Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Mooi Gaby, tjah en dat dat "opeens" zo bij je binnen komt vallen dat er ook een andere vrijheid is he, mooi en dat gevoel zag je niet eens aankomen misschien Tenminste heb ik wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineEn als er wat meer over drank dan koffie wordt gepraat, dan lees ik wel een topic op een ander forum over pepernoten en hoe die verslavend werken. Geen last van, zo lekker vind ik die kleffe dingen niet. Ik vond deze zo leuk en pakkend dat ik hem even letterlijk weer voor me neer heb gezet. Ik ga deze onthouden !!!!!!succes vandaag Madeleine !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Haha Sas. Het was ook letterlijk een topic over pepernoten en daarna een topic over Taai Taai. Brrr, dat zijn nu net de dingen die ik niet graag eet. En jij ook succes Sas. Heb ik er overheen gelezen, of heb je nog geen update gegeven over gisteravond? Hoe oud zijn jouw kinderen, als de dochter vraagt of ze iets voor je moet inschenken? Zo even een paar vragen, die me gisteren al te binnen schoten. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 pepernoten vind ik ook kleffe dingen maar kruidnootjes............;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: fleurtje Originally posted by: DinahGoedemorgen frumpies,Fleurtje:heart:Je bent er weer......Nog steeds de status van een bijna heilige......Fijne dag allemaal!Ik ga met man, kind en honden richting bos.Herfst snuiven.quote> Vlindertje!! Een standbeeld...dat zouden ze me moeten geven .Ik ging er ook vandoor. Moet gaan stemmen...prrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuutquote> Proest.........LOL dan hebben we "onze" eigenste ij(s)breker moggeuh lief zusje gaat ut goei met je?Nog beter om jou als boegbeeld van de site te maken Fleurriezodra je het AdB opend jij in volop in beeld quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Dat is toch de harde variant, Jane4? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Dagpact: Hanneke Miranda Albert Lytse Sas Truitje Tatum Apple wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Dagpact: Hanneke Miranda Albert Lytse Sas Truitje Tatum Apple wimmelt Madeleine Was ik ook alweer vergeten. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Nou volgns mij wou Borretje er ook op, dus hierbij meissie Dagpact: Hanneke Miranda Albert Lytse Sas Truitje Tatum Apple wimmelt Madeleine Borretje ps. Truitje je hebt goed door jezelf er nu BIJ te zetten soms zet ik er mensen bij die aangegeven hebben graag bv de volgende dag erop te willen. Tenminste dat dacht ik, maar eigenlijk is het om te laten zien dat ik dat tegenwoordig ook gewoon kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Diesel:present: en Bor: een hele mooie oogstdag vandaag! zo en nu mezelf losrukken van hier; mijn gevaarlijk moment is voorbij de trein naar volley is weg en mijn kuit krijgt de rust die hij verdient fijne zondag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Maar het is nu wel windstil hier nu zeg, hoop dat iedereen leuke dingen is gaan doen. FF over gister, ben jaren barkeeper geweest en probeer 's-ochtends maar vrolijk bv opde dagdraad te zijn , nieuwe dag nieuwe alles voor sommige en mijzelf. Dat was vroeger zo, en niet veranderd, wat wel veranderd is dat ik van avond mens opeens ochtend mens ben geworden, ook door de omstandigheden, maar was eigen keus. Ben ik barkeeper geworden omdat dat me lag, denk het wel, had veel keuzes dus zal wel. Mis het soms, ja ook de nodige knokpartij die daar soms bijhoorde mis ik wel Moet ik mezelf dan ook hier misschien zo profileren, of ben ik hier mezelf zoals ik gewoon ben, ach denk het wel, sorrie Krekel als jij je daar aan ergerd en zoals je schreef andere/velen ? met jou. Mogen jullie best dan zeggen hoor. Tjah moet ik dan wegblijven, ach ben hier ook nie voor nx! Maar zoals je schreef bij wie is wie, heb je zo dit soort buien en zo zie ik het dan maar, sterkte jij hebt het nodig lijkt me. Nieuwe dag he En als ik me door dit soort dingen uit ut lood zou laten slaan dan euhh had ik gewoon ergens buitenaf gaan wonen ofzo woehahaha Lieve