Spring naar bijdragen

donderdag 1 nov


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mag ik even zeuren?

Als het antwoord nee is, dan pech, want ik doe het toch.

Ik heb trek, onwijze trek, zo'n trek dat ik mijn trui met gat niet aankrijg en stoicijns met mijn kleding op de bank blijf zitten. Mijn koffie smaakt niet, mijn gedachten gaan naar bier, bier, bier. Ik wil het, nu! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Madeleine dan kunnen wij er nog weinig aan doen hé? Van de andere kant lees ik een heel klein kind die z'n zin wil hebben. Kan toch niet de bedoeling zijn van een volwassen iemand.

Wil je echt drinken? En alle gevolgen van de drank ook? Spijt, kater, schuldig voelen, gefaald hebben, teleurstelling, geldverspilling, koppijn, droge bek, niet meer kunnen slapen, zweten, en belangijrk, jezelf in de steek laten. Als je dat wilt nou meis dan zou ik zeggen, een hele fijne avond nog.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me op dit moment ook een heel klein kind, moet ik eigenlijk bekennen. :$

Maar nee, dat wil ik allemaal niet. Dus ik ga zo even naar buiten. Wederom rondje centrum. Het zweet is me ook uitgebroken, al kan dat nog te maken hebben met de griep. Wil ook niet drinken, ergens weet ik dat wel.

Ik denk dat ik een broodje ofzo ga halen. In hoeverre dat nu nog mogelijk is.

Ik weet op dit punt alleen dat het weer aan het einde van de week is, mijn moeilijke moment. En dat ik weer op het magische gewicht zit. Niet alleen wordt het vandaag moeilijk, maar de komende dagen zeker, als ik onder het magische gewicht kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderschat de lezer niet Johan.

Natuurlijk ben jij altijd helemaal oke, net als ik en ieder ander.

Wat ik bedoel is, zelfs het verhaal kan wel eens een leuke wending nemen.

Maar dat is niet het belangrijkste nee.

Als we denken afhankelijk te zijn van het verhaal lijden we.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Had het iets uitgemaakt als je het in een andere volgorde had gedaan, eerst het broodje en dan de wax?quote>


Haha, geen idee. :D

Mag ik ook midden in het centrum wonen, maar ik kom eigenlijk nooit op donderdagavond buiten. :P

Edit, dat is gelogen. Ik ga weleens met de auto naar de supermarkt op donderdagavond. Maar dan kom ik niet bij de winkels.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: het belangrijkste is dat je zonder drank bent thuisgekomen! Toen je schreef dat je er toch op uit ging, vreesde ik even met grote vreze!

De andere leuke dingen die je nog wilt kopen maar 's morgens halen. Tenminste als je trek dan minder is.

Succes verder.

@ Kirk: ben je verder niet ziek geworden? Dienst vandaag oké?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, dat had ik zelf ook door toen ik op straat liep. Ging er als een hazewind vandoor om 20.30u, terwijl mijn trek altijd duurt tot de winkels dichtzijn en dus 21.00u.

Maar nee, heb even met mezelf gesproken. Wat wil ik? Nou, dat is heel duidelijk. Mezelf terug. In alles wat ik kan bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine dacht ook, toen je schreef een blokje rond te gaan dat je alc. zou gaan halen. Zat achter de pc. en zei, "Ja hoor daar gaat ie weer". Maar wat ik nu lees vind ik heel tof, en krachtig. Je hebt geen alc. gehaald. Morgen geen kater of baaldag, maar gewoon fris op. Dat moet je een goed gevoel geven.

Wees maar trots op jezelf meid. Dat heb je hem toch maar geflikt.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kliniek update: een paar mindere dagen, emoties komen los en dat zijn niet de leukste.

Ik kuur me uit op de hometrainfiets, draai tot 80 kcal weg, 's morgens een sessie en als hetb even kan 's avonds ook. Kan ik ook wat boosheid mee kwijt, terwijl ik er nu toch een hoofdpijn aan over heb gehouden.

Abstinent blijven lijkt nog steeds geen probleem, maar ja, er is oook geen uitdaging.

Verder doe ik flink mee in de huishouding, dat leidt af.

Ik denk nog steeds dat het de betere kant opgaat. Jullie ook alle succes met jullie pogingen, tot de volgende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...