Spring naar bijdragen

maandag 12 november


Romualdus

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 340
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Btw.. ik word aan alle kanten dood gegooid met drank.. borrel hier, drankje na de film daar, uitje van het werk; misschien een wijnproeverij..

Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.. en zie hoe sterk alcohol verweven is met iedereen en hoe vaak mensen het er eigenlijk over hebben.. morgen die borrel.. ik heb er eigenlijk geen zin in.. ik weet nog niet of ik ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan drank goed afslaan. Dat heb ik in het verleden vaker gedaan. Het probleem bij mij ligt dan ook niet bij het sociaal drinken of niet drinken, maar bij het feit dat als ik één slok neem, mijn gedachten gelijk naar thuis gaan:"Hoeveel bier heb ik nog in huis? Genoeg om fatsoenlijk in slaap te vallen? Niet? Wanneer moet ik dan weg om het toch nog te halen?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bollie: nee, jij bent het tegendeel van arrogant!

Ik ken wel het gevoel van agressie of frustratie niet kwijt kunnen en dan in een depressie terechtkomen. Niet van een keertje natuurlijk, maar als karaktertrek. Als ik aan een beslissing twijfel dan lig ik "s nachts te malen en vergroot ik het ook uit. Later blijkt het altijd mee te vallen.

Voor mijn gevoel ligt het zwaartepunt op het jezelf kleiner voelen, als die ander zo doet. Dat lijkt me een gevoelig punt voor jou. Of heb ik het helemaal mis?

Misschien kan je later thuis, of dan al in je hoofd, op een rijtje zetten waarom jij in die situatie evenveel waard bent. Het lijkt me dat je, als je overtuigd bent van je eigen waarde, minder gevoelig bent voor zo'n figuur.

Kijk maar of je hier iets aan hebt. Dit kwam bij me op toen ik je posting las.

Ik ben blij dat het verder goed met je gaat. :present:

@Gunn: weer een moeilijke periode gehad dus. Uithuilen en opnieuw beginnen. Het is niet anders. Sterkte.

@ Lenie: wat rot dat je zoveel in weekgeld achteruit gaat. Als je zou kunnen stoppen met roken scheelt dat een hoop geld, maar krijg het maar eens voor elkaar door zo'n reden.

Ik ken het van vroeger, zo erg krap zitten. Gelukkig hou je van koken en dus kan je ook van weinig iets lekkers maken. Nieuwe uitdaging (helaas).

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
ik herinner me plots dat er vroeger iemand tegen me zei, dat je zulke personen best zo snel mogelijk relativeert
door bijvoorbeeld je in te beelden dat die op het toilet zit in der blote bips, moet toch ook gebeuren
of bijvoorbeeld dat die vergeten is haar rok of broek aan te doen is en daar voor je neus stoer staat te wezen in der ondergoed
of dat die bij de kapper zit met een boel krulspelden in haar haar en onder de droger zit
ik weet dat ik hierdoor meermaals hilarische lachbuien heb moeten onderdrukken
terwijl de ander zich meer en meer ongemakkelijker, niet begrijpend, ging voelen
tja...is misschien al een voorlopig niet therapeutisch reddingsmiddeltje, lieve Bol?


Bol dit ging ook door mijn hoofd. Je kunt je zo'n persoon waarschijnlijk heel goed in een belachelijke situatie voorstellen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Travel: wat jammer dat het niet gelukt is. Goed dat je het meldt, want eerlijkheid is heel belangrijk (vind ik tenminste). Dat je nu wel weet waardoor het komt is grote winst.

We oefenen wat af in het leven!

Ga je nu weer dag voor dag doen, of meld je je aan voor deze week? O, dat moet ik ook nog doen!

@ Wijnand: wie zegt dat het leven leuk is! In het begin voelde ik me ook of mijn beloning (drinken na een drukke dag) van me afgepakt was. Dat slijt. Echt! Als je zwicht moet je weer opnieuw beginnen, dus dat schiet ook niet op. Maak iets anders lekkers te eten en te drinken en zoek afleiding! Sterkte ermee hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Ik kan drank goed afslaan. Dat heb ik in het verleden vaker gedaan. Het probleem bij mij ligt dan ook niet bij het sociaal drinken of niet drinken, maar bij het feit dat als ik één slok neem, mijn gedachten gelijk naar thuis gaan:"Hoeveel bier heb ik nog in huis? Genoeg om fatsoenlijk in slaap te vallen? Niet? Wanneer moet ik dan weg om het toch nog te halen?"

quote>


Das het probleem.
Ik ben een grote meid, maar nog geen jaar oud als het om drank gaat.
Dus zoek ik het maar op.
Mijn man is net naar bed gegaan, moet ur morgen weer vroeg uit.
Ik zit op de bank te kniesoren en mezelf zielig te vinden vanwege een heftige herbeleving van vanavond.
Bull shit, ik ben niet zielig, ik ben een vliegtuig, eentje met heftige turbulentie weliswaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de woorden, ik laat het nog even op me inzinken, even kijken hoe het voelt en wat het beste voelt om te doen.

Voor nu meld ik me droog af, lig al heerlijk in bed met de HTC Flyer, handig die apparaten ;)

@mm; hoogste tijd voor bed idd, moest erg om je lachen, ken het gevoel helemaal, vooral deze stop periode, op een bepaald punt val je gewoon ineens om, dan komt er nix zinnigs meer uit. Dat is een zeer duidelijk teken: ga je nest in!

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...