alle medefo...... gefreubelde dus, dank voor al jullie reakties, hou ook van jullie hoor. Had eigenlijk een dagje moeten wachten nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Jane goed van je hoor, moeilijk he Maar kuitje verdient het hoor, fijne dag nog jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Right. Het brood is fantastisch gelukt, het is voor het eerst sinds de restauratie van de oven(±1600 gebouwd) dat ie weer gestookt wordt. Het hele dorp is verzameld en viert de herinbruikneming met heel veel wijn... Huphup vliegen nu. Sommige frummers ergeren zich ook aan mijn halleluja verhaal, en roze wolkgezemel. Maar ik halleluja niet voor niets en ga daar vrolijk mee voort. Ik ben dol op dit forum, en jullie hebben ervoor gezorgd dat ik me niet Remi voelde, hier. Dank jullie! Goede dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Voilà , dat verplicht nummertje (= stemmen) is ook weeral achter de rug. Niks moeten aanschuiven, viel dus heel goed mee. @Diesel: (= lebber ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Gwen wat geweldig joh zo oud ding weer in gebruik, nu een welgemeend harleylua voor julie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Het is een heel gebeuren Draak! Bak jij ook je eigen brood? Lijkt me wel wat voor je... Lekker autonoom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ciao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja tuurlijk, soms dan he Gwen in broodbakmachine we hebben soms 's-winters ingevroren gezeten. dus we moesten wel he. Maar zoiets als bij jullie zal wel feest voor durp zijn idd, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 wouw Gwen , van 1600, hangt daar dan geen muf luchtje in, was dat de tijd niet dat ze heksen verbrandden? maar misschien niet in broodovens.... Diesel, zal iedereen wel braaf geweest zijn met jij achter de bar Frodo , moet ik juist wonen net juist daar waar net nu ja juist nu de computers van de stemhokjes stuk zijn...ggrr...gezellig met zn allen in de rij, ja dat wel, ja, vooral als er een superdikke man met zijn superdikke buik steeds in mijn poep staat te prikken en te rochelen in mn pasgewassen haar! ....maarrrr mn plicht is gedaan....nu effe afreageren en dan chillen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Originally posted by: lavendel1ik word niet rap boosmaar het voelt helemaal niet ok wat Krekel gisteren over Diesel zeihelemaal nietik vind dat dat rechtgezet moet wordenwant ik mis Diesel al heel erg!quote> Ik had niet de indruk dat krekel het persoonlijk gemunt had op diesel. Die was waarschijnlijk op het moment van schrijven even prominent in beeld en slechts een voorbeeld. Had evengoed iemand anders kunnen zijn. Dat is in elk geval zoals ik het gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Originally posted by: lavendel1gezellig met zn allen in de rij, ja dat wel, ja, vooral als er een superdikke man met zijn superdikke buik steeds in mijn poep staat te prikken en te rochelen in mn pasgewassen haar!quote> Oh nee lav , ik zie het al zo voor mijn ogen!Al goed dan hij nog geen uren in de wind naar de look stonk. (Of de drank ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zo, alweer productief geweest vandaag. Even kopieen gemaakt. Gepraat met mijn stiefopa en oma, vader en stiefmoeder. Verteld over mijn uitglijer van vrijdag, vond mijn vader alles behalve tof trouwens. Als ik maar weer gestopt was, was het antwoord. En nu zap ik net langs Film1 en zie ik dat The Girl with the dragon tattoo op de buis is. Geweldige middag dus! Zo even een kop thee zetten, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik ben niet productief vandaag, ben ziek dus zielig:D Ga maar eens onder de douche en me aankleden, heb de ijdele hoop dat me dat gaat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Het heerst. Beterschap Kameleon! Ik lijk de dans tot nu toe nog te ontspringen. *Klopt stevig af* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Sha, een reuze slinger voor jou Proficiat 14 maanden, ik ga je na doen. krijg hem niet goed:huh: komt uit een goed hart moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden