Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ik niet... deze waren geschoten door een jager. M'n zoon is kokkie....hij kan er weer van leren he? was bij iemand ( lees een chefkok) thuis zal even 2 foto's uploaden... vind je niet erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 En even met betrekking tot het stoppen. Stop zo snel als kan. De fout ingaan kan, maar pak jezelf zo snel mogelijk weer op. Ik heb het vorige week pas gedaan, na bijna een week drinken, en daar waar ik bang voor was is gebeurd.. Afkickverschijnselen tot er met. Zweten, trillen, enge dromen, doemgedachten, niet kunnen slapen, wanneer ik eindelijk sliep badend in het zweet wakker schrikken etc. Bij een fout is het beter om zo snel mogelijk te erkennen, te herkennen, opstaan en verdergaan. Want al snel ben je verder van huis. Moeilijk, ik heb het toen ook niet gedaan. Maar ik wil nu niet meer terug. Blij met mijn zevende dag en geloof dat ik er nog maar eens zeven aanvast plak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 rustig vaak wel, soms niet Bor... geen schaamte... geen falen... dat was mijn leven, nu toch zeker niet meer? komt er aan Miranda.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 http://i20.photobucket.com/albums/b212/dari11/gans2.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 foto 2 kan niet...ivm privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Gans Leni, goed hoor 5 maanden. Nu niet denken, het gaat wat beter, hij kan wel weer. Met de diabetes en de alvleesklier, geen strak plan. Ga goed. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 oh nee, dat is geen optie... ik ben er echt van geschrokken. misschien geeft dat ook een "soort rust" het kan gewoon niet meer...klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Mooi Leni. Men kan niet alles hebben in het leven. Gisteren had je lekker gefietst en dat is ook leuk, toch. In de kleine dingetjes zoeken. Nu Woef uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 dat alles is al op door die personen die het gemaakt hebben haha ik heb hier een left over ik ben idd wel trots...ziet er super uit er komt nog meer A3, volgende week zijn 2 hazen aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Miranda fijn te horen. Ja was toppie hè. En jij gaat ook goed, dus je ziet nieuwe uitdagingen. En dát met een helder hoofd meemaken is echt leuker. Nu echt Woef. Houd je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ga nu maar even spruitjes schoonmaken haha eet smakelijk iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: mirandaik niet, laat maar zien lenie, mijn man is ook een carnivoor:)quote> LOL dat klinkt alsof je hem bekijkt als "Barbaar" of "Heiden" tjah zou voor mij dan kompliment zijn , maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ja Lenie, als ik dat zie dan denk ik toch dat ik maar weer meer wild klaar moet gaan maken voor onszelf ipv het voornamelijk aan onze dieren te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lenie, ik vind het echt geweldig dat de nieuwe lading chefs, waaronder jouw zoon leren ècht te koken! Wild bereiden is een vak apart. Dus je eet gans met spruiten vanavond! Was het echt een wilde gans? Ik heb ook ooit wilde gans gemaakt. Die zag er bij benadering niet zo goed uit. Complimenten! Trouwens, voor de mensen die wel van haas houden: bij de Dild verkopen ze uit de diepvries argentijnse haas, knal je zo in de oven, 3 uur, al in een schaal, gebardeerd en al. En is echt prima! 8 eurie voor 1250 gr, kun je met vieren haas smikkelen. Ik heb speciaal voor jullie getestproefd. Lief hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Smik Niets, maar dan ook helemaal niets is het waard te gaan drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Nova Marq Kreukelig Madeleine Wijfie Gunn Zo, en nu ga 'k boodschappen doen. 'k heb zin in broccoli/wortel mix vanavond. Met een visje. En rijst. Kerry-sausje d'r bij. Reed'lijk maaltje, toch? Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 omg.... wat was dat lekker. ( gans) fijne avond verders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Nova Marq Kreukelig Madeleine Wijfie Gunn Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: mirandasoothe, het nat.ballet [carmen, bolero, paquita] was geweldig!!!!!quote> he een mede ballet liefhebber. Alhoewel maar zijdelings relevant, zag laatst een schitterende foto vind ikzelf. Vanwege de kracht en doorzettingsvermogen en roeien met de riemen die je hebt. Sterk meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: gwenLenie, ik vind het echt geweldig dat de nieuwelading chefs, waaronder jouw zoon lerenècht te koken!Wild bereiden is een vak apart.Dus je eet gans met spruiten vanavond!Was het echt een wilde gans?Ik heb ook ooit wilde gans gemaakt.Die zag er bij benadering niet zo goed uit.Complimenten!Trouwens, voor de mensen die wel van haashouden: bij de Dild verkopen ze uit dediepvries argentijnse haas, knal je zo in deoven, 3 uur, al in een schaal, gebardeerd en al.En is echt prima!8 eurie voor 1250 gr, kun je met vieren haassmikkelen.Ik heb speciaal voor jullie getestproefd.Lief hè.quote> zo uit het weiland geschoten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Jasses Lenie, ziet er inderdaad uit als een slachtpartij. Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Vond de afbeelding van Soothe leuker Maare een welgemeende proficiat met je 5 maanden! Smik, jongen toch. Je ziet nog niet helemaal dat je het wel zelf kunt. En dat geloof ik van wel hoor De verzekering vergoedt de lekkageschade joepie. Maar wat een gedoe en zorgen. Komt goed zouden mijn oma en moeder zeggen. En dat zeg ik ze maar na. Uiteindelijk gaat alles weer voorbij, dit ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 sja ieder z'n ding he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Als alleseter maar dierenvriend heb ik eigenlijk minder moeite met het eten van wild dan met gekweekte dieren. Zo'n wilde gans heeft tenminste een mooi leven gehad, denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goede avond, ik hou ook enorm van wild. Hoewel ik eigenlijk niet echt een vleeseter ben. Hier in de wei zijn er elk jaar jagers en omdat ze er voor zorgen dat t wild bestand i o blijft mogen ze hier bij ons komen jagen. En dan brengen ze elk jaar een deel van hun "buit". Kan een haas zijn, en fazant, wilde duif of een halve ree ook. Super lekker! Jen heb je je pa nu al gezegd dat je werk hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 VM, het is een smaak apart! dit was voor bereiding ook nog eens gerookt he? da's nog aparter kan ik je melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden