Jaap Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Waarom niet? dan keert de levensverzekering meer dan 100.000 euro uit. Dat zou toch fantastisch zijn. Rare wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Made, zolang we spanningen en moeilijkheden koppelen aan drank, blijven we die trek houden, denk ik wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Even in de regen naar de bank gewandeld. Kom ik terug en mijn kuikentje is terecht. Zoals in Suske en Wiske, eind goed al goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Nou Jaap, alsof jij dan nog wat aan dat geld zou hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Mensen fijne voortzetting ik kruip mijn kribje in tis mooi geweest voor vandaag dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Daar kunnen ze dan een mooie uitvaart van regelen. (Dit is letterlijk wat de adviseur zei, weten jullie wel, wat dat kost zo'n uitvaart?) Nou genoeg over die onzin. Ik ben gestopt met drinken om nog even door te leven op een prettige manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ja maar echt geen 100.000 euro Jaap tenzij je in goud wilt gaan liggen maar bizar dat zo'n adviseur dat zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Nog lang en gelukkig Japio :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Slaap lekker Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Hier in België maken ze de laatste tijd veel reclame voor uitvaartverzekeringen. Erg raar vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Maar belgen leven dan ook ongezonder dan hollanders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ja en als je de hele dag gegeven hebt houd je je pijn over alleen op de bank!! Wees lief voor jezelf maar zonder alcohol! Ik meld me vandaag droog af 7 dagen droog geweest op naar de achtste Welterusten allemaal Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Je moet ook goed voor jezelf zorgen. Uiteindelijk ben jij de enige die dat zal/kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Goedenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 even voor Nancy...ik log meteen weer uit hierna. het gaat wel hoor...zit in een dip waar ik even uit moet krabbelen ( zelfde als vorige week speelt ook mee...maar dat blijft nog wel even)... ook ben ik zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld wat er hier gebeurd is met Fleur. ben er van de week wel weer...even een time-out nou dag dag, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ach als we dan toch bezig zijn sluit ik ook af. Nog een versje voor het slapen gaan. Ein Gleiches (Wandrers Nachtlied II) Über allen Gipfeln Ist Ruh, In allen Wipfeln Spürest du Kaum einen Hauch; Die Vögelein schweigen im Walde. Warte nur, balde Ruhest du auch. Johann Wolfgang Goethe Wacht maar Over alle bergen Hangt rust, De bomen staan In slaap gesust Tegen het blauw; De wereld zwijgt - je moet wachten Straks komt die zachte Rust ook voor jou. Ivo de Wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Originally posted by: JaapMaar belgen leven dan ook ongezonder dan hollanders.quote> Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 In Nederland maken ze ook gewoon reclame voor uitvaartverzekeringen. Altijd al zo geweest. De huidige is dat we onze dierbaren nu moeten vertellen wat we voor hen voelen. En niet moeten wachten tot ze er niet meer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Hollanders drinken meer melk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: JaapMaar belgen leven dan ook ongezonder dan hollanders.quote> Hoezo?quote> Ze (De Belgen) zijn beter in het wielrennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Frodo, Ja het kuikentje is er weer. Het is niet te doen om alles te lezen. Zelfs een paar PBtjes moet ik nog beantwoorden. Sorry hiervoor, ik ga dat morgen doen. Mijn luikjes vallen dicht. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Hi Jaap, Lang niet gezien. Ik dacht vanmiddag nog aan je. De link is te ingewikkeld om uit te leggen. Wij, geen kinderen, moeten ook nog steeds testament e.d. regelen. We vergeten het steeds! @ Madeleine: denk eraan..... je hebt je trui met een gat aan, dus THUISBLIJVEN hoor. De dag is al bijna voorbij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Lieve Lenie, Ik hoop dat je snel weer uit de dip bent. Lytse. Marjo, ook goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Lytse, de supermarkt is gelukkig al twee uur dicht. Dus vandaag heb ik het droog gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden