gwen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Lieve Bol en Sofie, Dank jullie wel! Loslaten dusss. (ik heb 50 servetten gestreken en voel me alweer een stuk beter!) Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @Lavendel: wanneer ik als klein meisje ziek in bed lag kon ik me uren vermaken met het ontdekken van figuren in wolken. Eigenlijk is dat nooit overgegaan, ik doe het nog steeds:-) Er zijn zo veel simpele dingen om van te genieten. We hebben die rotdrank echt niet nodig! @Gwen: ik strijk nooit! Is tegen mijn principes:-) Maar ik kan me zo voorstellen dat het een rustgevende bezigheid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 oh MM! eindelijk iemand met dezelfde principes; ik heb niet eens een strijkplank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @Gwen, ja, loslaten. Maar ik snap ook wel dat je je zorgen maakt. Ik heb Krekel ook net een pbtje gestuurd - hetzelfde bericht dat ik trouwens op het antabusdraadje geplaatst heb. Ze vroeg namelijk naar de bijwerkingen. Voor mij is antabus/refusal een gevaarlijk medicijn voor sommige mensen. Dat heb ik uitgelegd op het genoemde draadje. Als iemand daar op wil reageren, graag. Hoop dat het goed met haar gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hahaha Jane, zo houd ik het al 45 jaar vol! Kwestie van een beetje opletten wat je koopt, en de was goed ophangen. Mijn lief vindt het een bevrijding. Hij strijkt ook nooit meer. Leve de vrijheid (en de t-shirts ipv overhemden!)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Klopt Gwen, proberen los te laten. Soms zit die ander die je graag wilt helpen nog in een ander groeiproces en is nog niet zo ver. Maar ik nap het wel hoor, je wil zo graag dat die ander zichzelf geen pijn doet of builen gaat vallen. Je bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Mijn zoon ligt ziekjes op de bank. Vandaag ga ik me de luxe gunnen om er gewoon even lekker bij te gaan liggen. Heerlijk. Morgen dan weer extra hard werken, maar vandaag genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Genieten met een ziek kind?????? Dan krijg je het toch juist drukker????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Snif......snif snif..... O O eten.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 ik zou niet weten hoe ik een foto op de draad kan plaatsen, wil je me dat uitleggen Lavendel? lfstruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 mm bedankt wat je op de dagdraad gezet hebt voor mij.\ik wil en moet volledig stoppen, anders ga ik naar de knoppen lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ach Sowat wat lief dat je naar Puck vraagt. Ja nog steeds erg ondeugend maar ook erg lief. Het verbaasd me soms hoeveel ik van mijn dieren houd. Hé maar even iets anders. 20 maanden wow das een tijd. De stille kracht achter het forum. Ik vind dat je maar even in het :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: gezet moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hallo, hele goeienavond liefste frummelaars, De sfeer is precies weer pico bello vanavond? Dat komt goed uit want vanavond heb ik tijd voor jullie. Strijken doe ik ook nooit. Ik heb dat trouwens nooit geleerd zoals niemand in mijn generatie van mannen. Dat was vroeger zo, de meisjes leerden de was, de plas en koken. De jongens de tuin, de auto wassen en wat klussen. Eén ding heeft mijn ex mij wel geleerd om tijd te besparen. Alles wat niet kreukloos uit de droogkast komt (en dus moet gestreken worden), is geen goed materiaal. Dat is iets waar ik mee kan leven. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 even koopavondshoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ach Jane neem voor mij een pak melk mee a.u.b. Mijn kefirplantje smeekt om melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goedenavond, Ook ik strijk niet, heb er een bloedje hekel aan. Ga straks naar een vergadering, wordt weer wat actiever op dat vlak. Geeft een goed gevoel,dat weer aandurven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ach ik heb wat gestreken duizende shirts en tassen, gek werd je ervan. Tjah jarenlang hadden we een zeefdrukkerijtje en al het textiel moest na het drukken gestreken worden (binneste buiten op een glazenplaat) om de verf uit te harden. Geen geld voor dure UV apparatur om dat te doen he Maar nogsteeds kom ik na 30 jaar soms eens zo'n shirt tegen bij bv concerten/festivals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hihi, ik heb mede niet-strijkers gevonden. Ik heb geen plank, dus deze servetten heb ik op de bank gestreken. Een moetje hè, als je restaurantje wil spelen... Samen omgaan met het treurige gevoel wat je hebt als een frummer/fellow het niet redt, geeft ook al steun. Mooi ja, Sofie. De boei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Sowhat! 20 maanden vrijheid. Congrats! Hier een stoofpotje.. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 gefeliciteerd hoor SoWhat, wat een tijden zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 hahaha, grappig hoe veel mede anti strijkers ik heb! En ja, lieve Bolletje, gewoon genieten met ziek kind (13 jarige zoon). Ziek genoeg om niet naar school te gaan maar ook weer niet zo ziek dat ik er de hele dag voor heen en weer hoef te rennen. Hij is gewoon gezellig thuis op dokter's orders en daar geniet ik van! Morgen breng ik hem naar zijn opa en oma (die ik mijn schoonouders blijf noemen ookal zijn ze "ex" - 't blijven schatten voor me - ook weer zo bijzonder na de scheiding) en ga ik extra hard aan het werk. Nu ik dat niet kan, geniet ik ervan. Genoot jij nooit als je (niet té) ziek, lekker op de bank mocht liggen? Ik ga daar gewoon even in mee. En gezien ik ook in niet zo'n puike periode zit vanwege uitglijder, is dat echt heel goed voor mij. We hebben trouwens kikkererwten met spinazie gegeten. Dat is mijn superluie maaltijd. Eén pot spinazie en eén pot kikkererwten. Bijelkaar gooien, opwarmen en wat gebakken knoflook erover. Klaar. En dan een dankbaar kind dat zegt, "zo simpel en zo lekker!". Helemaal top. Ik ga weer terug op de bank. Hoewel... kind 2 (9 jarige dochter) is net terug uit het conservatorium... Moet ik weer wat te eten verzinnen. Hier in Spanje eten we rond 2 uur warm en 's avonds rond een uur of 9 nog een keer. Maar hier dus zonder gestreken servetten:-) dat scheelt weer! 't Zal wel een omeletje worden, denk ik. Weinig inspiratie vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @Truitje: geen dank. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Voor mij was het een heel heftige ervaring die ik graag met je wilde delen om erger te voorkomen. @Krekel: ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gewoon lekker ligt te slapen. Hier wachten we op je, voor als ons nodig hebt. @Sowhat: So what?! Toch maar mooi 20 maanden volgehouden. Ik hoop dat ook ooit te kunnen zeggen. Petje af! Voor als ik iemand vergeten ben: sterkte, KMW, enzovoorts... Ik ben héél blij met dit forum, het helpt me echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 MM. ik ben bijna nooit ziek, was het alleen van katers maar verder heb ik als kind wel in bed gelegen omdat ik de Bof had maar daarna eigenlijk nooit. Ja één keer omdat ik verkeerd gegeten had. Wat dat betreft kan ik zeggen dat ik knoert gezond ben, maar het lijkt me best wel eens lekker hoor om een dagje een beetje ziek te zijn en in bed te moeten liggen. Maar dan moet ik wel kunnen slapen want anders ben ik er zo uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 't wordt een tonijn/basilicum omeletje... Zo gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja Bolletje, daarom is de bank zo'n heerlijke halve maatregel. En het is heel fijn zo gezond te zijn. Maar af en toe een legitiem uitpufdagje inbouwen kan geen kwaad. Ik doe dat in ieder geval te weinig. Mijn kinderen ook. Racen maar van hot naar her met 1001 verplichtingen. Nu dus oorontsteking en heel erg vastzitten op de borst, tegen bronchitis aan. Lekker uitrusten zei de dokter. Ben ik heel gehoorzaam in geweest. Zijn namelijk kostbare momenten, voor hen en voor mij. Lekker samen. Gebeurt veel te weinig dus gewoon van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden