Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goezo Akelei! Heb net hutspot met hachee naar binnen gegooid en geen trek meer (in alco), helpt echt wel, wat eten. uurtje voor uurtje gaan we verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Het zal mij boeien, apart gevonden worden omdat ik naar een muscial wil. Voorheen zou ik niet eens durven schrijven dit te willen. Bij voorbaat al bang voor negatieve reacties. Toch weer iets overwonnen, al is het maar durven uitkomen voor iets wat ik leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: SootheHé Snoepje,Met tien halve liters= 5 liter bier, gebeurt er onder de lakenstoch ook niet veel.Er komt wel weer wat leuks op je weg.En ergens inderdaad beter dat het nu uit is.Nooit leuk, zeker niet.Eerst aan Snoepje werken.Anders maakt later een ander het uit omdat Snoepjezich bezat.Kop op.quote> zelfs dat kon hij nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Albertina, musicals zijn geweldig, ik ben er ook dol op. Ik wens je iig heel veel plezier, wordt vast heel leuk! Niemand bedoelt het slecht, zijn slechts geintjes. No worries meid, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Albertina, Nou, hier nog een fan hoor. Zou die musical ook graag willen zien. Ben alleen bang, dat bruintje dat niet zal trekken. Zoiets is volgens mij heel prijzig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hoihoi! Ook ik wil naar die musical! Mijn man had vrijkaartjes kunnen krijgen, maar is daar niet op in gegaan Nu dus maar effe kijken wat het kost. Want ik vind het wél leuk, vooral nostalgie, doet me denken aan feestjes vroeger in Amsterdam, waar ik toen nog werkte. Oja, bedankt Albertien, je berichtje over pleasen en zo. Ik heb al ruim een week de griep, mijn werkgever verwachtte me morgen terug. Nog niet beter, maar normaal gesproken zou ik gegaan zijn, inwendig vloekend omdat het toch niet helemaal gaat en hij dat niet ziet en zuchtend enzovoort. Nu gebeld ( vlak ná jouw posting! ) en gezegd: nee, gaat niet lukken deze week. Kijk, wat een overwinning op mezelf, ik voel me niet eens schuldig. Ik ga hem niet meer pleasen, maar mezelf!!!!! Bedankt Albertien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 @Snoep: goed gedaan en laat je niet gek maken omdat hij zich in allerlei bochten wringt om maar vooral de schuld niet bij zichzelf te hoeven zoeken. Het is zoiets als 's avonds in huis je sleutels laten vallen terwijl de stroom eruit ligt; vervolgens zien dat buiten de straatlantaarn het nog wel doet en dus buiten in het licht van de straatlantaarn je sleutels gaat zoeken.. Is altijd zo makkelijk wijzen, alleen wijzen er dan altijd meer vingers naar jezelf Ik ben vanavond niet naar de borrel gegaan, ik had er gewoon geen zin in. Het heet niet voor niets een borrel, dan neem je een borrel, ook alleen dan vind ik zoiets leuk. Dus dan maar niet. Ik zit wel een beetje met de kerst en oud en nieuw. Een heel hard stemmetje zegt dat ik dan best mag drinken en daarna gewoon niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Trouwens, Ben blij vandaag. Zelf er wel heel erg achterheen gezeten, maar heb het voor elkaar; Nieuw, vast adres in de thuiszorg erbii; 2 keer in de week,3.5 uur per keer. Dus mijn twee dagen thuiszorg, zit nu helemaal vol. Yes..komt er eindelijk weer brood op de plank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Yesss Rapilos, je verdient het, gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Lief Nancy, Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Nancy en Rapi, het is bij mij ook de nostalgie, leuk juist. Ik heb gekeken op de site, de eerste fatsoenlijke kaarten'zijn pas medio februari weer beschikbaar. De laatste musical waar ik ben geweest was Farao, dat vond ik werkelijk niets. Ik had de kaarten van mijn werkgever gekregen dus uit fatsoen blijven zitten, anders zou hij wellicht iets kunnen vragen wat ik nou net gemist zou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 fijn voor je rapilos..is toch weer een zorg minder:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Rapi, mooi, de aanhouder wint, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Toen "een beetje verliefd"een hit was in Nederland, woonde wij met kleine kindertjes in het buitenland. Iemand had een bandje met Hollandse liedjes gestuurd, waaronder Hazes. Jeetje, wat heb ik dat vaak hard meegezongen (lees; gebruld!) Heerlijk dus, die nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hele goeienavond lieve frummels, Interessante discussie over Snoep en haar relatie. Over bedprestaties na 10 halve liters wil ik het nu niet hebben. Maar wij alcie’s kunnen wel wat aan. Maar daar gaat het niet over. @Snoep, Jouw vriend weet toch van jouw probleem? Dat jij een niet drinkende alci bent? Leg hem dat uit. Als de liefde groot is gaat hij er in mee en als je het goed uitlegt beseft hij zelf dat hij een probleem heeft. Het kan toch niet zijn dat 2 alci’s die proberen te genezen van hun ziekte, samen geen mooie relatie zouden kunnen uitbouwen? Alleen moeten de beide partijen bereid zijn om eraan te werken en elkaar te steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: snoepjefijn voor je rapilos..is toch weer een zorg minder:present:quote> Ja he, weer een zorg minder in de zorg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 frodo ik kan praten als brugman hij vind niet dat hij een probleem heeft hij fuctioneert nog in alles..dus waarom een probleem ik ben zelf in deze relatie na 20 maanden droog staan weer gaan drinken..dat is mijn eigen keus geweest hij is niet bereid om te stoppen..hoef ook niet maar ik kan hier niet mee leven..ook voor mezelf niet want dat wordt mijn ondergang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Zo net van de buren terug. iedere keer vragen ze wat ik wil drinken en iedere keer zeg ik "doe maar een cola"En iedere keer vragen ze "Geen pilsje of zo Bol""nee joh ik drink al drie jaar niet meer". Vanavond was het geen pils maar of ik een scheutje cognac in m'n cola wilde, en weer zeg ik dan "Nee joh ik drink al 3 jaar niet meer". Maar voel me wel iedere keer heel trots dat ik dat kan zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 sowhat je heb helemaal gelijk...maar zo moeilijk om aan te horen ik heb die keus wel zelf gemaakt..maar hij schonk me graag bij en wist wel dat het niet klopte maar dacht dan maar aan de goeie en leuke dingen ik moet het loslaten en aan mezelf weer gaan werken maar ben soms zo zwak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Lieve mensen, Ik ga weer afsluiten. Allemaal nog een heel fijne avond. Enne..niets gedronken hoor. Blijf er maar lekker nuchter bij ! Bollie, Je kan met recht trots zijn op jezelf. Maar je buurtjes zijn wel hardleers he, om steeds maar zo in de herhaling te vallen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Bol, hihihi, fijn hé dat te kunnen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: SowhatSnoep,Je bent helemaal NIET zwak,je hebt het probleem gezien en hoewel het heel erg pijn zal doen,maak je voor jezelf en je gezin een heel duidelijke keuze,en dat is heel STERK!quote> ja maar hoop wel dat ik in die keuze blijf geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hallo allemaal, Drukke dag gehad, lekker gesport (zeer aangenaam zonder kater!) en straks naar een concert met lief. 'T was ook nog eens een prachtige zonnige herfstdag hier. Een goeie dag, ik kan niet anders zeggen. Meld me nuchter af want tegen de tijd dat ik terug kom ga ik direct naar mijn bedje. Veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft! En tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 ik weet het sowhat...het moet ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Sowath heeft helemaal gelijk. Hoe moeilijk het ook voor je is Snoep! Ik denk aan je, en als je trek krijgt, meld je dan hier, altijd welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden