Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dan nog maar 1 uit hetzelfde tijdvak 33 jaar gelee zo'n beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Een hele Goedemorgen Frummers! Goh het is hier prachtig weer, en ik voel me super, dat is wel heel bijzonder na een zuipfeestje. Nuchter zie je meer, en idd, er waren er die na 3/4 bier zeiden 'doe mij maar water', en er waren mensen die ZO traag dronken, als ik al twijfelde of ik een alcoholiste was, dan weet ik dat nu zeker, ik had niet kunnen/willen stoppen na 3 bier, ik dronk veel en veel sneller dan de meeste :$, en met roken stak ik ook de 1 na de ander op, door gister gewoon het eerste drankje niet te nemen en de eerste sigaret niet op te steken, had ik nergens last van, en nu ook geen brak gevoel ja het bevalt me steeds meer, nuchter Leven. de grootste grap vond ik nog wel, dat iemand die ik niet zo goed kon, aan me vroeg, of ik nooit gedronken had, en toen antwoorde de jarig ''ach, dat mag geen naam hebben'' ze vonden me er erg gezond uitzien zo nu even bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goeie morgen iedereen. Heerlijk zo'n uurtje erbij zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Knap hoor Gaby! Ik weet niet of ik dat had kunnen weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 knap Gaby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Wow Gaby! Wat goed! Dat kan ik nog lang niet hoor, zuipfeestjes! Super gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Heerlijk he Gabs, hier hetzelfde, het feestje was in een zaaltje van een sportclub en die hadden geen wijnglazen, dus iedereen kreeg meteen een limonadeglas vol. Zou ik nog gedronken hebben, dan kon ik mezelf wijs maken dat ik het met 4 matig had gehouden, maar dat was dan wel 1 liter geweest, ha ha. Met die 4 cola in mn buik, was het ook niet alles, dus thuis even een 0% voor de afwisseling, maar meer wilde ik niet eens. Wel een zak zoutjes:$, dus op de kilokiller zie ik nog steeds mn wisselvallig gedrag terug. Daaraan weet ik dat mijn wezenlijke gedrag er nog steeds is, en dat zie ik dan maar als een graadmeter. Maar alles beter dan drinken. en ook goeiemorgen frummers:) heerlijk dat uurtje erbij he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedemorgen, Voordat ik ga lezen wil ik iedereen een heel goede :rose:dag wensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Mogge Hanneke en alle zeer gewaardeerde frummels. Hannah, gelukkig had ik mn koffie net doorgeslikt anders had ik mn hele scherm onder geproest toen ik je opmerking las over de winkel. LOL. Hier prachtig zonnig weer en lekker kkkkoud. Ik schiet in gang, krijg iemand op de koffie tegen 12 uur. Heb een goeie dag vandaag, Lenie meid:present: en natuurlijk voor iedereen die het zwaar heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Jane, gooi die weegschaal uit het raam. Je bent prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 dit was ook mijn eerste zuipfeestje hoor, voorheen durfde ik daar ook niet heen, maar nu ik niet meer hoef te drinken, kan ik er wel heen, alleen denk ik niet dat ik dat vaak zal doen, ja, of ik ga eerder weg, ik merk toch dat ik andere interesses krijg, ik heb me vreselijk eenzaam gevoeld toen ik begon met stoppen, kwam nergens meer, en doordat ik me zo eenzaam voelde, ging ik dan weer drinken, maar nu alleen thuis, gevolg; nog meer isolatie poeh het is een hoop gedoe geweest, maar het is het oh zo waard, ik ben niet meer depri, voel me niet meer eenzaam, en geloof me, dat wil ik niet meer verpesten, voor een avondje drinken, daar ben ik heel allert op! Ik ga werken, allemaal een hele fijne dag! En sterkte voor degenen die het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 en Jane 4 cola zou ik ook niet trekken hoor ik had 2 koffie, 2 water en een 0% biertje, en toen ben ik weg gegaan, ze begonnen te blowen en het stond er blauw van de rook, nee , niet (meer) mijn ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Lijkt het nu zo dat er toch steeds meer zijn die 0.0% drinken zo nu en dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Lekker 1,5 uur gelopen, was nog heerlijk rustig. Hoop dat het weer ook lekker rustig blijft vandaag. Roemeense, heeft gerend, met regelmatig een homerun;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 de plicht roept. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Een heel goede morgen luitjes... Heeeerlijk uitgeslapen nadat ik wel heel vroeg wakker werd en me realiseerde dat de klok ook nog eens een uur was teruggezet... En toen was het zulk heerlijk weer hier dat ik lekker met de hond naar het bos ben gegaan, heerlijk gelopen, het is er zo mooi nu met al die kleuren en dan de zon er op, we hebben genoten. Hond dan natuurlijk van andere dingen dan ik, maar toch Ben dus wel errug laat voor de ochtendkoffie... Igor net weg zie ik? Vandaag maar een heel rustig dagje er van maken. Afgelopen week was weer erg vol en druk. En dan nu toch eerst nog maar een bak lekkere koffie. Diesel, alsjeblieft geen klein kop en schoteltje voor mij hoor, verschrikkelijk!!! Een emmer is ook weer wat overdreven, maar een beker vind ik wel weer heel prettig, en dan niet zo'n klein senseobekertje maar een beker van formaat, hihi. Zo, moeders stelt eisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik heb héle grote mokken met heerlijke Italiaanse sterke koffie Von, proeven? Wat is het smorgens vroeg mooi he, lekker zonnetje vaak. Dat is het enoge wat ik mis uit mijn drinktijd, toen was ik een ochtendmens (dacht ik), want lag er vaak om 23 u al in, uitgeteld, dat wel. gwen, is het regenseizoen nog niet begonnen? dan bof je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 hey Pjotr, kop op alle begin is moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Lekker Jane, dat gaat er wel in. Tis inderdaad zo mooi buiten nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Zo, en nu aan de slag hier... Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 rondje kater en hamsters er ook opzitten. het is heerlijk buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 spullen pakken bandje plakken en ballen maar! fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 alcoholvrij bier verlicht voor mij soms de spanning van trek en zet zich niet om naar zin naar echt bier dus, af en toe best ok ben alleen geen pilsdrinker heb maes 0% met citroen ontdekt, fris en fruitig alcoholvrije wijn vind ik wel echt niet lekker als antwoord op vraag van Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen Nog een mok koffie En dan in de 'startblokken' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Moghu Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden