sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goed zo johan! Skattaboo jezelf maar naar de zondag. Doe de groeten aan spock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hahaha, ik zie hier pbtjes overenweer met dijenkletsers tussen Jen en Sieraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Er is ook een verschil tussen kwetsen en een beetje groffe cynische humor. Vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Marcel, veel plezier morgen met je kleine meid bij opa en oma! Slaapze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zo zie je maar Johan, geschift is een heel neutraal woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dat mocht ook wel even. De dagdraad bleef een beetje hangen in negativiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @jen, johan, gwen... hehehe *_- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Doei! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Slaap ze! Ik ga verder met mijn nieuwste verslaving: fb Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hoi Kate, Ik denk dat het ook allemaal wel los gaat lopen hoor eerlijk gezegd. We hebben al eens een jaar met ons tweeën gewoond. Drinkend en wel en ook dat ging over het algemeen heel aardig. Het is meer zo'n gevoel van hoe zou het straks zijn? En dat ik het allemaal nog niet helemaal weet. Maar dat geeft ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 heerlijk toch jaap? een open toekomst en een nieuw begin met een vetrouwde liefde enjoy:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Al chance dat je het nog niet allemaal weet. Dat zou afstompend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Da's tof om te horen bor. Geniet nog lekker na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goed te lezen dat je zo'n fijne dag hebt gehad Bor nu nog lekker nagenieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 't Is niet mijn gewoonte, maar vandaag heb ik een vraag die zeer on topic is. Sinds ik werk gevonden heb, nu woensdag dus, valt het mij veel moeilijker om adb te blijven. Gisteren ben ik dus ook over mijn limiet gegaan. Is dit angst? Is dit vluchtgedrag? Komt het iemand bekend voor? Weet iemand wat ik kan ondernemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja, maar als Sha dan zegt dat ik die twee overbuurvrouwen in huis moet nemen dan moet ik wel eerst heel erg diep zinken. Dat is het enige dat ik hier niet zal missen. Andermans haren in het doucheputje, schimmelende vaat, stinkende toiletten, dronken huisgenoten, wietdampen in huis, lallende mensen onder het slaapkamerraam, niet betalende medebewoners, geen toilet- papier meer op de plee, je laatste boterhammen opgegeten, mensen die je 's nachts wakker bellen omdat ze de huissleutels zijn vergeten, allemaal geen punt, maar die buren, die je uitmaken voor een stelletje zigeuners. En dan te bedenken dat ik niets tegen zigeuners heb. En toch trek ik me dat aan. Ik hoop maar dat ik niet weer zulke buren tref. Voor dat soort buren mag je in dit land het woord geschift wel gebruiken lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zie je er tegenop Jen? Is het blijdschap? Kan ook toch Ja, wat je er tegen kunt doen als je het mij vraagt is zorgen dat je geen drank in huis hebt of heel gering zo'n klein flesje wijn of minder biertjes in huis? wat te denken van ontspanningsoefeningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Bor fijn voor jullie dat het zo geslaagd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jaap, kan me niet voorstellen dat je nog eens dit soort buren zult treffen ze zijn echt niet allemaal zo hoor! Ik heb ook hele fijne buren ze bestaan echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jen positieve spanning kan ook stress geven dus je stresshormonen (als het zo heet) werken net zo als met negatieve stress. En het kan ook zijn dat de spanning van je afvalt, en dat dat een soort van reactie is, belonen ofzo. Misschien is het heel wat anders, maar zaak is er niet meer aan toe te geven want je hebt zo weer een gewoonte. Kun je tijdelijk de baclofen opvoeren, tot een verantwoorde hoeveelheid misschien? Of een goeie afspraak met je lief, of een pact hier? Met jezelf? Wat werkt voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Het probleem is dat ik niet weet wat het is, Sha. Ik vind het heel moeilijk om mijn eigen emoties te ontrafelen. Ik ben gespannen, en hyper, maar weet niet waarom. Ontspanningsoefeningen is misschien wel wat. Maar bovenal zou ik graag de oorzaak snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Is er iemand die prive contact heeft met Hannah? Als dat zo is, wil je dan ff een pbtje sturen aan me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Je bedoelt dat ik de oorzaak eigenlijk niet moet snappen, Jane? Een goeie afspraak met mijn lief lijkt me wel wat. Misschien moet ik maar eens met hem gaan overleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Baclofen opdrijven zou ik ook wel kunnen proberen ja. Heeft me tot hiertoe goed geholpen, en ik heb geen bijwerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden