BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Jij gunt die man ook nix Lytse.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja ja BamBam.... Misschien schrikt hij zich wel een hartverstuiking! Trouwens, ik verander niet van uiterlijk hoor, ik ben wel tevreden met dit gezichtje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dames en heren, ik meld me af voor vanavond. Ga de hort op. Veel plezier vanavond en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Madeleine, veel plezier. Nix doen wat ik ook niet zou doen he!!!! Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: LytseTrouwens, ik verander niet van uiterlijk hoor, ik ben wel tevreden met dit gezichtje.Lytse.quote> GRRRRRRrrrrrrrrrrr, grommel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja je was uniek, maar nu heb je een tweelingzus. Is toch ook leuk? Ik ga trouwens even andere dingen doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kirk Lijkt de staatsloterij wel. En andere loterijen ook trouwens. Die ijsprijs heb ik overigens wel een paar maal kunnen incasseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goeienavond From Up Noarth Lekker geschaatst Bij jullie ook zulk goed iis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: YvonneIk meld trouwens gelijk maar even dat de 'Raad' bijeen is geweest en dat men in al zijn 'wijsheid' heeft besloten Fleur een enkele reis verweggistan te geven. Of met andere woorden: een eeuwig durende gedwongen vakantie. quote> Verdomme, dit gaat te ver!Fleur was nooit m'n vriendin, maar wel heerlijk direkt, goed de koers voorwaarts, kwinkslag hier, bedachtzaam daar, dan weer razen, kortom: 'n MENS!Zij kon het niet goed zetten en had onmiddelijk door dat Johan W. (ja, daar gaattie weer) Wingchun was, en dat is ook zo, lees VM e.a. er maar op na.Ik had dat vermoeden ook al, maar er minder moeite mee.Wat ik me wel afvroeg was natuurlijk hoe Tactus dan met dubbele accounts omgaat, en waarom hij maar nooit met open vizier vertelde wie die geweest was.De tendens hier nu is dat Johan, de lekkere semi-interessante praat rondstrooiende Guru, 'n vredelievende waarheidzoeker is, en Fleur 'n gifkikker die het gekabbel in de weg staat.Welnu, ik zie 'n ridder met dicht vizier en 'n boos mens, en ik weet wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.Dus Tactive, in mijn bescheiden opinie zijn jullie 'n stel kleine mise mismodderetertjes die niets met waarheid van doen hebben en de rust bovenal willen handhaven, ongeacht alles.Dat is niet mijn ding, en, alhoewel ik veel aan Tactustive gehad heb, wil ik hier verder niets mee van doen hebben.De ontzettendboze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja, die had ik kunnen verwachten van Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hee lid van Duo Heintje, relaxxxxxx meeeen. Rustig oan mantsje, mast die net sa drok meitsje. Nou ja, mag best natuurlijk. Maar of het helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lieve Han, er zijn allang bewijzen de revue gepasseerd. Dat men ze niet wil zien, soit. En, een van mijn eerste aanvaringen met ons aller Soothe was 'n juiste quote die ik nu ga aanhalen, alleen had hij 'm aan 'n verkeerde toegeschreven, hij was namelijk van Groucho: "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER". En ik vind 'm nog steeds HEERLIJK! Die quote, dan. Trek je niks meer an van je ex, schrijf de poen af, haal er wel zoveel mogelijk terug uit, en ga voorwaarts, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik was Tibetaanse letters aant bekijken voor een mogelijke tattoo. Iemand nog leuke suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: LytseJa je was uniek, maar nu heb je een tweelingzus. Is toch ook leuk?Ik ga trouwens even andere dingen doen. Tot later.Lytse.quote> BB: Hum, ga ik es ff over nadenken.Ik ben alcoholist he, wil graag altijd bijzonder zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Doe maar 'n i zonder puntje. Lekker klein, ff perberuh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Das ja nix hadje een i zonder puntje... Ietsje groter mag best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Tja, ik raas wel veel, maar wil ook goed razen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Met puntje mag ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goed weekend, ouwe Bor, ik ben pleitte. Take care, lijsters, en: hou 't zo droog als je wilt! De nooitkurkdroge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: kirkyEn anders neem je gewoon geheel iets anders.BamBam;)quote> IDEE Kirky!Ik ga uitloggen en nog ff in de rust.Bedankt voor de gezelligheid, oant sjen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja, Bor, kut maar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Bam om heel eerlijk te wezen lijk jij me helemaal geen type voor tattoo. Ik heb er wel één maar heb die toch altijd verborgen gehouden onder mijn kleding (t-shirt). Zelf heb ik een pegasus (vliegend paardje; te veel een my-little-pony naar mijn idee). Het zou het paard zijn van de goden. Ik ben niet gelovig. Heb eerder een verdrietig ik-ben-een-kind verhaal. Ik was eenzaam en kon pegasus alles vertellen. Wel kan ik zeggen dat ik getwijfeld heb over een 2e tatoo; een amazone; een vrouw met pijl en boog die ging voor haar eigen doel. Nu ga ik dat zeker niet meer doen. Twijfel soms om de eerste weg te laten halen. Het weerhoud me ervan zomerse jurkjes te dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Uiteraard heb ik de tattoo voor mezelf. Ook kan ik wel op vakantie topjes dragen die mijn tatoo laten zien. En uiteraard kan men het op het strand bewonderen. Toch ben ik aan het veranderen qua karakter. Ik was een zeer opstandige puber. Er werd mij onrecht aangedaan. Maar die opstandigheid verliest SOMS zijn kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En nou graag serieus antwoorden, Kirk!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hij durft niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden