bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Aha onze sterke Stans Leen is weer terug. goed gedaan jochie. Pjot:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 'k ga naar bed zo... ff RH doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: GabyAVONDPACT 27 oktoberGabyJaneBolletjeLeniewie doet ermee?quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Avond, Het forum. Dit forum.... Tja, het zal wel wat hebben he, anders kwamen al die Heintjes (inclu me) niet telkens weer terug. Soms is het zo van : "pffffffff ik word toch niet gehoord , ik blijf weg" Of:" En nu ben ik het zat, ben het heeeeeeelemaal niet eens met die of gene.." Ook kan: "Nee, ik voel me nu echt niet goed en wil "de rest" er niet mee lastig vallen". Nog een ander: "Ben het ABSOLUUT niet eens met het regime hier! Wat denken ze wel!" Anderen dan weer: " Ik ben het forum opntgroeid, niet meer nodig" Ach en zo kan ik er nog wel een stuk of tien boven halen... Die ook voor mij gelden .... Maar kijk, Gwen van in indie, Lenie die t nie meer weet, Zelfs Joy of weet ik veel hoe ze allemaal heten die 's nachts een (eigenlijk toch wel he) hulp kreet blaten... Dus dit forum zal toch wel wat hebben dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Enneeeee ik ben nu in een : "Pfffffffffffff ben moe, kids doen vervelend, slaap gebrek, word hier toch niet bgrepen en VOLLEDIG genegeerd." Stemming. Dus nog ff en dan ga ik weer (jaja) es zeggen, pff ik ga weg hier, heb er toch niks meer aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Maar Nien voor de rest zal het toch wel allemaal goed gaan met je hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: DieselHa Bo, schoonheid alles goei meiz? een vrolijke noot hier is welkom lijkt me quote> Hi kanjerAlles prima met de noten :moon:!Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 VM Ik lees je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 VM, ik ook hoor. Kids naar bed, nog even frummen en vroeg in je mandje. Hier is het de nacht van de nacht dus de inwoners zijn verzocht de buitenverlichting niet te laten branden vannacht. En.. het wordt weer wintertijd:clock: Hi Bo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja , thx Travel! Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Heyyyyy Travel Hoe vaar jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Nou VM, kalm aan hoor. Hear me:D Bo, thanks. Het gaat redelijk wel. Ben een volle week in Istanbul geweest en dat was superleuk. Het heeft me echt goed gedaan. Blijf wel minderen en het in de gaten houden maar meer dan 20 dagen droog heb ik tot nu toe niet gered. Ik hou me maar vast aan het feit dat het allemaal al stukken beter is dan in de afgelopen 30 jaar. En eerlijk is eerlijk, het voegt eigenlijk niks toe. Maar jij gaat wel supergoed hoor! Toppertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Travel Leuk! Istanbul is idd gaaf! Goed om voor ogen te houden dat het beter gaat Vind jou ook een topper Want ons brein kent ten slotte geen ontkenning Zeg: denk niet aan een groene appel En we zien het fruitige fruit al voor ons;) Het helpt mij daarom continu te denken aan wat ik wel wil Waar ik me goed bij voel En dat blijft: vrijheid Daar past, na drie maanden droog, als ik zin heb een glas bij Evenzo goed water of fris omdat ik daar op dat moment trek in heb Als we weer eens een feestje gaan bouwen Kunnen wij dat gemakkelijk op water, toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Bollie, ja op zich gaat he wel goed ja. Als je bedoelt kwa drank en/of middelen gebruik (buiten sigs dan das een ramp!). Dat gaat goed! Als je bedoelt kwa andere dingen, tja, heb niet zo n zin om daar over uit te wijden maar "dankzij" jalouzie, niet begrijpen etc. maken "ze" he ons niet makkelijk nee. Te lang en te private om uit te leggen. In t kort, anonieme telefoons, onderzoeken, society controle etc... Niet wat men leuk noemt nee. Alles kunnen weer leggen ja, dat wel maar toch!! Madeleine ik snap je! Ook hier zijn er mensen die zich blijkbaa graag bezig houden om te kijken op welke sites ik al dan niet schrijf.. En dat gaat ver he... Ik kan altijd ontkennen dat "ik" Vlaams meisje" ben maar via anonieme tel. enzo ... Ach heb geen zin om erover door te gaan. Wa we is, ik heb niks te verbergen (maar daar zijn "ze" ondertussen al we achter). Leuk is anders echter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 even een mega stuk gelopen met m'n sjatsie lucht op...geeft rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Das dan toch het belangrijkste Nien, dat het al met al goed gaat met je. Ja en druk blijf je het houden hé? Hoe is het met je moeder en met je pa? Doet je moeder nog steeds zoveel beroep op je of heeft ze nu hulp van een of andere instantie? En je pa, doe ie nog steeds wat aan zijn vroegere beroep of is hij daar nu te oud voor. En de kids ja daar zal het wel goed mee gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik dacht nog ff ik copy paste een tekstje hierheen van ergens anders maar dan wordt het miss toch te persoonlijk. Niet dat mij dat ene F uitmaakt ma ja... Maar erg he, waar houden sommige mensen zich zo a nie mee bezig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeMaar erg he, waar houden sommige mensen zich zo a nie mee bezig...quote> Ja Nien en wat nog veeeeeeel ergerder is dat, als ze zien dat jij nu reageert ze het nog leuk vinden dat jij er in trapt ook. Niet reageren en deze mensen in onzekerheid laten is veel verstandiger lieverd. Mits dat kan hoor.Houd je maar met nuttige dingen van het leven bezig, dit geeft neg. energie en dat kan je niet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ma , daar hebben we een redelijke compromie voor gvonden Bol dat zowel zij tevreden is maar dat ik niet alles moet doen. Pa is van '34 he maar die gaat gewoon door! Internationaal etc.. Kids ook (volgens ons dan he) gaan super! Alleen: Hypocraaaaaazy!!! Wij zijn nie gemaakt om in een "show case" van ikea te leven. Niet gemaakt om naar een "all-inn" in turkije op vakantie te gaan. Hond mag wel binnen (blijkbaar heeft de NVA sind kort een wet gestemd dat zoiets niet mag??). Kids moeten van mij NIET dagelijks in bad, zich aan de lavabo wassen is toch ook wel goed dacht ik?? Als wij naar Parijs gaan dan gaan wij niet naar Dysney land parijs maar naar het Louvre, mag niet (blijkbaar). Lunchbox moet bestaan uit dikke beboterde witte boterhammen met salami en als zoon dat niet lust en liever rijstballen mee neemt da moet de bijzondere jeugdzorg er zowaar bij gehaald worden. Nog door gaan? Zijn erzo nog wel tig hoor?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Nu, eindelijk bijgelezen. @ Lenie: hou vol meis. Goed dat je even de hersenspinsels uit je hoofd hebt laten waaien. Wat is het koud hè! Geen idee natuurlijk welke problemen je nu hebt, maar wat we van je weten is al genoeg om in een dip te raken. Veel sterkte ermee. @ VM: ook geen goede avond kennelijk. Anonieme bellers moesten verboden kunnen worden. Blijf bij jezelf. Je weet wat je doet en waarvoor je het doet. @ Marc: stond wel ingelogd, maar helaas heeft hij niet gepost. Kom op Marc! @ Kirky: al dat gepuzzel over geld.... Dat laatste begreep ik niet, maar ik ben een behoorlijke digibeet en nog blond ook. Geen wonder dat je er moe van wordt. Succes! Tot vanavond. Ik hoop dat we allemaal een fijne avond kunnen hebben. Degenen die naar feestjes gaan: hou het zo droog als je wilt (zegt Haddock altijd). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Bo, natuurlijk kunnen wij dat op water! Bij de volgende meeting zullen we - geheel nuchter - de avond ervoor een hotel op stelten gaan zetten haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 flauw, gewist, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisjevoor Hadquote> Geweldig!Een van Kevin's mooiste, en dan live, dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 het is bere koud Lytse.. ik ben lekker een muziekje aan het luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden