Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

Originally posted by: albertina

En nog even aan Snoeperdje,

er is al zoveel geschreven.
Doe wat je moet doen,
dan komt het goed.
Ik heb je leren kennen als
een vrouw die niet over zich
laat lopen.
Dus ik twijfel er niet aan dat je daad
bij woord voegt.
;)quote>


dank je tina:heart:
moet er maar door heen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lytse, toen ik Kees kwam halen, was hij weg!

Met een begeleider mee op boswandeling.

Ik balen, en ging vast beoodschappen doen en

daarna een bakkie doen met de andere bewoners.

Toen ze er waren vroeg ik waar dat bos was: notabene

op 5 km van hier, ik woon al ruim 35 jaar in Gouda

en nog nooit van het Haastrechtse bos gehoord. Dus wij alsnog

in het zonnetje erheen gefietst, een bankje voor de boterhammen,

en daarna een heerlijke wandeling gemaakt en weer teruggefietst.

Zulk een prachtige bomen en bladeren gezien, 2 x iemand tegengekomen

met een hond, en dat heet dan Randstad. het was heerlijk en ik ga er vaker heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, lekker is dat he, genieten van de mooie natuur op dit soort dagen.

Vandaag "vrij" gehad, alhoewel... Stond om 10 uur alweer op kantoor om mijn aandeel te leveren aan de grote veranderingen op mijn werk.

Wat een zorgen in de zorg, wat een bezuinigingen en daardoor ook wat een werk om mensen toch nog de hoogst noodzakelijke zorg niet af te nemen en het af en toe te gieten in een "constructie van..."

Afijn , wel weer wat moeite gehad vandaag om dat duiveltje het hoofd te bieden, maar mede dankzij mijn sponsor van de AA, het werken aan mijn stappen, de meeting van gisteren bij de AA en het lezen op het frum hier ben ik de trek weer te boven, waarvoor dank !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Blondie, ik heb echt het gevoel

dat er een engeltje meevliegt op de

woensdag dat ik met maatje fiets.

Dit was echt een dag met een gouden randje;

heb zelfs mijn spinningles afgebeld om nog wat

extra buiten te kunnen fietsen, zo zacht, het leek wel voorjaar,

maar dan in een herfstschilderij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RL (ik kort je naam even af hoor, als dat mag)

:)

Juist in het begin ervaarde ik het droog blijven als zeer moeizaam.

Die eerste weken herinner ik mij als een werkelijke hel, wat ik niet weer wilde beleven,om achtereenvolgens toch mezelf weer in diezelfde hel terug te laten keren... keer op keer !!!

Ik hoop dat jou dit bespaard blijft.

Blijf knokken voor dit nuchtere bestaan en na verloop van tijd pluk je er echt de vruchten wel van...

En ja, alert blijven blijft ook voor mij na een jaar een punt van aandacht.

Gelukkig heb ik veel steun van de AA en mijn lieve sponsor van de AA, maar daarnaast ook ervaar ik veel steun van dit forum.

Zonder dit forum en mn maatje(s) hier zou ik nooit zover gekomen zijn als dat ik nu gekomen ben.

En zou ik vandaag dat duiveltje niet terug hebben gekregen in het kooitje waar het voor eeuwig opgesloten zou moeten worden.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Jen...:present:

Altijd weer super om te lezen wat het niet drinken opleverd!!! (maar natuurlijk ook je geschikt zijn...):D

Duik hier omhoog met de benen op de bank, lekker potje thee erbij en een zak chips.

Nu ik het schrijf denk ik wat een combi, maar wat kan dat mij nu effe bommen.

Kilokiller komt tzt wel;)

Fijne avond nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de felicitaties.

Mijn leven zal er nu helemaal anders gaan uitzien. Het is wel een halftijdse job, en ik denk dat dat goed is, want ik weet niet of ik een voltijdse al aankan. Uiteindelijk heb ik drie jaar en half niet gewerkt, dus ik ben best wel bang ook. Maar ik heb er zin in. Terug een beetje onder de mensen komen...

En ik ben ook zeer trots dat mijn presentatie hun blijkbaar overtuigd heeft, God, wat was ik daar zenuwachtig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal,

Jen, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!! Wanneer ga je beginnen?

Verder niet veel bijgelezen, was niet lekker, gisteren hele dag bij zoon geweest. Controle bij cardioloog. Niet zo goed nieuws, zijn hart werkt nog steeds maar 20%. De arts had verwacht dat het zo'n 35% zou worden. Het kan nog verbeteren, maar ik weet niet zeker of hij het niet zei om mijn zoon nog iets hoop te geven.

Zelf heeft hij het een half jaar in zijn hoofd, is druk aan het revalideren. Dus nu maar hopen dat hij geen chemo's nodig heeft. Vandaag is er ct scan gemaakt, a.s. dinsdag uitslag.

Ik ben ongerust, voel me uitgeblust. Het wachten is vreselijk en de gedachte dat hij en wij weer deze mallemolen in moeten, (ben de tel kwijt hoeveel keer hij al chemo's etc. gehad heeft) brrr. Ik weet niet goed hoe het te verwoorden. ZIe er in ieder geval vreselijk tegenop. Vooral ook omdat het maar de vraag is wat zijn lichaam nog kan verdragen.

Ik ga me vasthouden aan mijn onderschrift. In ieder geval mijn best doen!

Vandaag maar een stuk gewandeld, heerlijk in de zon. Jane, ga het Haastrechtse Bos ook gauw ontdekken.

Liefsss,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De letters dansen voor mijn ogen, ik heb moeite om aan het fenomeen "dagdraad" te wennen. Wil graag wat bemoedigends teruggeven aan een ander maar heb werkelijk waar af en toe geen idee waar iedereen het over heeft. Herkent iemand dit, of hoort dit bij het proces van wennen aan het forum en ontwenningverschijnselen?

Mijn dag:

Gewerkt, erg moe, zere keel en mond vol met zweren, onrustig, net 30 minuten voorgelezen aan mijn kinderen, dus concentreren lukt wel.

Vanavond drink ik koffie & frisdrank en kruip na wat vitamine-tabletten op tijd onder de wol, in de hoop dat ik mij morgen beter voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...