Spring naar bijdragen

maandag 26 nov. 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: lavendel1Voor mezelf wil ik dat het niet-drinken een nieuwe frisse levensstijl wordt. Ik hou van feestjes en gezelligheid. Ik wil er in blijven geloven dat het mogelijk is, dat het mijn geboorterecht is om een vrolijk, intens, diepzinnig leven te leven zonder drank. Die zoektocht, dat pad wil ik volgen.....quote>


Hey, naar dat pad ben ik ook op zoek, als je de route erna toe hebt gevonden mag ik dan een stukje met je meelopen Lavendel?;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ MM: je ligt er vroeg in! Misschien ga je in bed nog even lezen? Als je het zo druk hebt op je werk is het geen wonder dat je moe bent. Welterusten.

@ Wijnand: fijn dat je vandaag veel hebt kunnen doen. En ja, hou het droog hoor. Als Lavendel het paadje gevonden heeft, kom ik er ook achteraan hoor, want dat is precies wat ik wil.

Ik heb het laatste deel van de dagdraad van zaterdag nagelezen. Madeleine had gedronken, maar ik had niet het idee dat ze erg shockeerde. Wel de opmerking over die nieuwe ronde natuurlijk.

Hopelijk duurt de ban niet lang.

@ Madeleine: het zou super zijn als je zou kunnen vertellen dat je het droog gehouden hebt, als je weer terug bent. Succes!

Nu maar eerst iets anders doen, want ik zit in mezelf te kletsen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik meld me nuchter af voor vandaag! Laatste dagen waren en zijn geestelijk heel erg zwaar maar we ploeteren gestaag door. Woensdagmiddag op kennismaking in de kliniek, en ga ik horen wat me te wachten staat. Het kan nooit erger worden denk ik maar zo. Mijn ex heefd mijn vermoedens bevestigd,dus als ik de vijfde naar de kliniek ga ben ik ook gelijk dakloos, maar ook die hindernis ga ik vast overleven. In de kliniek zijn vast mensen die me kunnen helpen met dit soort zaken. Mensen ik ga nog even lekker lezen, morgen vroeg weer de krantjes! Oant morn :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wervelwind


Een update over Madeleine:

Ze heeft een ban tot vrijdag, en ze heeft het droog gehouden, zoals ze zelf zaterdag ook al meldde.
Ze popelt om weer te reageren. :-D

Top, @Madeleine! Doe door!quote>


Wervelwind,
vergis ik me nu of zegt ze zelf zaterdagavond om 22.51 het niet droog te hebben gehouden!
maakt mij verder niet uit maar dan is dit niet de laatse update lijkt me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is me vanavond weer overkomen

Heb het zolang en zo vaak echt geprobeerd en het lukte me maar niet,

net op het moment dat ik echt wil toegeven dat het me nooit zal lukken,

gebeurde het spontaan

Yes ik kan planken en op mijn handen lopen tegelijk...

Niet dat je daar wat aan hebt maar het geeft wel weer een sterk gevoel,kracht<overwinning>

is dit niet met alles zo?

Happy huttula :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...