VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Dat las ik al ergens Bor!! Wat geweldig he da je m nu toch weer wat vaker bij je hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Wat een ellende hè meis met Niwi, Had het van VM gehoord;( Zo onverwachts ook zeg, Snap dat dat een flinke impact op je heeft gehad maar weet zeker dat hij trots op je is dat je gestaag doorvecht! Van boven houdt hij je vast in de gaten! Fijn dat je je mannetje wat vaker mag zien,zo zie je maar dat je harde werken toch wordt beloond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hee VM, ik kan overnieuw beginnen met mijn sok:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Haha Kame!! Kan alleen maar zeggen: gelukkig dat ge nog niet zo heel ver waard Maar wat leuk he! Een hond erbij! Hoe oud is ze/hij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ze is 7 maanden, echt een lieverd, kijk maar eens op het dierendraadje, heb daar foto's neergezet. Zit geen greintje kwaad in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Mooi zo om op deze manier Niwi te herdenken Borrie, het siert je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 VM ik brei met 5 pennen en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Heb al een fantastisch weekend gehad in jullie ongelooflijk mooi Texel (weeral), dus eerder kalm vandaag, buiten een romantisch diner vanavond in mijn meest favoriete resto aller tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Afdoende leer je hè Bor! En je beloning is het mooiste wat je je maar kan wensen! En nu...ga ik maar weer even op zoek naar mr.rabbit;). Ppfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Waarom met vijf??? Met vier kom je toch ook mooi rond? Drie met de steken op en de vierde om te breien. Of doe jij vier met steken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Succes met de konijnen vangst (je weet toch dat het jacht seizoen open is ) en tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ja ik heb de steken op 4 en brei met de vijfde:D Heb een beschrijving van internet gehaald, pennen gekocht, zate 5 in de verpakking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 zo best kunnen hoor dat dat handiger is... ofwel was die vijfde gewoon als reserve bedoeld??? Dat e weten dat chaoten zoals wij er zelfs in slagen al breiend een pen te verliezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ja hoor Borrie, ik ben al veel slechter geweest. Vm dikke ook voor jou hoor, is weer lang geleden hé ?? Moet nu even vertrekken, dagdingetjes doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Het is "op Texel" Will, Maar het is je vergeven zo op je verjaardig, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 ben weg tot laterrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ik ga ook wat "inhaal dingen" doen. Laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Merci Jaapie, in, op, onder of boven. Het blijft er even mooi hoor Verjaren blijft plezant zelfs op mijn leeftijd. Ik vrees dat volgend jaar iets minder zal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Da's balen Bor. Ik zit ook in de bouw , maar dan op kantoor. En ik besef dat ik geluk heb. Dat bij dit bedrijf nog genoeg werk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hoewel heb nu tijd hier een beeje te zitten internetten, maar het is dan ook herfstvakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 WILL!!!!... :musicnote::musicnote: gefeliciteerd en een fijne dag!! ik zit nu aan die contrastvloeistof...wat een vieze bende is dat zeg. dik een liter moet ik naar binnen werken voor 13.00 (dat lukt wel) na de scan ga ik een koppie doen bij m'n broer...en lekker die kleine meid vertroetelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 m'n tong begint te tintelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 WILL!! Jij hartenbreker Gelukkige verjaardag zonnebloem May all your dreams come true sjepappeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Lenie ben je erg gespannen dan? Anders even naar de h.arts meis want dan kun je er ff naar laten kijken. Mijn pc. gaat zo ontzettend langzaam vreselijk gewoon. Zal blij zijn als ik hem begin oktober weg kan brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goedemorgen luitjes. Ik wil even vertellen dat ik een paar dagen weg ben. Lekker veilig wat niet-drinken betreft.. Hoop donderdagavond weer terug te zijn. Fijne dag en voor degenen die dat nodig hebben: Sterkte en beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden