Spring naar bijdragen

dinsdag 23 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is overal, wijfie. Alleen hoor je op een forum sneller dat je gewoon een 'iets' bent. Iets wat je neit bent, nooit had willen zijn, hoe je wel bent overgekomen en hoe je het anders wilt. Die kan moet juist hier geboden worden.

En daarom vond ik het allemaal zo naar om te lezen. Want er is iets voorgevallen, het heeft meerderen tegen de borst gestoot, maar het is niet gebeurd met vol verstand.

En vandaag heb ik trouwens het vol verstand ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo goeienacht lieve nachtfrummers. :present:

Eindelijk bijgelezen op de heftige dagdraad van vandaag.

Ik heb toch mijn bedenkingen bij mensen die een ban hebben gehad

en dan mogen terugkomen en doodleuk verder kunnen doen gelijk daarvoor.

Het zij zo. :o

Maar niet echt prettig voor de nieuwkomers.

Maar er zijn hier vandaag wel wat belangrijker problemen op de draad gekomen denk ik.

Die veel meer aandacht vragen. :sun:

Slaapwel allen en morgen weer een nieuwe frisse dag. :lips:

Laat het niet aan jullie hartje komen! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet de hele draad gelezen, maar heb een beetje over en weer gehopst tussen een paar berichten in verschillende draden met de hoop om er weer een touw aan vast te kunnen knopen.

Wel, ik hou daar niet van. Insinuaties hier, suggesties daar, en alles gaat over een ouwe vete waar ik totaal geen boodschap aan heb.

Het zal me niet in dank worden afgenomen, maar het moet er maar even uit: ik heb iets tegen bans - ik ben een grote voorstander van de vrijheid van meningsuiting - maar als onruststokers verbannen worden, dan snap ik het nog een béétje. En wie hier vandaag dat schoentje mocht aantrekken, lijkt me wel duidelijk.

Ten overvloed: Johan, blijf in godsnaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een paar weken heel slecht gezeten. Niet qua drank, maar qua algehele passiviteit. 'k Heb andere antidepressiva gekregen, en vandaag heb ik het gevoel dat er terug verbetering op komst is.

Net nu moet ik dus opletten met drank. Het is alsof ik ontwaak uit een kortstondige edoch zeer diepe winterslaap, en dan krijg ik zin om het leven te gaan vieren.

En jij? Is het voor jou een gevaar om (te) veel te werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Kirky, dat scheelt. :)

Vroeg me trouwens daarnaast af hoe een relatie met drank te combineren was. En misschien is dat wel de echte brutale vraag. :$quote>


Dat is inderdaad een zeer brutale vraag, als in "wil ik die wel beantwoorden".
Gezien ik volmondig "ja" antwoord (niet op de "hoe" maar op de onderliggende vraag of het überhaupt mogelijk is), ben ik mezelf misschien een uitgebreider antwoord verplicht. Maar dat gaat me te ver, gezien ik ook van privacy houd. Wel wil ik zeggen dat ik een diepe liefdesrelatie gehad heb met mijn jeugdlief, die me leerde kennen als jong meisje-met-depressie-maar-zonder-alcohol, me heeft bijgestaan tijdens mijn zwaarste alcoholische periode, en nu nog steeds bevriend me is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat al die oude koeien in de sloot alsjeblieft.

VM ik ervaar het als vervelend wat je schrijft en wie

er allemaal bij gehaald worden uit een grijs verleden.

Aangezien je er een rol ik hebt gespeeld ben je niet objectief.

Ik ook niet meer inmiddels merk ik.

Ik probeer zelf in mijn privéleven meer in het hier en nu te blijven.

Dat helpt mij.

Waarschijnlijk geldt hier hetzelfde.

Iedereen die hier schrijft heeft dat recht.

En iedereen heeft een hele goede reden om hier te komen.

Laten we dat alsjeblieft blijven respecteren.

Soms denk ik dat het net als in dromen is;

alles wat je tegen de ander schrijft is een stukje van jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm, sorry hoor Jane maar ik heb me , desondanks ik overal werd genoemd niet bemoeid met het hele verhaal.

Of heb je het over dat ik vermelde dat Majo een ban heeft omda e het hd over anderen met een ban???

Wat dan weer totaal los staat van die andere discussie (waar ik me overigens helemaal van distantieer).

Aanvulling: Of heb je het over het feit dat fleur mij (alweer enkele maanden geleden ) vroeg wie wie was en dat ik daar een eerlijk antwoord op gaf? Waarom zou ik dat niet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...