truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ik bedoel met mezelf weggegeven: Ik ga met een meisje met lichamelijke en geestelijke beperkingen zwemmen. En dat kost me veel energie Geef dan alles wat ik heb En als het dan klaar is dan voel ik me leeg Is dit nog vaag???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Welterusten Jopie. Welterusten Truitje. Maar even voor mijn beeldvorming, want ik geloof dat het dialect is, maar wat is 'leeg gegeven'. Want ik ken het niet. Ah, ik zie dat we elkaar kruisen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Truitje bij trek altijd heel veel eten. Zorgen dat je maag vol zit dan gaat de trek meestal weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Nee hoor Truitje ik ken dat heel goed. Het gevoel dat je alles maar dan ook alles gegeven hebt, helemaal niets meer over hebt en dat het ademhalen zelfs moeilijk is omdat je zoooooo ontzettend moe bent. Jazeker ken ik dat, nou en of. ik zei ook altijd ik ben leeg gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ja dan voel je je helemaal leeg van binnen. Dan is de balans helemaal weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Als je zo moe bent, doordat je alles, wat je in je mars hebt, hebt gegeven. Dan is er maar één goede oplossing, lekker naar bed gaan en tot jezelf komen. Ik snap heel goed dat een borrel nu het enige is wat je wilt, maar lijkt me weinig goed doen, als je al zo moe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ja ik doe het ook met alle liefde maar ik wil denk ik alles te goed doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Nee ik neem geen wijn Ga nu echt naar bed Bedankt allen Welterusten Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Truitje die balans krijg je weer als je je op een goede manier kunt opladen, of inderdaad minder geven. Maar er zijn mensen die alle energie weg kunnen nemen, soms ook helemaal niet bewust. Maar minder energie weg laten nemen kun je leren hoor. En ik koos er ook een heel stuk zelf voor. Ik wilde er zijn voor iedereen, geven wat ik had en daardoor kon ik pas tevreden zijn met mijzelf. Dat is gelukkig nu veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ja ik ga ook afsluiten, want ik ben ook een beetje moe. Het forum is nu op z'n best, vind ik. tof hoor. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ja Captain ik bedoel het inderdaad niet negatief hoor, zeker niet bij een kindje met beperkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Madelief vanuit zonnig spanje gefeliciteerd en een knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Zo toch ff veranderd. Zat me niet lekker. Zo nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hee Frodo, Mij ging het steeds meer moeite kosten om het drinken beperkt te houden. Ik dronk 4 dagen niet en het weekend (3 dagen) wel. Hoe pak jij het aan? Wie weet lukt het jou wel, ook op de lange duur. Ik wens je in ieder geval veel succes erbij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hoi allemaal, Ben vanavond samen met mijn zus met andere dingen bezig geweest Dus was niet echt op de draad. Nu ga ik naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 @ Madeleine: wat een idiote reactie van die persoon. Ik heb het één keer meegemaakt en bij die persoon vermoedde ik, dat als hij mijn probleem erkende, hij dan ook moest erkennen dat hij zelf een probleem had. Het viel dus allemaal reuze mee! Maar om je nu voor leugenaar uit te maken, is al te gek. @ Truitje: als ik heel moe ben trekt de drank ook. Iets hartigs, zoals een kop bouillon, wil mij wel helpen. Dat je je na zo'n activiteit heel moe en leeg voelt snap ik best. Het vraagt alle energie die je op dat moment hebt. Goed dat je naar bed gaat. Prima oplossing. Sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Van alcohol drinken verdwijnt je hartslag, ja met mij kun je lachen Was zo druk met posten dat ik de moeite niet nam om na te lezen, maar een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Was ook absoluut niet blij, Lytse. Maar heb inmiddels 'het leven' weer opgepakt. Heb de keuken maar even uitgeboend, bed opgemaakt en raam opengezet voor extra frisse lucht. Nu alleen nog even de afwas doen en dan slapen. Voor het geval dat ik niet meer terugkeer op het forum vandaag; Ik meld me droog af en wens iedereen een goede nachtrust toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Lytse, Bij mij is dat niet gebonden aan een bepaalde dag in de week of in het weekend. Maar als ik bijvoorbeeld ga sporten met mijn vrienden en ik neem mij voor van niet meer dan 3 of maximum 4 glazen te drinken en blijkt dat ik er achteraf 8 heb gedronken, ben ik weliswaar niet echt dronken maar zeker en vast (wie zei daarstraks dat het andersom is in het noorden?) ook niet ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Als het straks niet mer lekker met mij gaat en daar ziet het wel naar uit En als ik het niet meer weet en ook daar z iet het naar uit Dan zullen we het hebben . Het sysyteem weet altijd diegenen die een verschil zouden kunnen maken te neutraliseren. Ha! Ik ga lachend ten onder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Marjo, wat ebeurt er met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ik zei het niet. Maar het is inderdaad hier vast en zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Wow, dat klinkt niet goed, Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Frodo, dat was ik, heb 4 jaar een relatie gehad met een Hagenees die bij Brussel woonde. Vandaar, vond het grappig dan onthou ik zoiets. Welterusten iedereen, meld me droog af. Ga nog even ergens anders hier iets leerzaams lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Madelief, op de valreep, gefeliciteerd! Schreeft net op ander draadje dat ik mijzelf vandaag meer jarig voel dan op mijn verjaardag, bedankt voor de felies ook hier xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden