bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: kirkyEen goede remedie tegen geesten in een kamer, hang een foto van mij op en de geesten verdwijnen als sneeuw voor de zon, het helpt ook goed tegen ongedierte.quote> Helpt het ook tegen wratten en aambeien Captain? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: bolletjeOf aarstralen Jop. Je kan daar eens iemand voor laten komen.BB says: Dat zijn wel hele rare stralen Bol:huh:LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Cpas en Woman, van harte meiden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Wijfie, waarom heb je zoveel wit onderaan je tekst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Helpt het ook tegen wratten en aambeien Captain?quote> Hahaha, bollie toch, goedenavond ook voor jou.Voila, fritjes op en het heeft gesmaakt, MET een heerlijk glaasje water of 2 Nienke, dat van die stekeltjes ken ik ook wel hoor. Het is soms allemaal zo makkelijk gezegd hé, i know Maar toch.......... het mag niet te veel blijven hangen, want dan wordt het teveel en ga je er onderdoor. Laat dat nu net zijn wat die "anderen" willen !Hoor mij, ben precies een wijze oude man, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Wijfie tot straks en jij ook smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goeie avond Bammie en Rekel. Belgische frieten kerel? Mmmmmmm. En de rest natuurlijk ook een goeie avond hé? M.n. Nientje met d'r stekeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Navond allen. Staat je kerstboom al Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: BamBam Originally posted by: bolletjeOf aarstralen Jop. Je kan daar eens iemand voor laten komen.BB says: Dat zijn wel hele rare stralen Bol:huh:LOLquote> ROFL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Avond, was ff idee aan het opdoen om als eten te dienen, iets zonder stekels of haar in elk geval Ja en tralen lijkt me ook nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeMaar aangezien jullie het steeds over de Appie hebben, probeerde ik dat hier ook eens, geen mens wist waar ik het over had.quote> Hahaha zegt Had.De babelsetorenziener Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: wijfieBedankt voor al julllie respons Ga naar de keuken, hutspot maken, mjammieeeeeeee.quote> Wijffie, gezien, wel met de echte klapstuk uit Rotown, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ja hoor Bam. heel m'n huis is al in de kerststemming. ik zit er al lekker warmpjes bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: gwenYogaklasje, AA meeting, beetje bijklussen in de keuken....The works.Daarom neem ik vandaag de eerste niet.Want dat zou een enkele reis afvoerputjebetekenen...Geleefd gaat er worden!Goede droge dag.quote> Mooie post, verschillende gedachtes.Het hele leven is 'n enkele reis.Geniet ervan.Minderaar ben ik, wijntje op nu.1 shaggie ook al, zo gaan die dingen, tolerances are tolerances.Morgen weer zonder rare shag door?Denkutwel.The lifebeater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ik ga zo even lekker warm douchen, koffie zetten en ondertussen een kopje bananenvla weglepelen. Even mijn gedachten verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Minderaar ben ik, wijntje op nu. 1 shaggie ook al, zo gaan die dingen, tolerances are tolerances.quote> Hoi ouwe Had, mooi om te lezen, you lifebeater, zei de harde werker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ik ben een documentaire op het spoor, die lijkt er vrij heftig uit te zien. Mocht iemand er interesse in hebben, het zijn 10 losse filmpjes, je ziet steeds rechts het volgende genummerde filmpje staan. De eerste: Mocht je het gezellig willen houden; niet kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Moet je vooral zeggen Sabine. Weet je niet dan de Nederlanders erug nieuwsgierig zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ja daarom zeg ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Apple, lekker hé. Mag er alleen geen gewoonte van maken of ik zie er uit als Billy Turf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Sabine, Had ik reeds gezien. Wel goed om het af te leren. Dank. Was het alweer vergeten. Indrukwekkend is het zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Graag gedaan en zeker een goede, heb daarom ook een avondje van dit soort filmpjes kijken Ik was eerder vanavond aan het kijken naar de BBC documentaire: Do I drink too much. Echter mis ik daar wat delen van.. die is erg interessant; ook over hoe dezelfde hoeveelheid alcohol minder effect heeft op een jong mens dan een volwassen mens. Er is vroeger een experiment gedaan, wat natuurlijk niet ethisch is en dat hebben ze nu herhaald op ratten. Het 1e filmpje: BBC Do I drink too much Mocht iemand de gehele film ergens weten te vinden hou ik me aanbevolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie, ik las van je gestolen scooter misschien ben ik ietwat bleu maar ben je niet verzekerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Luitjes ik meld me nuchter af. Morgen 02:00 gaat het wekkertje voor de krantjes. Fijne avond en oant morn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden