Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 O Gwen kwam daar die nieuwjaarsduik van AR vandaan dan ? ach valt dan kwartje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nee hoor MadeLieffie, we regelen bakfiets en nog iemand om te fietsen en wij dan picknikken op de bak he O of de honden ervoor spannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Een slinger voor Lenie, 4 maanden proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Draak, moeten we even aan Jane vragen.. Zij was er ook bij! Ook leuk, nieuwjaarsduik!(om te kijken vooral) Kom maar veel hier, Suiker! Sterkte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goeie morgen lieve kanjers Zo eerst even een bakkie en een peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Mimosa is van de dagpact af. Weet niet hoe dat op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik heb even bijgelezen maar moet er weer vandoor. Nogmaals iedereen een heel goede dag wat er ook te gebeuren staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=SAOypzVWpnk Voor Lenie een slinger ofzo ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen Bol, gisteren goed verkocht las ik, fijn! Eerste peuk heb ik al gehad, stikte er bijna in, nu gaat het weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Bol, jullie hebben toch ook vaak van die stoere pakken aan, op de wagen? Die zien er wel lekker warm uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: sas36DAGPACTHannekeAlbertLytseMimosaSas !!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Geregeld en fijne dag Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen, apart, Suiker heeft geen icoon. Alleen een rood kruisje. Hier prachtig weer, volop zon maar wel koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ja die jassen zijn zo warm dat Boll gister gewoon in bloes met korte mouwen achter kraampie stond/zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Bedankt Hanneke en Diesel. Ik mag weer meedoen. Ik ga naar yoga. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: albertinaapart, Suiker heeft geen icoon.Alleen een rood kruisje..quote> Hier bemoei ik me wijselijk nie mee, maar hier nix anders hoor, gewoon icoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ja Kamé ik heb geweldig goed verkocht. Dat gaf zo'n fijn gevoel. Ja Gwen dat zijn van die hele dikke lichtgevende jassen. Heerlijk voor de winter maar omdat alles gisteren ergens anders lag moest ik lang wachten op een jas. Heb hem uiteindelijk wel gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Heb jullie/jij dan geen "eigen" jas Tante ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nee Drakie dat zou teveel geld kosten. Velen van ons leven van een uitkering dus kunnen zo'n jas niet betalen. Bovendien hebben we een aantal jassen die geruild worden zeg maar. als ze smerig zijn dan worden ze gewassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 goeiemorgen mensen prachtig weer, van binnen naar buiten kijkend. gauw op de fiets voor mijn 1e pilatesles straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ja ik snap at wel Boll , maar toch lastig he. Ja zouden ze die van ons ook nog wassen ? Jane wel oppassen he, kuit nu nie bij fietsen (over dijk heen?) weer oversppannen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen! Jane, laat je even weten wat je van de pilates vond? ben wel benieuwd? Train ze. Pfff... ik wacht op een telefoontje, mijn vader heeft vreselijke pijn in zijn heup, en kijken dus of er naar gekeken kan worden, ben een beetje boel bang, dat het niet goed is zou hem zo graag gunnen nog goed met ons op vakantie te kunnen. nu even werken, vanmiddag vergadering van werk, ben benieuwd wat ze te vertellen hebben, is heel appart, want is van een werkgever waar ik nog nooit een vergadering mee heb gehad, nu weet ik dat het bedrijf niet goed gaat vanwege de crisis, hoop niet dat ze failliet zijn! Fijne dag, ik neem vandaag de eerste niet, en steek ook de eerste sigaret niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Gaby suc6 dan he en laat ut broodje niet leeg eten he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Gaby, rustig aan. Blijf in het nu... Probeer niet vooruit te lopen op zaken. En ik doe met je mee! Vandaag drink en rook ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Succes voor de dapperen vandaag! Ben terug weg, met licht gebogen schoudertjes schuif ik terug aan mijn bureautje....dromend van een betere job.... Alles op zijn tijd, fluistert een wijs stemmetje in mijn oor. Ik heb alleen zo weinig geduld!! vandaag neem ik de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden