Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Slaap lekker gefrummelde ik ga hier zo afsluiten en fijne voortzetting voor wie doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik ga dr ook vantussen doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jij lavendel? Ik heb gisteren alles gelezen en kan me niks herinneren wat dat zou rechtvaardigen. Het is natuurlijk vervelend als je goede bedoelingen misbegrepen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik vraag me wel eens af of het niet scheelt wie er achter de schermen voor 'moderator' speelt die dag kan me niet voorstellen dat het altijd dezelfde zal zijn gezien de aanpak maar ja, je doet er niets aan en voor Hannah heel erg jammer was volgens mij niet nodig geweest om haar opmerking maar goed, ik heb het hier niet voor het zeggen ik ging zei ik net hè zoeffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 En terug wakker. Blijkbaar zit dit hele forum toch nog dieper onder mijn huid als dat ik dacht. Ik had er zeker wel 5 Jane.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 altijd baas boven baas belse jij bent bdb en nu is heintje echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik zou als moderator gisteren niks geschrapt hebben. Misschien vielen er harde woorden, maar ik vond het een volwassen gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Zoals ik een paar uur geleden al zei, betwijfel ik het of ik me heb aangemeld voor het dagpact. Daar zat zeker geen vooropgezet plan achter. Want ik wilde niet (nou ja, de halve dag wel) drinken en ik heb niet gedronken. Ik meld me dus droog af voor vandaag! Zojuist mijn laatste midnight snack gehad. Een soort vervanging voor mijn alcohol. Morgen niet meer midnight snacken. En ik moet ook nodig eens iets doen aan mijn cola gebruik. 8 flessen in 4 dagen is ook niet goed. Dus morgen maar weer eens de theekan in gebruik nemen. Heel verhaal nog, terwijl mijn ogen echt continu dichtvallen. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Droog afmelden van een dagpact waarop je niet was aangemeld is beter dan omgekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik ga ook terug een poging doen! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Niets bijgelezen. Welterusten allen, ik meld me droog af. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Misschien ben je niet dezelfde, maar heb je nu meer vertrouwen in de afloop. Een gelede bus achteruit, jongens toch. Ik was onlangs zo fier als een gieter omdat het me gelukt was om met een bestelwagen (kleinste model) rond te rijden. Ik heb steeds ontzettend veel bewondering voor vrouwelijke bus- en vrachtwagenchauffeurs. Sexistisch he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 He wijfie, het ging net zo goed met jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Meld me weer droog aan, wakker geworden en kan niet meer slapen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik twijfel, een bak koffie nemen en wakker blijven of toch weer proberen te slapen met het gevaar dat ik ga liggen woelen. Die koffie kijkt me erg verleidelijk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik zou zeggen: maak een wandeling en beslis daarna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Wandelen? Dan weet ik zeker dat ik helemaal wakker wordt:D Dan kan ik net zo goed meteeen aan de koffie beginnen, scheelt me een overval om 3 uur s´nachts hier buiten:P Maar ik denk er nog even over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nou, glaasje melk achter de kiezen en een peukie, toch maar weer proberen te koezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Vraagt zich af waar je woont... hahaha Nou, geen koffie geworden dus. Jammer voor mij, maar slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goever,,Bor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 trust mop..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden