Spring naar bijdragen

Woensdag 25 Oktober 2012

MarQ

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jowan
Zo, koffer staat ingepakt klaar, reisplan geregeld, zometeen al het leeg goed wegbrengen, bed verschoond. Mijn huis en haard en goed drie maanden onbeheerd achterlaten vind ik nog een hele opgave, pffff.
Morgen opname detox, afgelopen met zuipen.
Bedankt voor jullie aandacht hier, tot over een maand of drie!

Heel veel sterkte en succes, Jowan. Ik hoop je weer eind januari 2013 te lezen,:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Tatum
Lenie, ik heb een hele goede tandarts. Ik zal je de gegevens pb'en.

Is ook ontstaan uit angst omdat schoonmaken zelfs zeer ging doen. Toen ben ik ook een jaar of 6 niet meer naar een tandarts gegaan. Totdat ik een artikel las dat "angst voor de tandarts niet hoefde".
Deze tandarts neemt de tijd voor me, vind het niet erg als ik me angstig toon, verdoofd mijn tandvlees voordat hij schoon gaat maken en controleert op gaatjes met een foto. Dat doet niet zeer.

quote>

graag!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetjes, dan speciaal voor jou!!!!!!!

:heart::present::moon::heart::present::moon::heart::present::moon::heart::present::moon::heart::present::moon:

voor je 4 maanden! En voor al de zorgen die je hebt rondom je zoon. Ik hoop dat er snel nóg meer betere vooruitzichten zijn voor hem!

Jowan: heel veel succes, sterkte, inzichten en wijsheid gewenst!

Misschien kun je af en toe nog hier inloggen en ons op de hoogte houden?? We volgen je hoor, en tot horens!

En BamBam, ik las je eerdere posting, ben nou toch wel erg benieuwd wat je ons wilde zeggen..:P

Kirky: viel mij ook al op. Je hebt gelijk, niks narrig.

Strijkijzer is heet, nu echt weg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: zonnetjes
Kom even terug.

Lavendel, is toch niet zo gek dat je zou willen drinken. Je krijgt het wel voor je kiezen. En drank is lang de manier geweest om in zulke tijden te overleven, dachten we.
Kom je wel hier of bij je maatje als je het moeilijk hebt?

Is je stiefzoon weer thuis? Was het inderdaad een epilepsieaanval? Chemo kan rare dingen doen hoor in een lichaam. Mijn zoon heeft in die tijd een hersenbloeding gehad. Daar heeft hij gelukkig niets aan overgehouden.
Kan hij wel door met de kuren?
En is het nu bekend waardoor je moeder gevallen is? Weet niet hoe het bij jullie geregeld is, maar wat zeggen de doktoren over weer naar huis gaan. Als da tniet meer kan is er dan vlug plaats? Kun je in ieder geval niet overleggen dat als ze niet meer terug kan, dat ook in het ziekenhuis door arts, verpleegkundige tegen haar gezegd wordt. Dan hoort ze, hoe moeilijk ook, ook van andere mensen dan alleen de familie.

Lees trouwens dat je weer werkt. Lukt dat wel nu je zoveel aan je hoofd hebt? Let je wel op jezelf, meis?

Denk aan je,:heart:quote>

Inderdaad, oude patronen zijn kakkerlakken!
Hulp zoeken als het moeilijk gaat, is één van mn te leren topics.

Straks komt stiefzoon terug thuis. Nog geen idee wat de oorzaak was. Laatste onderzoeken lopen momenteel.
Tja, moeder is het klassieke voorbeeld van ouderen die hulpbehoevend worden. Op een bepaald moment moeten er knopen doorgehakt worden. We hebben nog een weekje tijd om te beslissen. En zoals men zegt: een oude boom verplant men niet zo maar....Hoe gaan we zelf zijn?

Werken is een goede afleiding, met zn momenten.

Zon, superlief van je :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Ik heb geen maatje en ik zoek ook geen maatje, daar gaat het niet om. wat mij opvalt is dat er berichten worden geplaatst, dat je daar serieus op reageert en dat je daarna niets meer van iemand leest.

Dus dat serieus reageren niet zinvol schijnt te zijn.

Zal wel weer meer zeggen over mij dan over een ander, maar toch.quote>

Wil even reageren hierop: ik zou het niet onderschatten welke goede effecten sterke reacties hebben, hoor, lieve Kirky. Er lezen hier meer mensen mee dan schrijven en die pikken hier veel van op. Zeker weten!
Niets blijft hier ongelezen.
Daarom doe ik ook soms is wat extra inspanning om iets moeilijks hier te delen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kameleon: Nee, er is wel iemand die wekelijks even binnenkomt en de post checkt en daar ben ik al heel blij mee.

@Nancy: Nee ik heb daar geen internet of GSM ter beschikking, inloggen zal dus niet gaan. Het is een druk en vol programma, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon, goed bezig, gefeliciteerd!:heart:

Lavendel, wat een rot situatie zeg! Als je wilt PBen mag dat altijd he! Je gaat nu door een moeilijke periode en ik vind het superknap hoe je ermee omgaat!

Nancy, blauwe plekken en schaafwonden overal, wil wel een biertje voor de troost, maar doe het niet. Ik baal echt, ik durf nu echt niet meer op die racefiets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps Zon vandaag 4 maand, over het hoofd gezien: supperrr!!! :present::light::present:

was nog aan het mijmeren over : leren hulp vragen

ik stel vast dat ik een mega koppig en eigenwijs kind ben, dat denkt dat hulp haar toch niet kan helpen....help!

het is een restant van mijn diepgeworteld overlevingsmechanisme: ik kan alles wel zelf, heb niemand nodig...

hulp toelaten voelt onveilig, super kwetsbaar....

hulp toelaten voelt alsof ik mezelf uit de hand geef

er is duidelijk nog werk aan de winkel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje hulp is nooit weg toch.

Men hoeft niet alles altijd alleen te doen.

Zonder het forum had ik het nooit gered.

Au bout de mon latin was ik.

Meerder opnames en huisbezoek mochten niet baten.

Ik wist alles beter. Het grote smoezenboek trok ik open.

Jullie praten wel erg makkelijk zei ik. Ik heb dit. Ik heb dat.

Heb eens wat compassie met me.

Jullie praten lekker, riant salaris en nog zo wat.

En zie mij: diep in de schulden en één grote puinhoop.

Toen ging ik googelen en vond het forum.

Zag het als de laatste strohalm.

En door een stevige aanpak werd ik geconfroteerd met m'n hopeloosheid.

Ik dacht wat zij kunnen kan ik ook. Ben zeker niet minder.

Dus het Forum (hulde) was mijn redding.

Hoop dat het ook voor anderen een helpend iets mag zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...