Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 senk joe.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Nogal heerlijk... vervelen. Mijn hele dure slot stuiterde vanochtend de gracht in. Ik stond het met open mond na te kijken. Zelfs dronken is me dat niet eerder gebeurd.... Zelfde reaktie hier. Gelatenheid met schouderophaalgebaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 even een melig momentje.... zit ik zo hier voor de pc, te wachten op antwoord. kijk ik naar mijn armen?...en denk ik bij mezelf, sjeeeee, wat een flubbers!! sja 21 kilo afvallen ga je zien he? duik de keuken weer even in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hi Maura, Om me aan te sluiten, top dat je je hier eerst gemeld hebt! Lekker wegwaaien met je hondjes nu.. ik denk dat ik ook maar even aan de wandel ga. Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: wijfieHet lijkt wel of er op het forum massaal in afgesproken op mij niet te reageren,krijg zo weinig respons de laatste tijd quote> Hoi Wijfie,Hoe is het met jou.quote> hey meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie en Gwen, ik kan nog heel wat van jullie leren blijkbaar! Kirky, ik blijf om je lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Reken maar niet op een taxiservice, na het betalen van een rijbewijs... Onze dochter leidt nu aan "autorij-angst", na het behalen van haar peperdure ANWB-rijbewijs. Ocherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Oei, Wat posten jullie snel Kan het bijna niet bijhouden. Jopie, Ja, lachen he, Al mijn vaste adressen heb en had ik bijna te danken aan invaladressen. Dat is dan wel weer fijn. Nog steeds treurig over je scooter lees ik. Nou, kan me levendig voorstellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie.. leukerd!!!..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie.... achter de pc zie je niets hoor??.. *gniffel* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: kirkyKon vanmiddag bijna het huis niet in, het weekend stond voor de deur.quote> Ja, dan moet je dat weekeinde eerst even opzij duwen he Kirk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ga even wat aan mijn eten doen. Krijg een beetje honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Als ik een strand in de buurt had, ging ik nu ook uitwaaien met m'n hond. Als ik een hond had. Ik ga gewoon naar de appie. Gehakt kopen. Voor ballen. Kookklus (zwart,idd) ging niet door. Fijn, Nançe, dat je aan de beterende hand bent. Mijn hoestje gaat ook beter hoor, alleen heb ik daardoor niet meer kunnen trainen. Ach, volgend jaar maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hahahaha, Kirk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: jopieomg leniejij bent zo eentje van achter de pc en voor de tv?archhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote> whehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Running Liesje.... joehoe! Ik heb je al lang niet meer gelezen! Kom mee, samen trainen voor de halve van Egmond dan maar... Lekkerrrr zand in je schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Nou, bedankt Lenie, vanmorgen nog zo onschuldig, maar nou heb ik ook weet van mijn flubber- bovenarmen... Internetten zal nooit meer hetzelfde zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hahaha, Joop, ik zie jou nu in een onmogelijkse positie met allemaal van die rode "beams" om je heen. Samen met Caspar het spookje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Gehaktballen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Joop, gewoon ff Feng Shui, komt alles weer goed in die kamer van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ach mensen. Zit toch niet zo over die armen in. Gewoon lange mouwen dragen. Heb nooit ergens last van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goede avond, waarom noemen jullie AH de Appie? Wij hebben er ene hier nu, de eerste in Belgie geloof ik zelfs. Hollandse prijzen dus zowaar goedkoper dan de Aldi. Maar aangezien jullie het steeds over de Appie hebben, probeerde ik dat hier ook eens, geen mens wist waar ik het over had.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 gelukkig, ben niet de enige... toedeloeiii pieps...eet smakelijk zo hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hahahahahahahahaha! Nou, da's een goed idee, hier veel last van zilvervisjes, zou dat ook te verhelpen zijn, denk je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden