Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 november 2012


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Te eerste even voor onze Woman.........VAN HARTE GEFELICITEERD meis;)

Fijne droge dag vandaag!!

Wat een mooie dageraad gisteren zeg,

de eerlijkheid en de ervaringen,de verschillen en ook de reacties zijn mooi om te lezen!

Han stuur je me je mail adres even door?

Heb boeken voor je;)

Groetjes Yah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har 5 december is de dag dat ik de kliniek in mag. Kan mij niet snel genoeg gaan! Ben nu 3 weken "clean" en het bevalt me prima! Moet ook eerlijk zeggen dat de trek steeds verder verdwijnt en ik weer zin heb in het leven. Ik hoop dan ook echt dat de kliniek daar een aanvulling op zal zijn. Volgens mijn behandelaar zal ik er 3 weken zitten dus kan ik de kerst gewoon met mijn kids doorbrengen en daar heb ik nu al zin in, wel jammer dat ik mijn 40e verjaardag daar zal moeten vieren, want ik heb die leeftijd als mijn keerpunt gemarkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh Yajala, bakkie ?

Nou Hannah toch weer iets pos. meiz. Hou je haaks he en probeer ff naast je neer te leggen maar. Hopen dat advokaat toch ook nog een laantje weet te vinden om te bewandelen zeg.

Tjah Bor, je hebt gelijk hoor. Maar Mark heeft een vrouw tegenover zich en die denken zich alles, maar dan ook alles te kunnen herinneren en dan in HUN versie he, brrr. Toch echt verschil en jullie willen er nog wel wat van maken :):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: mark
Volgens mijn behandelaar zal ik er 3 weken zitten dus kan ik de kerst gewoon met mijn kids doorbrengen en daar heb ik nu al zin in, wel jammer dat ik mijn 40e verjaardag daar zal moeten vieren, want ik heb die leeftijd als mijn keerpunt gemarkeerd.quote>

Jammer inderdaad, maar... ook symbolisch gezien een mooi getal! Het begin van een nieuw leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mark je doet het toch eigenlijk nu al geweldig joh, moet dan toch zeker lukken.

Je gaat er in een zak heen en wordt er 40 en dus herboren, want dan begint tegenwoordig het leven . Dan kom je er als een kerstkind uit om dat met je dochters te vieren. Joh geweldig toch.

Daarna nog een vervolg?

Ja wil natuurlijk wel een gereinigd antwoord :) Hoop dat je tijdens het zwemmen niet ingehaald werdt door zalmen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie ik snap je wel, het verschil is (in elk geval in de ogen van ons mannen) dat mannen dingen makkelijker vergeten en niet zolang terug gaan daarmee als vrouwen. Tuurlijk is het makkelijk om een alcie iets te verwijten, tjah die weten het toch (meestal) niet meer he.

Je hebt ook gelijk hoor, je wilt dat niet konstant om je oren krijgen.

Dat moet ik me wederhelft toegeven, dat gebeurd zelden. dat niet.................neuh, dat nie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo Jen, das nog snel ook joh, succes he.

Trouwens veel meiden die solliciteren binnenkort, goed hoor.

Oja Madeleine, nu heb je de tijd nog om aan stoppen te wennen, stel je voor je krijgt die baan, dan wel erg druk om dat te doen misschien ? succes joh. (stampend meissie) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

echt hoor Bor, vrouwen hebben vaak selectief geheugen, zeker als het ook nog eens over andere vrouwen gaat ;) (dit loopt nu uit de hand Borr, ik zei nie alle vrouwen hoor)

Maar de situatie van Mark is toch heel verschillend, omdat hun relatie al over is en Mark nu konstant tegenaan en voelt zich uitgebuit, ze probeerd nu van alles binnen te halen ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIhi Bor.... ben het met je eens hoor: mannen zeggen vaak dat vrouwen ouwe koeien uit de sloot blijven halen, maar mannen doen het net zo hard.. en soms nog een stukkie erger.

Draak, echt, tis maar net wat voor zeikerd iemand is hoor, maakt dan niet uit of het een man of een vrouw is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope Borr, dat bedoelde ik juist helemaal nie joh, zie je nu drijf jij weer over , pfff vrouwen :) Nee snap je best goei joh en dat het lastig is om die dingen nog om je oren telkens te bijven krijgen.

Ja Vonn tuurlijk hangt dat ook van de persoon af en is er nog verse koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...