Soothe Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zekers hannah, Ik lees niets kwaads hoor. In ieder geval ben ik er nog. Houd je goed Hannah. Je hebt veel gedoe. Ik kan niets voor je doen, anders... Wel je sterkte wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hee Madelief, Ik herkende Tina's posting heel goed. Ik heb ook depressies gehad en de herfst is een slechte tijd voor me wat dat betreft. Nu zie ik het aankomen en probeer ik het niet weg te drukken of te drinken. Vandaag weer gewandeld en proberen afleiding te vinden e.d. Heb jij ook zo'n daglichtlamp als Bollie? Het is het overwegen waard. Hoor graag verdere bijzonderheden. Je verhaal over iets doen en het dan moeten bezuren, is maar al te bekend. Naar je lichaam luisteren is voor mij de belangrijkste les! Zal bij jou ook wel zo zijn. Ik hoop dat je griep gauw afzakt. Ik ben deze keer langs het randje gegaan. Doordat ik zoveel pijn had moest ik veel naar bed. Kennelijk goed tegen de griep!Je jasjes lopen niet weg. Lekker straks aan de slag als je nog niet fit genoeg bent voor het zware werk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 AR: succes met breien. Ik ga lekker t.v. kijken en kom vanavond weer. Kunst en Kitsch, nieuwe serie! Niet kibbelen als ik weg ben hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 vandaag had ik me aangemeld bij het dagpact maar ik zie nu dat ik er niet meer bij sta. weet niet hoe het kan. maar vandaag heb ik nog niet gedronken en ik ga ook niet drinken. morgenvroeg ga ik tot zaterdagavond weg.. heb geen pc dus kan ik geen berichtjes sturen. ik hoop/wil droog blijven de komende dahen lfs truitje iedereen alles toegewenst wat nodig is om niet te overleven maar te leven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Lytse, Ja mijn lamp is best een leuke om te zien. Beetje te modern voor mijn interieur, maar het is te doen. Hij is niet te groot en rond. In de ochtend als ik een bak koffie drink staat hij aan. Nooit s'avonds doen hoor! Dan slaap je niet goed s'nachts. Althans, dat is bij mij zo. Nu even bankhangen. Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 hoi Madelief. Ik heb neuropathie overgehouden in handen en voeten na de chemo. Ik heb eerst veel vitamine B geslikt. Van de <sok> heb ik nog nooit gehoord, das nieuw. Ik ben nu magnesium van een goed merk gaan slikken. Ik heb geweldige steunzolen aangemeten gekregen hier in Belgie waarin leer is verwerkt.(goede afvoer van warmte). En ik werk met de spijkermat. Ik zet daar iedere avond 15 min.na het douchen mijn voeten op en geef wat meer of minder druk naarmate ik kan verdragen. Ik geef mijn hersenen de opdracht deze pijn te registreren en niet de altijd aanwezige branderige pijn in mijn voeten. De versterkte bloedcirculatie geeft nadien een aangenaam warm gevoel. Verdomd Madelief het helpt. Ik kon geen 500meter meer lopen en nu wandel ik weer tussen de 10 en 15kilometer. Ik heb lyrica geslikt en was door dat medicijn alle dagen onder invloed. De duizeligheid verdwijnt op den duur maar het veel te hoge promillage gehalte blijft in je bloed. (Lees de bijsluiter) Ik slik deze tabletten dus niet meer. Madelief , het proberen waard. Even Rudy corrigeren beetje te enthousiast het moet zijn tussen de 5 en de 10 km, maar toch? Knappe afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Originally posted by: EmmaroosHoi allemaal,Net, na mijn werk even een paar uur in bed gelegen. Moest vanavond ook werken maar onverwacht vrij, ooooohhh, wat ben ik daar blij om want werken met griep is zo vermoeiend.Nu even een grock ( schrijf je dat zo?) en dan weer plat. Vanavond is het lasagna wat de pot schaft, dus lekker makkelijk.Zelfgemaakte lasagna door onze slager dan he? Geen pakjesspul.Ik las over de ruzietoon van gisteren en heb de hele draad gelezen maar kan niks vinden. Waar hebben jullie het dan over?Ook op Spikes draad kan ik niks vinden. Waar staat al die ongein dan?quote> Nog steeds niet gevonden, ook geen antwoord erop.Zelfs geen verwijderde berichten gevonden!!!Zal mijn kippigheid wel zijn dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ik denk dat de niet helpende ruzieachtige berichten zijn verwijderd Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ik ben net wakker, op de bank in slaap gevallen. De hele of toch bijna de hele dag in de tuin gewerkt. Dooie struiken opruimen, dan is een tuin pas groot. Dus alweer een mooi gat aan de avond. De tijd gaat snel, nu dan maar voetbal kijken. Heb een fijne avond en Hannah veel sterkte, je krijgt ze nogal om de oren de laatste dagen, vraag hulp dan sta je er niet zo alleen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Originally posted by: truitjevandaag had ik me aangemeld bij het dagpact maar ik zie nu dat ik er niet meer bij sta.weet niet hoe het kan.maar vandaag heb ik nog niet gedronken en ik ga ook niet drinken. morgenvroeg ga ik tot zaterdagavond weg.. heb geen pcdus kan ik geen berichtjes sturen.ik hoop/wil droog blijven de komende dahenlfs truitjeiedereen alles toegewenst wat nodig is om niet te overleven maar te leven!!!quote> Nou Trui ik noteer je persoonlijk op voor de woe, do, vrij en za. Daarna mag je het zelf weer doen.Heel veel plezier en hou het o droog als maar kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Smikkie ik was helemaal van de kaart. Eenmaal boven gekomen wist ik niet meer wat ik beneden had gedaan. 1x Het huis bijna laten afbranden, liep ik naar boven en had beneden de pannen op het vuur staan. gewoon vergeten. Gemeen spul en niet vergeten erg verslavend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Originally posted by: Truffel Originally posted by: truitjevandaag had ik me aangemeld bij het dagpact maar ik zie nu dat ik er niet meer bij sta.weet niet hoe het kan.maar vandaag heb ik nog niet gedronken en ik ga ook niet drinken. morgenvroeg ga ik tot zaterdagavond weg.. heb geen pcdus kan ik geen berichtjes sturen.ik hoop/wil droog blijven de komende dahenlfs truitjeiedereen alles toegewenst wat nodig is om niet te overleven maar te leven!!!quote> Nou Trui ik noteer je persoonlijk op voor de woe, do, vrij en za. Daarna mag je het zelf weer doen.Heel veel plezier en hou het o droog als maar kan quote> TRuitje,schrale troost. Ik ben er ook af gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Rudy, Ik heb ook een spijkermat. Zal het eens proberen. Niet nu, ik ben moe en ga proberen te slapen. Dat van je leren zolen heb je verteld, dat doet een al oude man he? Misschien kun je me in PB zijn adres doorgeven? Alvast bedankt. Ik wens gelijk iedereen een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Truitje en nu doorzetten. Volharden in het niet meer drinken. Iedere dag weer opnieuw. Samen met het forum en de cursus die hier wordt aangeboden kun je het ver schoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zal het voor je opzoeken Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Waarom niet laten rusten mensen ik snap jullie niet Em en kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 * dan ben ik altijd bij de verkeerde podoloog geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Nou Jane, jekent me, ik ben echt geen onruststoker hoor. Ik las alleen even terug en kon met de beste wil van de wereld niets vinden wat op ruzie leek. Vandaar dat ik het even twee keer vroeg waar het dan stond, of ik op een ander draadje moest kijken. Vandaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Even douchen, kom later weer. Oude dampoo eraf douchen, nieuwe erop en dan weer naar bed, wekkertje daat morgen weer om kwart voor 6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Avond, aaaaaaaaaaaaaaa, nu snap ik em Truffel!! Je had t wel gezegd maar ik snap em nu pas!! Hey Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wat bedoel je nu Hannah, dat we hierin Belgie slechte verzekeraars hebben??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Nee Hannah goed verzekerd hoor, kreeg alles terug. In Belgie niet meer, maar kosten de kwalitatief betere zolen de helft minder dan in Holland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeAvond,aaaaaaaaaaaaaaa, nu snap ik em Truffel!! Je had t wel gezegd maar ik snap em nu pas!! quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Rudy bedankt dat je op me gereageerd hebt Maakt me blij dat ik toch gezien word Gr. Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden