Rudy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik verbreek de verbinding. Pannen op het vuur en potje koken. Saluut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Het voelt wel als vierendelen Rudy. Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik dacht al, wiesda? Ik vond het staafdiagram ook leuk hoor A3. Ik heb een avatar gekozen die het meest op me lijkt (en dan nog voor geen meter, hahaaa) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Staat ook wel beter bij jouw naam, A3 Trek komt hier opzetten. Heel vroeg vandaag. Boontjes en Pestopartjes staan op het vuur en straks nog lekker een klein biefstukje van de Route 99 van Appie bakken en oppeuzelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: nancyHe gad Lenie, hoe kan dat nou?? Kan me voorstellen dat je nu in zak en as zit. Ja natuurlijk mag je er hier op terug komen. 't Is nogal niet wat. Blij te zien dat je je meteen op het dagpact hebt gezet.Sterkte voor nu en hopelijk tot straks!quote> het gaat heel moeilijk worden, maar het is te doen hoor.ik heb 1 kind die al 5 dagen per week op z'n werk eet, dus dat scheelt.kan nu niet meer buitenlands koken...het zullen piepers worden, maarja als dat het ergste is.ik heb nu groente voor de hele week in huis,dat is me nog gelukt..en 2x vlees.. van m'n laatste tientje!!!!vlees halveren we maar..dus 4x.ik laat me niet gek maken.ik moest het even een plekje geven...dat is gelukt door vanmiddag met m'n vriendin te praten..ja dat roken...dat is een killer, ik zal moeten stoppen... "help" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ps ...op ex hoef ik en de kids niet te rekenen hoor.. zoon-lief heeft 3 weken met "genaaide"schoenen gelopen. ( lees zool vast genaaid aan het leer) maar hey!!!...daar leert zoon ook van ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goh, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, maar inderdaad, laat je niet gek maken! Dat zou er ook nog eens bij moeten komen. Maar verdraaid, dat je niks aan je ex hebt, niet te geloven! Nou ken ik zijn financiële situatie natuurlijk niet, wie ben ik, maar het gaat toch ook om zijn twee kids, zou ik zeggen. Tja, dat stoppen met roken, moeilijk, maar scheelt wel veel geld he. Ik begrijp dat je hellup roept. Moeilijk hoor. Maar laat je niet gek maken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 echt niet!!!! het komt wel goed Nancy...het moet!! ach Ex kan op vakantie en de nieuwste mode kleren kopen. ook voor "haar"kind...dus ja, wat zal ik zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 weet je? ik ben al blij dat ik die "rekeningen" niet meer zie. dat geeft zoveel rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Het komt ook goed Lenie, echt wel! Wat sterk dat je er zo goed ingaat. Maar wat wrang dat je ex het dan zo ruim heeft.. komt zo oneerlijk over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 sja... alimentatie heeft ie ook nog nooit betaald, maar mij valt straks niets te verwijten!! ik heb m'n best gedaan ( ookal zien die kids dat soms niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Wat een raar Nederland eigenlijk, dat dat hier allemaal mogelijk is, ik schrik ervan. En die kids beseffen het later wel hoor, die van mij zijn nou in de 20 en denken al heel anders dan 5 jaar terug! Dus je doet het idd niet voor niks, beloning laat alleen nog even op zich wachten. Voor nu zuur, maar 't is niet anders. aanpassing: tiepvautje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 jawel, ben ik niet bang voor. en weet je?, hoe moeilijker het word hoe harder ik er mee bezig ben, hoe sterker ik word. ik heb een goed gesprek gehad!! nou hups aan het eten...sugarsnaps en worteltjes met een "balletje" en piepers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik vind je ook sterk Lenie, zo kom je wel op me over! Eet smakelijk voor straks! Ook ik ga richting keuken, de hongerige wolven komen zo thuis. Latersszzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 jawel... komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Om 9.42 heb ik me toch echt op het dagpact gezet.......... Ook voor mij is dat belangrijk. Het is toch niet zo moeilijk om het laatste rijtje op te zoeken? Maar ik meld me alvast maar droog af. De komende tijd zal ik niet zoveel hier zijn. Ik ga in behandeling vanaf deze week donderdag. Niet speciaal voor mijn alco verslaving, maar ook om andere redenen. Daar kan ik hier niet over schrijven, te persoonlijk, en te herkenbaar. Het is een ambulante, maar zeer intensieve behandeling. Dus ik ben wel thuis, maar zal er druk mee zijn. Zo nu en dan geef ik jullie een update hoe het met me gaat. Frodo zal zo nodig jullie ook op de hoogte houden. Alle medestrijders, ga ervoor! Veel KMW toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Veel sterkte gewenst Madelief, dapper dat je deze strijd aan gaat! Ik hoop je idd hier nog te lezen, tussen je bedrijven door, maar ja in 1e plaats voor jezelf he, jij ook veel KMW gewenst ! ps. En wat zal jij dan straks een geweldig 2013 tegemoet gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Kirky, go go go !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik meld me even (nog) droog af, ik ga naar de kroeg. Ja écht, met een vriend die ik al lang niet gezien heb. Hoop dat ik sterk genoeg ben. @Madelief: Heel veel succes! Dit is een heel grote stap, in behandeling gaan. Ikzelf zit ook ik dagbehandeling, alleen niet intensief. Het is meer dagbesteding. Maar ik weet wat het is en wens je alle kracht toe:present: @Lenie: Ik ben het helemaal met Nancy eens. Je bent supersterk, zo zou ik het niet kunnen. Ook nog een roosje voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 vandaag het besluit genomen om met mijn nieuwe relatie te stoppen hij is namelijk verslaafd aan de alcohol..hij vind zelf van niet..maar minstens 10 biertjes op een dag is volgens mijn toch niet echt goed zelf ook weer lekker mee gedronken..dus terug bij af maar nog wel het gezonde verstand dat ik dit niet wil..en dat ik zo weer tenonder gaat ik ga niet zeggen dat ik voor altijd stop en nooit meer drink maar thuis gewoon niet meer ik schrijf dit allemaal heel koeltjes op..maar het doet me veel pijn en hoop dat ik weer sterk genoeg kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Hoi Madelief, Goed dat je alle problemen aanpakt. En.. heel goed dat je je snel herpakt hebt. Succes en niet meer zo 'gek' doen hoor. Groet. Aanp; vout lettertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ha Snoep, daar ben je weer wat een nare omstandigheden maar wel met een goed inzicht; iemand die jou meetrekt is niet goed voor je. sterkte meis en nuchter kom je dit te boven hoor, ook al is het nu balen natuurlijk. je maatje en wij zijn er voor je he, dat weet je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: Sofie Originally posted by: RunningliesjeIk meld me even (nog) droog af, ik ga naar de kroeg. Ja écht, met een vriend die ik al lang niet gezien heb. Hoop dat ik sterk genoeg ben.@Madelief: Heel veel succes! Dit is een heel grote stap, in behandeling gaan. Ikzelf zit ook ik dagbehandeling, alleen niet intensief. Het is meer dagbesteding. Maar ik weet wat het is en wens je alle kracht toe:present:@Lenie: Ik ben het helemaal met Nancy eens. Je bent supersterk, zo zou ik het niet kunnen. Ook nog een roosje voor jou!quote> @RL,Ik heb weleens een verhaal gehoord over een kat, spek en binden!?!quote> hoe kunnen we je nog serieus nemen zo RL?ik kan er niet om lachen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Liesje, nu wil ik me toch aansluiten bij Jane! Kan je nu echt niet afspreken op een andere plaats? Ik begrijp je even niet, hoor? Je vraagt om steun en dan doe je dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: jane4ha Snoep, daar ben je weerwat een nare omstandighedenmaar wel met een goed inzicht;iemand die jou meetrekt is niet goed voor je.sterkte meis en nuchter kom je dit te boven hoor,ook al is het nu balen natuurlijk.je maatje en wij zijn er voor je he, dat weet je:present:quote> weet ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden