Har Geplaatst 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Woman en CPAS ook namens mij van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedemorgen allemaal, Te eerste even voor onze Woman.........VAN HARTE GEFELICITEERD meis;) Fijne droge dag vandaag!! Wat een mooie dageraad gisteren zeg, de eerlijkheid en de ervaringen,de verschillen en ook de reacties zijn mooi om te lezen! Han stuur je me je mail adres even door? Heb boeken voor je;) Groetjes Yah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ja Har 5 december is de dag dat ik de kliniek in mag. Kan mij niet snel genoeg gaan! Ben nu 3 weken "clean" en het bevalt me prima! Moet ook eerlijk zeggen dat de trek steeds verder verdwijnt en ik weer zin heb in het leven. Ik hoop dan ook echt dat de kliniek daar een aanvulling op zal zijn. Volgens mijn behandelaar zal ik er 3 weken zitten dus kan ik de kerst gewoon met mijn kids doorbrengen en daar heb ik nu al zin in, wel jammer dat ik mijn 40e verjaardag daar zal moeten vieren, want ik heb die leeftijd als mijn keerpunt gemarkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hum, * moet 'm zo'n beetje worden denk ik, de collage van Vlielandfoto's...memories Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ga nu even lekker een paar baantjes trekken onder de douche. Kids zijn naar school en ex slaapt nog dus heb mooi ff voor mezelf. Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Lees nu de dageraad van vandaag pas terug en lees dat je het moeilijk hebt Han;( Wilde niet ongevoelig overkomen door niet te reageren en over boeken te beginnen maar misschien fleurt het je wel iets op juist;) Take care meis xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Moggeuh Yajala, bakkie ? Nou Hannah toch weer iets pos. meiz. Hou je haaks he en probeer ff naast je neer te leggen maar. Hopen dat advokaat toch ook nog een laantje weet te vinden om te bewandelen zeg. Tjah Bor, je hebt gelijk hoor. Maar Mark heeft een vrouw tegenover zich en die denken zich alles, maar dan ook alles te kunnen herinneren en dan in HUN versie he, brrr. Toch echt verschil en jullie willen er nog wel wat van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: mark Volgens mijn behandelaar zal ik er 3 weken zitten dus kan ik de kerst gewoon met mijn kids doorbrengen en daar heb ik nu al zin in, wel jammer dat ik mijn 40e verjaardag daar zal moeten vieren, want ik heb die leeftijd als mijn keerpunt gemarkeerd.quote> Jammer inderdaad, maar... ook symbolisch gezien een mooi getal! Het begin van een nieuw leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Nou dat aanbod sla ik niet af Diesel;)) Graag met gekookte melk en wat cacao;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Lieve Hannah, heel veel sterkte met alles. Probeer jezelf te beschermen, door dingen waar je niets aan kunt veranderen, te laten voor wat ze zijn. Het is allemaal al zwaar genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hannah sterkte meis meer weet ik eigenlijk niet te zeggen alles klinkt zo hol is mijn ervaring als je zo diep zit:heart: Ik hoop dat het keerpunt komt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 volleyen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hannah, heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Mark, gefeliciteerd met 3 weken nuchterheid! Wat een goed vooruitzicht: 5 december de kliniek in, en dan een nuchtere Kerst met je kinderen, en fris en fruitig een nieuw decennium inluiden. Vanaf nu gaat het alleen maar "up" voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Nou Mark je doet het toch eigenlijk nu al geweldig joh, moet dan toch zeker lukken. Je gaat er in een zak heen en wordt er 40 en dus herboren, want dan begint tegenwoordig het leven . Dan kom je er als een kerstkind uit om dat met je dochters te vieren. Joh geweldig toch. Daarna nog een vervolg? Ja wil natuurlijk wel een gereinigd antwoord Hoop dat je tijdens het zwemmen niet ingehaald werdt door zalmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hahaha, Draak. Dezelfde posting in héle andere bewoordingen. Funny.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Sterkte met je oog. Stoute wesp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Yes, ik heb de source code! Nu aan mijn presentatie beginnen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ga een rondje lopen met buuf en d'r 2 prachtige honden. Fijne dag allemaal en voor degenen die het moeilijk hebben, kop op en probeer tóch van jezelf te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Borrie ik snap je wel, het verschil is (in elk geval in de ogen van ons mannen) dat mannen dingen makkelijker vergeten en niet zolang terug gaan daarmee als vrouwen. Tuurlijk is het makkelijk om een alcie iets te verwijten, tjah die weten het toch (meestal) niet meer he. Je hebt ook gelijk hoor, je wilt dat niet konstant om je oren krijgen. Dat moet ik me wederhelft toegeven, dat gebeurd zelden. dat niet.................neuh, dat nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Mooi zo Jen, das nog snel ook joh, succes he. Trouwens veel meiden die solliciteren binnenkort, goed hoor. Oja Madeleine, nu heb je de tijd nog om aan stoppen te wennen, stel je voor je krijgt die baan, dan wel erg druk om dat te doen misschien ? succes joh. (stampend meissie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedemorgen luitjes, Is er nog koffie Diesel of zal ik even verse zetten? Ik heb verdorie weer de halve ochtend verslapen... zal het wel nodig hebben denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 echt hoor Bor, vrouwen hebben vaak selectief geheugen, zeker als het ook nog eens over andere vrouwen gaat (dit loopt nu uit de hand Borr, ik zei nie alle vrouwen hoor) Maar de situatie van Mark is toch heel verschillend, omdat hun relatie al over is en Mark nu konstant tegenaan en voelt zich uitgebuit, ze probeerd nu van alles binnen te halen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 HIhi Bor.... ben het met je eens hoor: mannen zeggen vaak dat vrouwen ouwe koeien uit de sloot blijven halen, maar mannen doen het net zo hard.. en soms nog een stukkie erger. Draak, echt, tis maar net wat voor zeikerd iemand is hoor, maakt dan niet uit of het een man of een vrouw is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Nope Borr, dat bedoelde ik juist helemaal nie joh, zie je nu drijf jij weer over , pfff vrouwen Nee snap je best goei joh en dat het lastig is om die dingen nog om je oren telkens te bijven krijgen. Ja Vonn tuurlijk hangt dat ook van de persoon af en is er nog verse koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden