Lytse Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Heee Emma: ik vroeg me al af hoe het met je zou gaan. Fijn dat je de griep te boven bent. Je dacht eerst nog wel dat je te weinig uren zou krijgen! Niet dus! Pas goed op jezelf meis, we zijn geen 20 meer. @ Bor: fijn dat je even meldt dat je misschien minder op het forum komt. Primula idem. We hoeven ons dan niet ongerust te maken! Bedankt voor het bericht van dochter van Niwi. Nu eten, nog niet helemaal bijgelezen. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 En nog even voor alle grieperigen, het duurt een dag of 4, daarna nog wat zweterig en zwiebelig op de benen. Ik zit nu in de herstelfase, een lolletje was het niet. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Het stoort me ontzettend merk ik dat er op een achterbakse manier via pb's iemand dan wel durft te zeggen hoe die over een anders denkt. Doe mij nou eens een lol en heb het lef om het gewoon op de d.d. te zetten. Dan heb je ballen, maar niet zo achterbaks zijn. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 hallo allemaal, moet even een afspraak maken hier. Heb iets gedaan waardoor de trek in drank enorm is. Wil even afspreken dat ik me hier vanavond weer even "nuchter meld ontzettend verdrietig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hallo Krekel, je melding staat genoteerd! Take care. Het lijkt een dooddoener maar mijn ervaring is dat niets maar dan ook echt niets het waard is te gaan drinken! Want wat gedaan is gedaan, wat gezegd is gezegd en als je ergens op gaat drinken verandert er niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Will jongen, gelukkige verjaardag. Har, vlgs mij ben je wel een beetje kippig geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Nou dit was mijn geweldige bijdrage maar weer. Drukke dag achter de rug, pfffffff. Nu ff chillen. Heb de houtkachel aan, was ietwat te enthousiast, pffffff, bloody hot hier. Deur staat open, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Haaaa, die Koh, ben je weer opt honk? How are U???? Fijn verblijf gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 hai Bambam, een waarheid als een koe.. hoop dat die sterker is.. tot vanavond misschien groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goeienavond samen, Iedereen mag hier toch zijn reuring kwijt of niet soms? Het is maar net wat je op je bord krijgt en hoe dat voelt, overkomt en wat je maar moet zien te handelen. Zonder naar de fles te grijpen. Hannah, jou zie ik hier echt nooit klagen. ER, ik dacht gisteravond laat nog aan je omdat ik je niet meer zag. Maar gelukkig ben je er weer en nog! Lavendel, ik hoop dat je nog iets laat horen...want de berichtgeving over je moeder en je stiefzoon was wel heel erg triest. Is dat schrikken. Sterkte alsnog en ik duim dat het allemaal goed afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Nog even vlug hier even vertoeven, want het restaurant lonkt. Dank dank dank aan allen voor de wensen, het is echt hartverwarmend hoor. Borrie, je melding van de dochter van Niwi raakte me diep. Ik zie die ceremonie al zo voor me en dan springen de tranen me in de ogen (jah gevoelig typetje hé) Zo, ben er nu mee weg, de laatste uurtjes van mijn verjaardag vieren in alle stilte en seriniteit. Morgen ben ik er weer als vanouds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Krekel, deal! Vanavond nemen we de eerste niet! En we melden ons af ok? Nare PB's ontvangen is toch vreselijk. De verzender waant zich veilig, het is ook eigenlijk niet de bedoeling om het hier openbaar te maken, maar ik vind dat zij hiermee wel meer ruimte krijgen dan ze verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jullie hadden het over een dierendraadje, waar kan ik dat vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ok, koude washand om mijn verhitte wangen te koelen. Tandjes poetsen en wegwezen maar weer. Heb een overleg en gelukkig maar. Dat verzet even de zinnen. Val nog wel even binnen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Traveltje, take is easy. Wat iemand schrijft zegt toch alles over die persoon zelluf? Laat je niet stangen, is het niet waard joh. Kijk liever naar de helpende postings, daar heb je wrs meer aan. Vergaderse. Niet gan slaan he...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jowan, geen idee. In het oerwoud aan draadjes zie ik door de bomen het bos niet meer zo. Je zult alles bij langs moeten om het te vinden denk ik toch. Kan ook bij thema's staan wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Heel veel kracht en sterkte toegewenst Lavendel!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: jowanJullie hadden het over een dierendraadje, waar kan ik dat vinden?quote> Bij tips en adviezen staat dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: jowanJullie hadden het over een dierendraadje, waar kan ik dat vinden?quote> Jowan,onder het kopje "Tips en adviezen"en dan,"Vragen en verhalen over je huisdieren""Ik heb het draadje voor je omhoog gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hi Albertine, alweer ad beterende hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Bammetje, ik heb mezelf vanmiddag even uitgelaten. Wat zwieberig op de benen maar het ergste is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Welk riempje had je om. Doe mooie rode met hartjes of die zwarte met die ijzeren pinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Travel, kalmte kan je redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Lieve mensen, Een "namaste" uit India. Hèt perfecte land voor de alcoholist in herstel. En nu vliegt de WIFI er weer af. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ik mocht los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden