igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Har ik vindt het knap dat jullie er open en bloot over zijn.( vindt je ook wel prettig om te lezen, zo eerlijk) maar ik schaam me nog steeds voor mijn problemen en zal ze in het werkelijke leven ook niet toegeven. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 niet denken borrie, gewoon het fijne gevoel van zaterdag vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedemorgen, Emmaroos van harte. Nu rustig verder. One day at a time. Hier alles okay. Ik wens iedereen een fijne dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Jah Borr, sjoelen kan een soort van verslavend lekker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedemorgen luitjes, wat is er al veel geschreven op de vroege ochtend... Nou ja, vroege ochtend, ik kom steeds later uit bed lijkt het wel. Eerst maar even een lekkere grote mok koffie Diesel .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: igorHar ik vindt het knap dat jullie er open en bloot over zijn.( vindt je ook wel prettig om te lezen, zo eerlijk)maar ik schaam me nog steeds voor mijn problemen en zal ze in het werkelijke leven ook niet toegeven. :$quote> Ik heb Tactive inmiddels een PB'tje geschreven. Wil hier geen stemming kweken tegen hun beleid want ik snap dat ze 1 lijn moeten trekken.Heb dan ook net als op deze draad uitgelegd hoe ik ertegenover sta...ben benieuwd naar het antwoord.Igor, je 2e dag van droogstaan lijkt me belangrijker dan je problemen te etaleren.Had dat ook in het begin (van droogstaan). Ik moet mijn problemen (lees: bipolair en alcohol) eerst zelf een plek kunnen geven voordat ik er werkelijk over kan schrijven...dat is bij mij en mijn vriendin het geval.Natuurlijk hoort hier op het forum wél thuis, waarmee je nog aan het stoeien bent..delen is helen. En het lijkt me Igor, dat je dat zeker doet!phoepfoe...nogal wat in tekst verandert qua formulering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 ook nog dan iemand koffiemelk gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Weer brandschoon Yvonne? Toch fijn dat je je doucheverhalen met ons deelt..ennuh, wie mag er nou onder?? Ik ga pas vanavond...kan dan gelijk de stof van het beeldhouwen afspoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: Dieselook nog dan iemand koffiemelk gezien?quote> Koffiemelk is voor watjes! Slow koffie moet puur gedronken worden, was dat nauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 ik mag nu onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Nou Har, zoveel doucheverhalen drop ik hier niet hoor, het blijft er meestal bij dat ik vermeld dat ik nu echt haast moet maken om naar de douche te komen... En ik moet me ook altijd verdedigen tegenover Snoep die mij telkens weer valselijk beschuldigt, hoe ik ook mijn best doe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 ik vroeg nie hoe en welke koffie jij dronk Har. sommige willen wel koffiemelk en er zijn meerdere soorten koffie hier tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 @Will: Raar verhaal trouwens...dat je zomaar als chronisch ziek bestempeld kunt worden bij het aanvragen van een lening...Amerikaanse toestanden als je het mij vraagt. Ben benieuwd hoe het afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: YvonneNou Har, zoveel doucheverhalen drop ik hier niet hoor, het blijft er meestal bij dat ik vermeld dat ik nu echt haast moet maken om naar de douche te komen... En ik moet me ook altijd verdedigen tegenover Snoep die mij telkens weer valselijk beschuldigt, hoe ik ook mijn best doe..... quote> Jij had het gister of eergister nogal vermakelijk over "je" douche, vandaag was dat Snoepje...heb me vergist. Mea Culpa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Zal mijn mond maar houden Diesel, zit nog steeds aan de padjes...over watjes gesproken :$ alweer gecorrigeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedemorgen lieve Frummels. Emma:present: Van harte gefeliciteerd hoor! Ik heb grote bewondering voor je. Wat jij allemaal in korte tijd hebt bereikt! Hoedje af voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Snoepje, Je zegt dat je op het dagpact wil, moet je jezelf er wel bij zetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedemorgen luitjes, ik behoor ook niet meer tot de aller vroegsten hier. Dat beschouw ik als een goed teken, niet meer voor dag en ontij wakker maar gewoon slapen tot de wekker gaat. 'T is me wat, zou ik dan echt eens normaal gaan slapen? :$ Har, ik begrijp Tactive en ik begrijp jou, dus afwachten maar. Snoeperd , weer op het dagpact. Goed. Zo en nu even een koffie en een peukje roken, buiten, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Har watjes in de douche gevonden? MadeL hoop fijn wakker geworden o ja als je volgend muziekje beluisterd , kijk dan ook naar de waarschuwing in het begin ! LOL, hoe triest dan eigenlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 goeiemorgen frummers even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Har... aan de andere kant heb je ook wel gelijk hoor, er wordt hier nogal eens gekibbeld over de gezamelijke douche, hahaha,. En Jaap heeft toegezegd die te gaan verbouwen/uitbreiden, maar daar komt door zijn eigen verhuisperikelen natuurlijk voorlopig weer helegaar niks van:P Ik wist het wel.. hij zat het alsmaar uit te stellen. Excuses overigens luitjes dat ik weer niet echt reageer op wat jullie echt bezighoudt momenteel. Ik heb geen tijd om de dagdraad echt goed te lezen, en kan dus ook niet echt to the point reageren. Wel heb ik gelezend hoe Bor haar hele gezin/familie voor het eerst allemaal bij elkaar heeft gehad. Kan me indenken dat dat er in hakt Bor, wat een ervaring, mooi. Snoep weer terug en op het dagpact. Klassemens ben je toch. Recht voor zijn raap, maar ook naar jezelf. Igor aan het hannesen met zichzelf geloof ik, maar volgens mij ook al weer hartstikke aan het klimmen toch? Kame heeft het moeilijk, teveel dingen tegelijk op je pad geloof ik. Komt me bekend voor, veel te bekend helaas . Rustig aan zou ik zeggen, maar zou zelf ook even niet weten hoe, sterkte meis. Heb heel heel vaag de draad van gisteren gelezen, meer gezien. Berichten over Tim ... en naar aanleiding het verhaal van Jane. Pfff Jane, wat moet dat door je ziel snijden. Wat een pijn moet het je doen allemaal. Har, het lijkt me dat tactive begrip zal hebben voor jouw uitleg, inderdaad, je lief is onherkenbaar op de foto en als jullie samen er geen bezwaar tegen hebben uitleg te geven en open te zijn, waarom zou Tactive jouw lief dan 'in bescherming' moeten nemen. Diesel ik stel voor dat wij samen een mooi nieuw apparaat gaan halen voor de koffie hier 's morgens en dat dan bij jou neerzetten.... jij bent tegenwoordig vaak eerder hier dan ik... wat denk je er van? Zo, en nu ga ik afsluiten. Ben vast een hoop mensen vergeten... Oh ja Madelief, fijn dat je laptop weer ff is opgelapt. Jij gewoon een extra portie sterkte bij al dat afwachten hoor. Luitjes, ik ga aan de slag... Maak iets van de dag.. liefst iets moois. Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 En op de valreep nog even een knuffel voor Aakie ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Akkie jij ook goeie morgen. Fijn je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 @Diesel: Ga geen filmpies meer kijken hier in mijn flat Diesel. Maak verbinding dmv mijn mobiel met internet, op mijn desktop...slurpt Mb's. Tsja, besparen...scheelt me € 25,- per maand. En het echte werk (Pc en snel internet) staat bij N. Kan nie alles hebben...zit verdorie onterecht in de bijstand. Maar daar ga ik nu niet over vertellen...heb er inmiddels mee leren leven. Hoop wel dat er nog ooit gerechtigheid komt...Wia waar ik recht op heb....theoretisch gezien dan. Moet wel stabiel zijn (minder stemmingswisselingen) voor ik dat gevecht (opnieuw) aan ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden