Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Tjh Gwen, we roken het beide dus.....ach we wilde genoeg hebben tot we weer daar vers konden aanschaffen. Ach en hebben tenminste beide voor elkar ingepakt, das toch wel lief he Ja en we zouden veel 's-nachts moeten wachten op overstappen dus of je dan kon kopen was niet duidelijk he. Maar was wel beetje ....tah verslavingsaktie misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Valt best mee hoor Draak. (ahum) Maar van kretek ga je niet op tafels staan dansen...scheelt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik vond je whoehaha leuker gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, Op de groep waar ik kom, word er natuurlijk wel over alcohol gepraat, maar nog veel meer over het leven zelf, waar je tegenaan loopt als je nuchter bent etc.. Als ik zo eens rond me heen kijk hebben wij een zeer gemoedelijk clubje. Niet eng of benauwend. Het is overal weer anders denk ik. Maar nu genoeg erover. Mijn bad loopt over en ik moet nog veel meer doen vandaag. Blijf veel te lang hangen hier... Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 whoehaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik had je depri AA trauma niet gezien, Jen. Vandaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 gaat wel knorrie. nog steeds een droogstoppel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 goeiemorgen frummers maak er vandaag een dag van die alle andere dagen van deze week ver achter zich laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 alle dagen van het jaar zullen in de vergetelheid raken jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik ben er nu wel achter gekomen dag 24 uur wel tekort is voor een dag nuchter wezen Had ik zelf niet gedacht toen ik stopte.. Toen was het hoe kom ik de dag door!!! En nu afsluiten..want ik moet me weer haasten trein wacht niet op me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Morgen, normaal log ik nooit zo vroeg in maar lees altijd wel ff terwijl de kids ontbijten. Maar op de domino MOEST ik antwoorden. En nu weer verder met kids en naar school brengen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Fijne week, Huttula! Ha Jane! Jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 rept zich naar de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 en was net sneller dan Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 We waren tegelijk Jen! Waarom mag jij altijd bovenaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Whoehaha! T' is nie eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Testosteron? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik hoop het niet voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Begeeft zich even met pincet en loep naar badkamer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goeie morgen kanjers. Jemig wat is er al veel geschreven zeg. Wel hartstikke goed hoor, want dan is er leven op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goedemorgen allen! Even lekker rekken en strekken allemaal. Zodat alles gaat stromen. Alle cellen wakker worden. En je goed voelt dat je er bent, hier en nu. Even dagpact zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Morgen! Vandaag meng ik me geloof ik maar niet in discussies over alcoholgebruik, ik ben de dag slecht begonnen en denk dat ik de possitieve puntjes van vandaag maar meeneem. Laatste borrel van mij was op zaterdagavond 10-11, dus ben nu met de 6e dag begonnen en merk dat ik onrustig aan het worden ben en daar baal ik van! nu eerst nog maar een bakkie koffie indoen................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Haha Jen, snelle dame! Ik ga maar even opslomen met mijn yogaklasje. Die vroege ontwaking heeft mij tot algehele hyper gebracht. Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Madelief miranda Borretje MM wervelwind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden