sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Miranda: d'r is een topic over baclofen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Pffrrrtt *_* Werd weer naar bed gestuurd door mijn vrouw omdat ik anders haar ochtendritueel met dochter zou verstoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Truitje... niemand is een loser, je hebt alleen nog niet gewonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goeie morgen allemaal. Iedereen goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 euh... ik reageerde toch op je Miranda..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Haha! Ochtendritueel is al weer voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 goedemorgen forummertjes! dagje vrij dagje muren schilderen dagje veeeeel geduld dus moeten hebben... en dat heb ik (nog) niet echt Miranda, dat gaat over op een dag stond ik op en realiseerde me dat de moeheid en dufheid weg was ongeveer na 3 maanden sterkte voor iedereen vandaag! nja, ben toch nieuwsgierig: sieraad: wat is dat ochtendritueel dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Miranda ik lees je wel hoor, ik denk dat de vroege vogels ook hun rituelen hebben, Ik tenminste wel, dochter naar school, stevige ochtenwandeling.. Schrikken doe ik niet zo snel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Miranda, blijf luisteren naar je lichaam en geest, niets forceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Bol, héérlijk geslapen, echt zo lang ook. Hier mist het... Jij, Bollie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Lavendel... niets bijzonders, gewoon haar manier van opstaan, aankleden en naar school. Ik doe het anders dan haar. Succes met je geduld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lenie, vijf maanden nuchter! Gefeliciteerd. You go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen Bol, Ikke wel heerlijk zelf, heb gisteren een nieuw dekbed gehaald, door de oude kon je helemaal heen kijken. Wat wil je na tig jaren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Welke kleuren Lavendel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lenie, top 5 maanden!!!!!!!!!!:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen lieve Frummers. Zoals ik al eerder schreef, ik kan even niet op iedereen reageren. Maar ik wil Jane bedanken. Snoep en Zonnetje een geven. En natuurlijk alle anderen die me voor en achter de schermen steunen en me opbeuren, een hart onder de riem steken etc... En ik wil zeker Frodo, mijn maatje niet vergeten. Een beter maatje had ik me niet kunnen wensen. Vandaag heb ik een intake voor ambulante behandeling. Ik laat jullie zsm weten hoe dat is gegaan. Een fijne dag allen! Vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 goeiemorgemensen even lezen en dan wegwezen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Gwen ook goedemorgen! Sierraad, het is wat met dochters;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ..... edit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Madelief, sterk hoe jij je situatie aanpakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen allen, Eigenlijk zou ik hier niet horen te zitten. Maar..geen klanten vanochtend op de zaak Pas om 14.00 beginnen. Thuiszorg gebeld, al vroeg. Ben beschikbaar voor inval! Antwoord; oke, zal het doorgeven. Niets meer gehoord. Nou, dan maar wat in huis keutelen. Straks even geheugentrainer kijken, met mijn eerste bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ga goed Madeliefje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ik begin gewoon met wit, zuiver, maagdelijk, spierwit heb jaren in de kleurtjes gezeten nu back to basic o, Sieraad dat soort rituelen, dat ken ik ;-) Kame, zaaaligg een nieuw dekbed. Toch geweldig jezelf verwennen hé? Bon, verf grrrrr... Herinner me plots dat de laatste keer ik verfde, er ontiegelijk lang over gedaan had omdat ik ondertussen voor de "gezelligheid" erbij ging drinken....moest dan ook af en toe een dutje doen....maar nu zal het niet waar zijn!!! Hop met de geit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ja zeker Lavendel, en nog een koopje ook was maar 7,50 kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Wordt het lekker licht in huis Lavendel, Heb ook alles (gebroken) wit, ook de meubels, met mandjes en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden