lady jane Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 ja ik ga Will's verjaardag vieren hier tracteert hij toch niet;) krenterig Belgje he. Will jongen van harte he en zonder bubbels graag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Doe je goed Sha, Ook ik pak het nog steeds van dag tot dag. Het geeft me rust en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Teveel aanwezigheid op het forum had voor mij de uitwerking dat ik juist meer met alcohol bezig was vandaar dat ik afstaand heb genomen. Fijn dat je de goede kant bent ingeslagen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Laat maar Will Ja we kunnen altijd een Draak vinden voor Sha he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Yajala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Draakje Hahaha, LadyJane, tja, heb roots van nen Ollander hé ;-) En de bubbels laat ik vandaag achterwege hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Zo fiets gemaakt door de buurman. Fijn hoor dat ie dat wil doen. En dadelijk naar de brillenman om een ander meekleurend glas er in te laten zetten. Loop zo echt voor schut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Bolletje;)) Hoe is het met Lieve Bol en hondjelief? Even de naam kwijt hoor;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Heeeeee ik zie dubbel;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 ja hier gaat het nog steeds hartstikke goed Ya. De naam van de hond is Puck en die doet het nog steeds uitstekend. Is de baas in huis maar ja dat kan ook niet anders hé? En jij hoe is het verder met jou? Nog steeds veel met les geven? En met je prinsesje? Hoe is het nu met haar handje? Hoeft ze nu niet meer geopereerd te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goede morgen, joepie, vandaag niet werken! (alsof ik zoveel moet werken....) Volgende week herfstvakantie. We gaan ofwel naar londen ofwel naar de Hollandse kust. (Ja Lief, daar ergens enneeeeee wel wat, redelijk veel zelfs, laat maar toch nog happy b-day he) En dan is Will ook alweer jarig! Ne gelukkige he! Drie dikke kussen! Zie ik daar zelfs Donnetje ingelogd! Kame , ik heb ook ene met een spaans paspoort. Maar , wat nu? Moet je weer opnieuw beginnen aan de sokskes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Oh ja.....Puck was het idd;) Even vergeten na al die tijd;( Met mij gaat alles prima! Nog steeds druk aan het lesgeven,druk met de kindertjes en hondjelief;) Prinsesje gaat goed,nergens last van en de volgende operatie komt pas als ze 12 is dus dat duurt nog 4 jaar gelukkig. Voor nu kan ze er goed mee overweg dus laten het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jaaaaaaaa donnetje is er ook;) Kom maar naar de Hollandse kust kom ik ook een dagje langs met kids en doggie;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ach.....wil ook wel mee naar Londen hoor maar dan zonder kids graag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Diesel! Had t je al es gezegd he, wij denken er ook nog over na! Maar zou dat wel samen gaan met ons Mush?? Maar wat jij toen zei is miss wel zo, beter nog wat wachten tot de kleinste (6) wat groter is. Want het is nu vooral hij die een "vriendje" wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Idd, Londen is leuker zonder kids. Moeten we dan maar es doen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Deal;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ppfffff,begin van de dag is gaat niet zo goed hier;( Wil ik koffie zetten is mijn koffie op, Dus even snel naar de supermarkt. Ben ik halverwege stopt mijn auto ermee;( Na veel gevloek en getier en discussie met manlief probleem gevonden;)..... Vergeten te tanken;( Auto laten staan en lopend verder. Thuisgekomen ontdek ik dat dochter gisteren het konijnenhok open heeft laten staan en konijn nu dus weg is;( Nergens te vinden;( Hoe ga ik dat verklaren;(? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Borr ook nog hier! Leuk! Moet toch wat vaker langskomen zeg;) Toch leuk iedereen weer een te "zien" Hoe is het Bor ondanks dat je je beroerd voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allen,DAGPACTAlbertLytsetruitje. Gaat er weer tegen aan!!Will van harte:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:fijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hahahaha, Yatje is nog geen haar veranderd!!! Bor jij ook al griep? Ikzelf ben er gelukkig nog van gespaard gebleven maar rondom hier heerst t wel ook. Dus Bor... rus-an en thee met honing enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Na al die verhalen ben ik ook maar es aan die tinten grijs begonnen. Maar pffffffffffffff wat slecht geschreven!!! Enneeeee is dat alles wat iemand kan verzinnen om als "de beste erotische boek aller tijden" te worden bestempeld????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Laten we dat maar niet doen hè Bor;) Maar bedoelde niet alleen je drinken maar alles eigenlijk,gewoon......hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Tja VM, Helemaal hot hier en deel 2 en 3 zijn nog slechter;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Heb ze op IPAD mocht iemand interesse hebben kan ik ze zo doorsturen;) Schoonmoeder werkt bij bibliotheek dus heb echt honderden IBooks;) Toch handig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden