bolletje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Made. wat ben jij een sterke vrouw zeg. Daar kan ik nog een puntje aan zuigen. Ik neem mijn petje voor je af en maak een hele diepe buiging meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik ga dadelijk een printer scanner kopen, want ik heb gisteren bij mijn vriendin en inktpatronen gevuld bij haar en dat was een fluitje van een cent. Zo'n printer is nu hier e49,00. De inktpatronen zijn ook net zo duur. En die kan ik nu zelf vullen. Dus ben ik goedkoper uit. Raar toch dat die patronen net zo duur zijn als de hele printer hé? als het dan niet lukt kan je een andere printer kopen. Mooi hoor Rapi, alles gebroken wit. Zou dat ook best willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: bolletjeMade. wat ben jij een sterke vrouw zeg. Daar kan ik nog een puntje aan zuigen. Ik neem mijn petje voor je af en maak een hele diepe buiging meid.quote> vind ik ook helemaal ! klinkt heel gezellig Rapi, hier met kids en dieren in huis lukt dat jammer niet om witte spulletjes te plaatsennu echt start! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Shahireik heb ook een klus aan mezelf..maar zit nu alweer te denkendat hij nu heel het weekend zielig alleen zit..ik maak mezelf gek..en dan pak ik de trein en ga ik erheen..en maandag heb ik weer spijtik spoor gewoon nietnu wegquote> je geeft zelf al antwoord meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goede morgen, leuk Lavendel! Ik vind trouwens alle muren wit mooi maar ook "handiger" als achtergrond om iets op te hangen. ps. Zag dat Jannigje jarig is, das ook lang geleden dat we nog eens iets van haar lazen. Toch van harte Jannig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Toen ik 2.5 jaar geleden op mezelf ging wonen, heb ik alles nieuw gekocht. Wel bij een goedkope zaak hoor, maar kon zo alles bij elkaar zoeken. De bank is donker-grijs, dan wordt het niet zo steriel. Ja, woon erg naar mijn zin Alleen zo jammer, dat er nooit eens iemand langs komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Yogaklasje, AAmeeting, ZH checkup, En de finale inrichting van de keuken waar ik de komende weken ga buffelen. Zwaaien met die pollepel! Fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: rapilosAlleen zo jammer, dat er nooit eens iemand langs komt.quote> Geef je adres maar Rapi. Nee hoor ik zou niet weten hoe ik er moet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 even koffie bijtanken VM, dacht ik ook, leuk om eindelijk is wat dingen tegen te hangen kids worden wat groter en tekenen niet meer zo spontaan op de muren ! Rapi, hoe jammer dat er niemand bij je op bezoek komt? Heb je niemand om uit te nodigen? Anders via vrijwilligerswerk, sportclubje, schilderclubje of dergelijke kom je wel al eens een gezellig iemand tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Miranda, nou doe je het weer, elke ochtend he.........pfffff en brrrrr Je kost me echt nog eens me hart, meiz wat laat je me toch elke X schrikken, weet nie hoe je het doet, maar............ goeie moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goeie morge, ik meld me maar weer 's even en zal het dagpact openen DAGPACT : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ha,ha die Bol, Lavendel, De eerlijkheid gebied me te zeggen, dat ik dan ook niet veel thuis ben. Als de kinderen komen, komen ze in het weekeinde, en dan ben ik bij LATex. Ben aan de ander kant ook wel weer erg op mezelf. Maar toch..stiekum wel eens jaloers op mensen, bij wie het soms een zoete inval is. Enfin, houd het er maar op dat ik gewoon een beetje zit te zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Mogguh, allemaal, Geniet van weer een nieuwe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik heb er nog ene van zes he, maar ik heb dat altijd opgelost door ze 1 (witte) muur te geven waarop ze mogen tekenen. En eens om de zoveel tijd worden er foto's genomen en wordt ie weer terug wit geschilderd. Snoep!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen allemaal. Ook ik doe weer mee! DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Wat leuk VM. Dat vindt die van 6 zeker wel geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @truitje, we leren opnieuw lopen, hè? @jen, fantastisch! @krekel, hoe ist met de kreukels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik moet al weer vliegen naar het werk. Best een beetje trots op mezelf. Gisteren een Hel van een dag! Alles wat tegen kon zitten zat tegen. Het een na het ander. Veel zin om mezelf te troosten met een drankje, maar lekker niet gedaan! Vandaag drink ik ook niet. Ik wens jullie allemaal een lekkere dag. Een frisse is het zeker. Ook fijn met een helder hoofd. toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ja idd Rapi! Maar die van 12 doet ook nog mee hoor. Maar wat vervelend voor jou dat het werk niet opschiet zoals je had verwacht. Maar raar toch he, weet niet in Nederland maar hier zitten ze met een enorm tekort aan goede thuishulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 VM dat is een goed idee, maar niet meer voor deze kids, oef! Het grappigste was dat toen eentje 4 jaar was op het pc scherm zat te tekenen met stift, dacht dat zo moest als je iets wou inkleuren! Nu kan er mee lachen, toen niet zo.... Hey Rapi, dan heb je toch een lekker nestje voor jezelf :-) Sedert alcohol hier de deur uit is, is het ook vele minder qua instuif. Moet ik is werk van maken misschien... Maar anderzijds,in deze drukke wereld, is een rustig huis ook wel welkom. Volgende muur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 O maar Miran das dan mooi, voor als ik nie kan slapen....dan heb ik jou nodig Ja is dan wel niet zo gezellie, dat dan weer nie Nou ja maar wel handig dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Nova, Geweldig, Wees maar lekker trots op je zelf hoor. Superprestatie, VM Denk ook wel dat er hier niet veel goede thuishulpen zijn Maar als ik me aanbied voor inval, moet er maar net een medewerkster ziek zijn he. Heb gelukkig voor de dagen dat ik beschikbaar ben, van de week de laatste vaste adressen gekregen. Heb er zelf wel heel erg achter heen moeten zitten, maar ben nu voor 2 vaste dagen onder de pannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lavendel, Ja, zeker lekker nestje voor mezelf Wil ook wel eens iemand uitnodigen om te eten, maar ja, zit financieel nogal krap, en wil dan toch een beetje uitpakken En als iemand drinkt ook wat te drinken in huis halen. Is natuurlijk weer de kat op het spek binden dan. Enfin, ga eens wat nuttigs doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik heb de naam " gebroken wit" altijd zoiets zieligs gevonden. Heb je je uitgesloofd en is de deur of kast "gebroken" nee kan eigenlijk echt niet Nou Laaf meisje, niet jezelf ook teveel met1 met de muren mee camoufleren he Kan je wel zien wie er wat "uitvreet" in huis he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden