ik nee, mama gaat wat anders doen nu en dan ga ik breien. En met dat ge rikketik worden hun idd ook rustig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja met drie naalden. En hoe dunner de wom of als t katoen is al helemaal, hoe dunner de naalden he. Beginnen met het "beenstuk" zeg maar, dan overpakken en de hiel in breien. en dan als laatste het teenstuk. (dat met die aparste teen stukjes slaan we voolopig maar over, zover ben ik ook nog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Moet even een RH doen, hij kijkt zo zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Heb hier wol liggen voor naalden nr 7, dan ben ik wel snel klaar denk in zo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja die puppy oogskes he. Die van mij weegt meer dan ik en is ook groter ook maar zij denkt dat ze nog een klein "schootzit" puppieke is..... Maar ze is de liefste hoor... Ik heb ergens nog een goeie link om sokken te breien ik zoek em nog... Ik moet hier ook weer aan de slag en morgen 7uur weer werken. Spreek je later! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Nou dames succes , het enigste wat ik ken beien is een bruin truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Hoi lieve allemaal, Veel regen gehad hier, dus bijna alle kinderen en kleinkinderen op bezoek gehad bij LATex, Wel heel leuk. LATex heeft de hele week griep gehad, met koorts en spierpijn. Heb zelf nu ook keelpijn en verkouden. Ik verkouden...dat wil heel wat zeggen hoor, Ben dat echt bijna nooit. Hoop niet dat het doorzet, want LATex zegt; Oh, bij mij begon dat ook zo. Hoop, maar dat ik vandaag het ergste heb gehad, want helemaal geen tijd voor die flauwekul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zo, leeswerk af... nam veel meer tijd in beslag dan ik hoopte. Ennu Kame, dit was puur leeswerk ter voorbereiding van een presentatie/opleidingsdag op mijn werk morgen, bleeeeeh. Nu aan de kokerij en vanavond dat stukje presentatie maar even doen. Jammer dat het weekend eigenlijk al weer voorbij is. Trouwens meiden, sokken breien doe je met minimaal 4 pennen hoor, met drie gaat volgens mij niet lukken. Ik heb in een ver verleden, zo'n 47 jaar geleden (woehaaaaaaaaaaaaaa, niet te filmen wat lang geleden) op de lagere school babysokjes moeten breien van dat stugge katoen... het is mijn enige paar zelfgebreide sokjes geworden, wat een monnikenwerk. Truien vond ik wel leuk om te breien altijd en ik heb ook veel en vaak gehaakt.... Zo, en nu de keuken in...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 We doen ons best draak, nu kijken wie de sokken het eerste af heeft:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik schiet hier in de lach Vonne, was rustig begonnen met drie naalden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Originally posted by: rapilosHoop niet dat het doorzet, want LATex zegt; Oh, bij mij begon dat ook zo.Hoop, maar dat ik vandaag het ergste heb gehad, want helemaal geen tijd voor die flauwekul.quote> Is dat nou typisch iets voor mannen, de mijne zegt dat ook al:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Sokken breien..zeker een monnikenwerk. Warr heb jij dat geleerd dan Yvonne. Heb zelf huishoudschool gehad vroeger, maar nooit geen sokken leren breien. Wel mijn lingeriediploma gehaald, en typediploma. En leren stijven,koper en zilver poetsen, ramen zemen, vloeren in de was zetten. Dat hoorde allemaal onder het vak Huishoudelijk Werk. Kom daar nu nog maar eens om Oh ja, zeepvlokken kloppen in heet water met een zeepklopper. Denk dat de nieuwe generatie geen idee heeft waar ik het over heb. Ach ja, die goeie ouwe spinazieacedemie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Oh ja Kame, Misschien idd. typisch iets voor mannen. Maar we laten ons niet ziek praten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Nog even, dan is het avond. Ik kan me droog afmelden voor de dagpact. Straks komt het 6 uur journaal, dan het half 8 journaal en tot slot "boer zoekt vrouw". Daar ben ik ook een grote fan van Lekker, zo'n saaie Zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 vertel Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Heerlijk he Tatum, zo'n saaie zondag. Mijn programma ziet er ook zo uit vanavond. Maar eerst even eten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Haha, dat is inderdaad ingewikkeld:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Dinah, evalueren met collega's kan ik ook niet. Geen vakantie hier maar mijn collega's zijn allemaal mannen op de bouw. Die zien me al aankomen..... Tja, vrouw in de bouw - maar dan op kantoor - Hebben ze ook nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Wijfie, is leuk dat breien he, gewoon tijd voor nemen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goeie avond kanjers, En wat was het vandaag alle jemig koud, buiten, achter een kraampje met niks anders als een blouse aan, en wat heb ik veel chiwafwafjes gezien die ik allemaal wilde hebben, en wat was het ontzettend druk ook met mijn kraampje maar.................. ik heb wel voor e102,35 verkocht aan knuffeltjes, hoe vinden jullie dat zeg. Het was een geslaagde dag en we werden voor het eerst hardstikke bedankt voor onze goeie inzet. Dat was erg tof want dat was nog niet eerder gebeurd. Nu ga ik dadelijk naar omroep brabant kijken want als het goed is komen we op de tievie. Binnenkort ook op you tube. Hopelijk heeft elke frummel ook een beetje een fijne dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja Wijfie en dat veel verkocht hebben, maakt gewoon heel veel goed. Het was een hele fijne dag. Merk ook dat het me heel goed gedaan heeft. Zit toch wel veel alleen thuis en merk dat ik daar dan toch wat depri van wordt. Ik voel me nu weer keigoed. Hoe is het met jou gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zo uit het hofie Kaptain? Prachtig mooi zeg. Ooit gedacht om met olieverf of zo te verven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Weten de breisters onder ons dat, als je naald stroef wordt, je hem door je haar moet halen? Dan brei je weer als een tiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 nou Kirk, ik denk dat ze je alleen maar wat bij moeten sturen, verder kun je het zelf. Ja die cursussen zijn verrekenes duur, maar misschien is bij jou ook zoiets als bij ons, dan lopen die cursussen via de gemeente en dan is het gratis. Zou je eens moeten informeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden