Soothe Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Charlie met ons z'n gangetje. Ben je nu weer opgestaan? Zonde toch. Je ging een tijd goed als ik het wel heb. Pak je bijeen Charlie. Wel goed dat je er weer bent. Al is het nieuws minder. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 nee, ben nog niet opgestaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 allemaal een hele goede avond trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Charlie, Toch maar weer proberen uit de diepte te komen. Schrijf lekker van je af. Ik ben en aan het schrijven en aan het koken, dat gaat slecht samen. Dus nu de maaltijd. Ik lees je nog wel. Sterkte. Je kent het hele verhaal... Dus actie. Groet. Tot 'horens'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: lavendel1Voor mezelf wil ik dat het niet-drinken een nieuwe frisse levensstijl wordt. Ik hou van feestjes en gezelligheid. Ik wil er in blijven geloven dat het mogelijk is, dat het mijn geboorterecht is om een vrolijk, intens, diepzinnig leven te leven zonder drank. Die zoektocht, dat pad wil ik volgen.....quote> Hey, naar dat pad ben ik ook op zoek, als je de route erna toe hebt gevonden mag ik dan een stukje met je meelopen Lavendel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Vandaag voor het eerst weer gewerkt, erg veel gedaan & voel me redelijk fit! Ik heb nu wel enorme dorst waar ik niet naar ga luisteren vanavond hou ik het gewoon bij koffie en een glaasje frisB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 stukjes fruit Wijnand; helpt tegen dorst en trek: hapsap:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Jane4 Dan ga ik zomaar eens aan de hapsap is het proberen waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ga een fruitsapje inschenken en met mijn boek in de hoek (van de bank). Filmtip: om 20.30 op Veronica The Invention of Lying met Ricky Gervais. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik ga de kids te eten geven. Daarna zij naar bed en ik naar bed. Ik meld mij droog af. Trusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goedenavond allen, Het eten zit er weer in. Het was een drukke dag vandaag. Ik zie Will ingelogd staan? Hoe is het met je? Druk in de haven? Nu eerst even bijlezen. Tot zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @ MM: je ligt er vroeg in! Misschien ga je in bed nog even lezen? Als je het zo druk hebt op je werk is het geen wonder dat je moe bent. Welterusten. @ Wijnand: fijn dat je vandaag veel hebt kunnen doen. En ja, hou het droog hoor. Als Lavendel het paadje gevonden heeft, kom ik er ook achteraan hoor, want dat is precies wat ik wil. Ik heb het laatste deel van de dagdraad van zaterdag nagelezen. Madeleine had gedronken, maar ik had niet het idee dat ze erg shockeerde. Wel de opmerking over die nieuwe ronde natuurlijk. Hopelijk duurt de ban niet lang. @ Madeleine: het zou super zijn als je zou kunnen vertellen dat je het droog gehouden hebt, als je weer terug bent. Succes! Nu maar eerst iets anders doen, want ik zit in mezelf te kletsen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Lieve Lytse, Hier ben ik nog even. Ja, ik ga zo naar bed en nog even lezen. Ik werk heel hard dus dat is het beste moment van de dag. RUST! Ik kan daar ongelofelijk van genieten. Hele fijne avond voor iedereen! Ik ga naar bed. MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @ MM: heet gebrijpelijk hoor. Rust lekker uit. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ook ik meld me nuchter af voor vandaag! Laatste dagen waren en zijn geestelijk heel erg zwaar maar we ploeteren gestaag door. Woensdagmiddag op kennismaking in de kliniek, en ga ik horen wat me te wachten staat. Het kan nooit erger worden denk ik maar zo. Mijn ex heefd mijn vermoedens bevestigd,dus als ik de vijfde naar de kliniek ga ben ik ook gelijk dakloos, maar ook die hindernis ga ik vast overleven. In de kliniek zijn vast mensen die me kunnen helpen met dit soort zaken. Mensen ik ga nog even lekker lezen, morgen vroeg weer de krantjes! Oant morn :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Madelief, Spruitjes uit blik. Krieltjes uit blik. Bietensalade, kant-en-klaar, Veg. Schnitzel. Je ziet, 'k heb me er (te?) gemakkelijk vanaf gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Een update over Madeleine: Ze heeft een ban tot vrijdag, en ze heeft het droog gehouden, zoals ze zelf zaterdag ook al meldde. Ze popelt om weer te reageren. :-D Top, @Madeleine! Doe door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @wijfie, ze schijnt iets onwelgevoeglijks geschreven te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: wervelwindEen update over Madeleine:Ze heeft een ban tot vrijdag, en ze heeft het droog gehouden, zoals ze zelf zaterdag ook al meldde. Ze popelt om weer te reageren. :-DTop, @Madeleine! Doe door!quote> Wervelwind, vergis ik me nu of zegt ze zelf zaterdagavond om 22.51 het niet droog te hebben gehouden!maakt mij verder niet uit maar dan is dit niet de laatse update lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Trusten allemaal. Tot morgen weer. Het is lekker rustig op het forum, hopelijk is dat een goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Sha, Ja, maar Madeleine zei die zaterdagavond ook dat ze vanaf zondag weer droog zou zijn en dat ze dat dan nog langer dan de vorige keer zou volhouden. Okee, ik snap je verwarring; ligt aan hoe ik het opschreef. Excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Je hoeft geen excuus te maken joh dacht dat jij misschien met een oude update zat maar fijn als ze er zondag weer voor is gegaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Is me vanavond weer overkomen Heb het zolang en zo vaak echt geprobeerd en het lukte me maar niet, net op het moment dat ik echt wil toegeven dat het me nooit zal lukken, gebeurde het spontaan Yes ik kan planken en op mijn handen lopen tegelijk... Niet dat je daar wat aan hebt maar het geeft wel weer een sterk gevoel,kracht<overwinning> is dit niet met alles zo? Happy huttula :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Truste, Bolletje! Beetje laat, maar ach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 planken is toch doodstil liggen, stijf als een plank? hoe kun je dan tegelijkertijd op je handen lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden