igor Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 vooruit omdat jij het bent diesel een klein hapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Erik: Herkenbaar. Ik ben ook een gevoelsmens pur sang. Heb echter wel geleerd met mijn emoties om te gaan en de juiste keuzes te maken; de impulsiviteit is er vanaf. Gevoel en intuïtie zijn en blijven de voornaamste richtinggevers, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Mooi Jen! Sterkte met je Pa hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 DagPacT Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 En uiteraard wens ik iedereen een fijne dag toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 kameleon..gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 ja maar euhhh ik moet aan de lijn denken Igor LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ooh ja, voor de mensen...voor de mensen die breken met hun partners: van jezelf! Je maakt niet voor niets die keuze...zorg eerst, dat JIJzelf goed op je pootjes staat, dan volgt de juiste partner vanzelf. Ga voor sterk! Laterssss...allemaal een wijze dag toegewenst, Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 moggeuh Snop eerst een bakkie ? en een beetje geslapen meiz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Diesel: wel het motortje rust gunnen....en voorgloeien voor het weer opstarten! Sterkte met de pijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 thnx Har, komt wel goei hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Draak, waarom heb jij zoveel pijn, heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ach Kameo, keelontsteking en nou lijkt het of miss ook kaakontsteking, ik weet nie precies, wil ook maar nie overgaan. Alhoewel keelontsteking lijkt minder te worden. En ach dat kan je ook beter missen Kameo Had ik ook wel gewild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 kom mischien als een zeur en drama queen over maar voel me echt vreselijk...jankerig en aan de twijfel moet nu naar school....hoop dat ik sterk kan blijven en het van me af mag schrijven ik wil namelijk geen alcohol relatie maar weet dat hij nu ook verdriet heeft en daar kan ik zo slecht tegen smikkie ik voel met je mee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goedemorgen! Normaal lees ik altijd even de pagina's, maar nu geen tijd. Ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen en moet nu douchen. De dag begint vroeg. DAGPACT Albert Lytse Snoepje Erik Borretje Sabine Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Har Lid sinds 2008.....weet zeker dat ik nu een deja vu heb, jij hebt me dit eerder geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Haaai frummels! Weer fris en fruitig wakker, alleen een beetje hoofdpijn (geen kater!). Op de oxa goed geslapen. Ik meld me gelijk weer af, moet bloed laten prikken en naar dagbehandeling. Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Snoep: wil ook even beamen wat Sofie zegt. Medelijden geeft geen draagvlak. Je kunt elkaar pas ondersteunen als hij er ook voor gaat. Jullie zitten in hetzelfde pakket, met 1 belangrijk verschil; jij erkent jouw probleem. Je zal als je ècht van hem houdt, hem voor een keuze moeten stellen...aan het werk.. anders! Werkelijk...als je dit niet doet, haal je jezelf onderuit en blijven jullie je aan elkaars zwakte spiegelen. Probeer afspraken te maken...als dit niet lukt, kies dan voor jezelf! Het staat er keihard maar is de enige oplossing. Je kunt ook overwegen een tijd los te zijn van elkaar...iets moet er iig gebeuren. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goedemorgen mensen! Sha. Gefeliciteerd meid! Je bent een voorbeeld voor me! Kame, Jij ook, je gaat gestaag door! Knap van je. Nu een bakkie en teruglezen. Dan mn bad in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goedemorgen, Op het jaarpact heb ik de jubilarissen al gefeliciteerd. Madelief, hoe gaat het met je? Je zit nu in bad, denk ik. Ik wil even tegen je zeggen, dat ik aan je denk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 denk je nou speciaal aan Made omdat ze in bad zit Emma:present: ? Gaat het een beetje met je of nog steeds zo druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goeiemorgen.. Sha van harte geweldig zoals jij je er doorheen knokt.. Vind het heel inspirerend. Dikke knuffel van mij:sun: :present::present: En natuurlijk ook Kameleon gefeliciteerd!:present::present: DAGPACT Albert Lytse Snoepje Erik Borretje Sabine Madeleine miranda Kreukel dag 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Lieve Diesel, Hahahaha, ik denk niet alleen aan Made omdat ze in bad zit hoor, hahahaha, ik zit hardop te lachen hier. Het gaat met me hoor, al was het kantje boord, teveel hooi op mijn vork genomen. Maar ik erken het en het is goed gegaan. Nu wordt het wat rustiger, meer vrije tijd, dat is fijn. En de griep is nu ook over, dat scheelt echt een heleboel. Moet nog wel veel rust nemen maar dat accepteer ik dan maar. Wel heb ik het financieel even zwaar. Dat is tijdelijk maar houdt me wel uit de slaap, de bank begint te dreigen dat ik mijn saldo moet aanvullen maar dat kan niet eerder dan einde van de maand. Veel mensen denken, nou ze wachten maar even maar ik kan dat niet, denk dan, waar haal ik zo snel een paar honderd euro vandaan???? Gisteren dacht ik zelfs, dit is nou echt een trigger om te gaan drinken maar ik doe dat natuurlijk niet, wordt er alleen maar erger van. He, jakkes, net als alles weer goed gaat, krijg je dit, grrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goede morge DAGPACT Albert Lytse Snoepje Erik Borretje Sabine Madeleine miranda Kreukel MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden