Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lastig hè Leen, al die wisselingen. Eigenlijk vind ik dat er meer avatars bij mogen komen. Is je kat al terug? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Zal lukken Gwenn, jij ook. Pleasant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 fijn nog even je te lezen Smik een waardige zoon, dat ben je:heart: Verder niet helemaal bijgelezen, ik ben moe en moet nog wat slaap inhalen, truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Jane, Soothe en alle anderen: welterusten en slaap lekker. We maken er morgen weer een goede dag van. Ook dan nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 nee Lytse, ze is nog niet terug. ik lig nu ook overhoop met mezelf.. ( m'n suiker is veul en veul te hoog) dat is toch net even belangrijker... ik zit boven de 30?????...ik snap het niet hoor spuiten maar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Jen ik heb je gelezen. Drank is niet goed bij depressies, dat weet ik. Het kan zelfs een latente depressie manifest maken. Het is maar moeilijk allemaal. En wel of geen drank, we lopen tegen hetzelfde aan. Groet en nog een felicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Smik, lieverd,,, XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Wervelwind, 'k heb nooit anders gedaan dan vluchten in m'n leven. Als jonge jongen had 'k God, die 'k als een talisman gebruikte. Met Hem kon 'k 't hele leven aan. Toen kwam de desillusie. Rebels gedrag met dito muziek en klederdracht om dat uit te dragen. Én toen... de liefde van m'n leven. De biertjes. Wauw, wat een ontdekking was dat! 't had dezelfde sederende eigenschappen als God, maar dan met een magnitude 10! Om vervolgens te beseffen hoe gruw'lijk je je beperkt hebt in je ontwikkeling. Dat je maar dan ook totaal finaal terminaal mislukt bent! Dat niemand je ooit meer serieus zal nemen. Iedereen zal me voortaan met de nek aankijken. Én dan ligt God weer op de loer. Een klassieke dynamiek. En 'k ben geneigd toe te geven. Wat neerkomt op 't leven opgeven. Gewoon, om maar van dat gekmakende conflict af te zijn. God. Geen vrijetijdsbesteding maar noodzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Trusten Lytze. Morgen weer een schone lei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 God. Geen vrijetijdsbesteding maar noodzaak. Voor mij wel. Bonne notte, lieve frummertjes! Ik ben mijn Hogere Macht dankbaar dat mijn obsessieve zucht naar drank weg is en deze dag nuchter heb mogen meemaken. Het leven is te mooi om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 pfoeoeoeoe... ik ben hieperdepiep!!!! ik kan niet eens alles lezen, want m'n ogen schieten van links naar rechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Gwenn toen jij in India was. Heb je niet gelobbyd voor een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ik zeg RH tijd en proberen te slapen... toedels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Welterusten Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Gunn, Even een korte reactie, want mijn oogjes vallen toe. Dat onverwoestbare kristal in jezelf, die kern, heb je die al eens gezien? Zoooo mooi. Daar kun je simpelweg niet mislukken! @Lenie Kun je er wat aan doen, nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Mooi geschreven Wervelwind. Gunn xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 pfoei.... blijf nog even wakker eerst m'n suiker goed zien te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 stond op de 30, nog wat... ietsie te hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 'k ga slapen, mensen. Dag zeven zit erop. Absoluut niet lekker in m'n vel zittend. Maar goed, morgen weer dag. Also, gute nacht alle. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Voor Gunn: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Smik... jij leukerd.. love you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ik ga op bed an... het is gezakt.. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 niet de tijd genomen en gehad om alle berichtjes te lezen. Maar voor de nachtbrakers die er nog zijn.................. gaattie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 He Pjotr, met mij gaat het. En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 jazeker, met jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden