rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: rosa45Goed zo Kirkquote> Het werd eigenlijk aan jouw gevraagd:$ maar ja, ben een beetje miep miep.quote> Wat is een beetje miep miep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ja halo Johan dan noem je trouwens ook wel wat op. Dat zijn de echte grote jongens. Zo vind ik de modellen die ze gebruikten vroeger ook een veel mooier figuur hebben dan wat men vaak nu schildert. Ben alleen niet zo kapot van v. Gogh. Hoe heet nu ook al weer die Groningse schilder. die kerel die schildert ook zoooooooooooo ontzettend mooi. Henk en nog wat. Haast fotografisch. Iets wat ik ook probeer te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Leuk een discussie over kunst en hobby's. Jootje, het is een hint maar wellicht kan je er iets mee. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met mandala tekenen. Alhoewel, ik ben begonnen met inkleuren, puur uit verveling. Ik begon er aardigheid in te krijgen en ben op een cursus gegaan, gewoon omdat ik wilde weten of ik zelf ook mandala's kon tekenen. Ik heb het hier wel eens geschreven maar toen werd er wat lacherig over gedaan. Inmiddels ben ik nu drie jaar aan het tekenen en het is voor mij een hele ontspanning. Binnenkort ga ik weer naar een cursus. En om héél eerlijk te zijn ben ik af en toe best trost op mijn eigen creaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bolletje, bedoel je Henk Helmantel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goh jongens, wat leuk dit. Het maakt nogal wat los die schilderacties. Bob Ross, verschrikkelijk vond ik het en als ik het zag zette ik het geluid uit. Heer Soothe, Monet werd erg slechtziend op het laatst. Maar man, die maakte wel mooie dingen. Hij heeft panelen van 12 meter breed en ca 2 meter hoog gemaakt met de beroemde waterlelies. Jootje, geen nood - als je het leuk vindt kun je ook nog naar woorddomino hier op adb. Of naar het receptendraadje. Kan altijd nieuwe recepten gebruiken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 JAAAAAAA die bedoel ik. Wat ben jij toch goed hé? Hoe vind je die? Mooi hé? Lieve mensen wat fijn om zo een leuke avond te hebben, maar ik ga afsluiten. Nog ff H. v. Ned. kijken en dan m'n bed ik. Bedankt allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wat is Mandala? Albertina. Nog nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jootje, even Googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ziet er best mooi uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wat zijn we allemaal weer snel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 wel apart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 :$ Misschien ben ik wel apart. Luitjes, slaap lekker voor straks en mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Is leuk toch? Weltrusten Albertina en bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik vind het in ieder geval niet raar hoor A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Schilderen is leuk. Mijn opa was schilder. Hij ging altijd ergens zitten en schilderde wat hij zag. Ik kan niet tekenen (Had goede hoop tijdens de tekenles op de middelbare school, maar helaas.... Een onvoldoende). Maar mijn moeder heeft me geleerd hoe ik een vijver met zwanen moet tekenen. Een twee met een rondje erom en dan een sierlijke hals. Heul simpel. Heb volgens mij alles opgegeten wat ik kon vinden vandaag. Vanmiddag eerst wat nuggets met bbq saus, daarna kippensoep met een stokbroodje kruidenboter, vervolgens kwam de onderbuurman met rijst en saus, daar heb ik een paar happen van gehad, vanavond nog de rest van de Nuggets en net nog een pakje toastjes met Filet. Ben bomvol nu. Moet ook bekennen dat ik een beetje misselijk was de hele dag. Mensen die misselijk zijn eten niet. Ik eet juist alles wat los en vast zit. Dat blijkt wel. Kan er vast heerlijk van slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 A3 nee hoor, ik snap het ook niet. Maar hij slaat wel eens meer door:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Tina, het lijkt me geweldig om mandala's te kunnen tekenen. Sommigen zijn écht heel erg mooi. Het lijkt me ook fijn om te kunnen ontspannen. Vroeger deed ik dat met legpuzzels maken. Ik was niet iemand die dat opplakte; ik husselde ze weer door elkaar en begon opnieuw. En Als de puzzel veel te gemakkelijk was geworden (500 stukjes) dan keerde ik hem om en puzzelde de achterkant aan elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 En Johan W, ik ga me nergens zorgen over maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Madeleine, ik probeer af te gaan vallen. Een kilo of 6. Wat denk je? Ga ik 's nachts mijn bed uit om te eten. Dat schiet niet op zo haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hoi allemaal, 22 pagina`s? waar zijn we mee bezig? Leuk natuurlijk maar ben net thuis van mijn werk waar we een feestje hadden omdat er iemand 25 jaar in dienst was, dus bij lezen gaat niet meer lukken nu. Zelf heb ik aan het water gezeten mét koolzuur, nou ja ook 1 glaasje cola, maar daar hou ik niet zo van. Ik ga nu zo naar bed en wens jullie welterusten:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik meld me ook droog af. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Originally posted by: kirkyLytse.Dank voor de tip, die winkel zit vlak bij. moet ik alleen nog doek om op te schilderen en iets om het doek te spannen. een schildersezel dus.quote> Kirk ze hebben soms ook goede niet te dure voorgespannen doekjes. Kan je zo op een ezel zetten, of een boekenstandaard op de tafel. Zelf iets in elkaar prutsen lijkt me ook niet zo moeilijk. Succes.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Weltrusten AR en Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ga ook slapen:lips:, welterusten allemaal. Morgen donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Originally posted by: TravelMadeleine, ik probeer af te gaan vallen. Een kilo of 6.Wat denk je? Ga ik 's nachts mijn bed uit om te eten.Dat schiet niet op zo haha.quote> Haha, dat schiet niet op. Ik stond eergisteren om 04.00u s'ochtends pasta carbonara te maken. :$Maar zes kg valt nog mee. Ik moet er nog minstens 25 kg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden