Nova Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Sloep goed allemaal. Ik ga ook lekker de mand in. Droog, maar voldaan. Morgen weer een uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik dacht, nu ik weer nuchter ben, dan ga ik dat op papier zetten wat me momenteel even dwars zit. Komt er nog geen zuiver verhaal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ik ga nog even lezen op bed voor straks slaapwel:lips: en voor Jen sterkte met je pp presentatie meis, door naar de 3e ronde? of meteen taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Hihi jane. Ik denk niet dat er een 3e ronde is. Ik eet sowieso iets lekkers als ik morgen overleef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: JenBibberdebibber goeienavond hier.Vannacht heb ik gedroomd dat ik (opnieuw) gecolloqueerd werd. Ben er nog niet goed van.quote> Wasda? Gecollogueerd?Heeft iig stevige impact, sterkte Jen!Truste Nova! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Jane, lees ze! Nova, slaap zacht. Goed gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Dat het niet zuiver is? Of dat ik het op papier wil zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 null:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 F5 F5 F5 Maar geen Sieraad. Madelief, rustig doorgaan op de ingeslagen weg. Het is voor jou belangrijk om ook hier aan te werken. En mopperende mannen - dat blijft een heel lastig verhaal. Morgenochtend zal er met liefde een ristretto of een ander bakkie voor je ingeschonken worden. RL, succes morgen. Ga ook afsluiten en droog mijn bedje in. Nova, lekker sloepen;) Allemaal welterusten en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: Runningliesje Originally posted by: JenBibberdebibber goeienavond hier.Vannacht heb ik gedroomd dat ik (opnieuw) gecolloqueerd werd. Ben er nog niet goed van.quote> Wasda? Gecollogueerd?Heeft iig stevige impact, sterkte Jen!Truste Nova!quote> Verplicht opgenomen in een psychiatrische instelling, Runningliesje. In mijn droom was de instelling uiteraard from hell. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik zit nog te twijfelen Hannah. Over de hoofden heen of oogcontact? 't Zijn maar zo'n zes mensen, geen hele zaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Maar 'k zal wel mijn push-up bh aandoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Travel, jij ook, slaap zacht. Een dag droog afgesloten! Truitje, ja! Ho maar, je hebt de emoticons gevonden. Ps, haal dat biertje maar snel weg... Je krijgt een ban als je die, en die andere plaatst... Snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Een fietsparking Kirky? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Het zal eerder kaas worden jopie, dat is toch wel mijn zonde, een lekker stuk chaumes 's avonds :$ Mijn vader is nog steeds kritiek. Ik heb getwijfeld om morgen niet te gaan, maar op aanraden van broer en zussen ga ik tóch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Truitje is al naar bed... Valt mijn geintje ook weer in het water. Hoi Jopie! Slaap lekker Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 :beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Fijn Johan. In welke context moest je spreken, of is dat te privé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: Jen Originally posted by: Runningliesje Originally posted by: JenBibberdebibber goeienavond hier.Vannacht heb ik gedroomd dat ik (opnieuw) gecolloqueerd werd. Ben er nog niet goed van.quote> Wasda? Gecollogueerd?Heeft iig stevige impact, sterkte Jen!Truste Nova!quote> Verplicht opgenomen in een psychiatrische instelling, Runningliesje. In mijn droom was de instelling uiteraard from hell.quote> Dat ken ik. Een IBS of RM. Vreselijk in die isoleer. En ik kannie slaaaaaaaapuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Biertjes quoten levert logischerwijs een eeuwige ban op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 De hakselaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: Johan WHoi allemaal. Spreken in het openbaar vind ik geen probleem. Behalve als ik van te voren weet dat ik moet spreken in het openbaar. Dan bouwt een spanning op. Vanavond ging het goed. Ik hakkelde hier en daar maar dat is niet erg want de inhoud was gewoon goed. Veel succes Jen!quote> Ik hoor mensen die regelmatig voor een (groot) publiek moeten spreken ook wel eens hakkelen. niet zo erg lijkt me, het gaat uiteindelijk om de inhoud.Ik zou dat nu (nog) niet kunnen.dat hakkelen wel b.t.w , dat zou me zeer goed afgaan ben ik bang.quote> Ik geef vaak presentaties voor No Kidding en dat gaat me goed af. Ik doe net of ik alleen ben of dat het een ander is die praat. Succes Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Jopie, "courage to change the things I can" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: kirkySnap uberhaubt niet waarom die emoticon er bij zit, net als dat glas wijn.Ik bedoel, we gaan toch niet proosten met elkaar mag ik hopen.quote> Het is alcohol vrij bier en wijn Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden