Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Leven met stemmingswisselingen kan best lekker zijn op goeie dagen ;-)

Ik heb heeeeeeeeeeeerlijk geslapen, en zit nu achter de pc een berichtje te typen. Ik ben nog steeds grieperig, maar heb eigenlijk best wel een goed humeur.

Vandaag blijf ik droog, en kruip zo lekker weer onder de wol om de ellende eruit te zweten...

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik vind het een lastige discussie MM.

Als je al gestopt bent en je hebt het inzicht, dan heb je ook een stuk eigen verantwoordelijkheid. En dan weer bewust gaan drinken.

Maar wat is bewust en wat is niet bewust en wat is verantwoordelijkheid.

En voor wie moet je dat hebben.

Daar valt heel wat over te filosoferen.

Ik hou het maar liever bij mezelf. Ik heb het inzicht nu en ga dit geschenk niet meer weggeven. Vind het veel te fijn zo.

Geplaatst

Goedemiddag!

Hier ben ik weer en ik doe nogmaals een poging om mijn verhaal te typen. (laptop sloeg net uit. Wordt echt tijd voor een ander)

Vanochtend net te laat uit bed, dus net weer te veel sjezen en in de stad zelf was iets gebeurd, waardoor de stoplichten uit waren en de agenten het verkeer regelden. Al met al was ik op tijd. Al ben ik de hele stad doorgekomen, terwijl ik bij de hogeschool moest zijn. Stomme navigatie.

Eenmaal daar de auto geparkeerd en toen wilde ik naar binnen lopen. Nou dat ging niet. Dus werd ik uitgelachen door een medewerker, want ik had moeten aanbellen. Beveiliging. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Bij binnenkomst moest ik me intekenen en kreeg ik een kopje thee. Nou, als ik niet wist dat ik nuchter was en alle afkickverschijnselen verdwenen waren... Dan had ik gedacht dat ik gisteren had gedronken. Zo erg trilde ik.

Na een paar minuten werd ik opgehaald door een medewerker en hebben we een uur gepraat. Het kan goed zijn gegaan, het kan slecht zijn gegaan. Ik weet het niet. Ik vind het zelf natuurlijk slecht gegaan, want zo ben ik. Dus het is gewoon even afwachten. Voor vrijdag hoor ik of ik op het tweede gesprek mag komen.

Rij ik terug naar huis, verdwaal ik natuurlijk weer eens. En ik moest nodig naar het toilet. Uur later kom ik in mijn dorp aan, ongeluk gebeurd in de hoofdstraat. Maar.... De achterweg was ook afgesloten. Dus de woonwijk door en maar weer richting de autoweg. Wat was ik net blij dat ik thuis was en naar het toilet kon. :P

Ben wel hyper en blij, normaal resulteert dit in zin in drank. Maar geen zin. :D

Geplaatst

Je hebt het toch maar mooi gedaan Madeleine, wat er verder ook uitkomt.

Alle obstakels overwonnen. En zenuwen voor een sollicitatie is heel normaal. Ik duim voor je voor de uitslag!

Wat zal dat lekker plassen geweest zijn, als je zo nodig moet :D

Geplaatst

madeleine als ik het gevoel heb dat het slecht ging is de uitslag meestal possitief :D zal bij jou ook wel zijn. en nu relax en laat alles eens bezinken. en nu gewoon afwachten je kunt toch niets meer aan het gesprek veranderen.

ZZZZzzzzzzzennnnnnnnnnnnnnnn

en kate dat tuigje hoeft niet zo lang te zijn hoor ze kunnen toch luchttrappelen

Geplaatst
Originally posted by: Kate
Ik vind het een lastige discussie MM.
Als je al gestopt bent en je hebt het inzicht, dan heb je ook een stuk eigen verantwoordelijkheid. En dan weer bewust gaan drinken.
Maar wat is bewust en wat is niet bewust en wat is verantwoordelijkheid.
En voor wie moet je dat hebben.
Daar valt heel wat over te filosoferen.

Ik hou het maar liever bij mezelf. Ik heb het inzicht nu en ga dit geschenk niet meer weggeven. Vind het veel te fijn zo.quote>

Ja, Kate. Is ook een lastige. Was mijn bedoeling ook niet om een zware discussie te starten. Het ws meer een reactie op nogal wat felle berichten van gisteravond. Als het makkelijk was om de zo begeerde nuchterheid te bereiken, dan zaten we hier niet met zijn allen. Maar je hebt gelijk, lekker bij jezelf houden. Ik ben nog maar net bezig (vandaag dag 17!) en ik waardeer de nuchterheid héél sterk. Stapje voor stapje verder.
Geplaatst

En aan Madeleine: wat zal jij opgelucht zijn. Dat heb je weer achter de rug. Fijn voor je. Nu even proberen los te laten en bijvoorbeeld een bitterkoekjescake bakken:-).

Geplaatst
Originally posted by: Yvonne
Dacht het niet dame, niks geen vrijbrief ;)

DAGPACT:
madeleine
Snoepje
Albert
Lytse
Erik
Krekel
MIRANDA
Rosa
Truitje
MM
quote>

Nou lag ik er weer af... das niet te bedoeling hoor! Het is voor mij echt een steuntje in de rug.

Geplaatst

Zo, lekker gewandeld vanmorgen, vanmiddag in de tuin gewerkt, kon hier zelfs met gemak zonder jas Kate :), straks even boodschappen doen... heerlijke dag.

Begreep ik het nou trouwens goed dat Bambam nog steeds/weer rookt? :$

Geplaatst

Goedemiddag mensen,

Dag twaalf. Hé, dat blijde gevoel wat heel veel mensen beamen te hebben na 't stoppen met drinken, daar kan 'k nog niet echt inkomen. En om 't nog erger te maken, komt NOS met dit bericht aan.

http://nos.nl/l/442585

'k word hier zó hopeloos van!

Geplaatst

Gunn, Dat is inderdaad heel vervelend zulke nieuwsberichten. Sommigen zijn waar, sommigen zijn er om ons bang te maken, onzeker, ....

Ik hou ervan om tegen gewicht te zoeken, want er gebeuren ook ontzettend vele goede zaken in de wereld.

Misschien kan ik de last van je schouders wat verlichten met onderstaande link.

Ook zulk nieuws bekijken hoort bij evenwichtig in de wereld te staan.

:present:

http://www.happynews.nl/

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...