AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Hanneke mark Erik Gaby Wijnand Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wijnand van harte :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Josefine dat zijn dus de bekende afkickverschijnselen. Er komt op die momenten zoveel ineens naar boven dat je het gevoel hebt door de bomen het bos niet meer te zien. Maar laat het gewoon maar gebeuren hoor. Heel goed dat je dit hier plaatst want zo raak je toch een stukje kwijt. En inderdaad nu niet al te diep op in gaan. Vandaag proberen om steeds een volle maag te hebben en veel drinken zodat het zaakje schoon gespoeld wordt vanbinnen. Een volle maag vermindert de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ja Bolletje, je hebt ook gelijk. Straks eens proberen wat te eten, eetlust is naar de knoppen op dit moment. En dat terwijl koken en eten een hobby is. Ik sluit me aan bij het dagpact: DAGPACT: Hanneke mark Erik Gaby Wijnand Albert Lytse Josefine Verder veel sterkte aan Akelei met je rug, gefeliciteerd aan Wijnand en succes aan alle mensen die vandaag ook weer drtegenaan gaan met het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Josefine, Goede insteek naar je kind toe Opsteker voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goeiemorgen mensen een latertje gisteren en een late start dus. even bijlezen en dan de markt op, nu het nog droog is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Dat is het wonderlijke van ons lichaam Jose. Dat is altijd gericht op herstel. Je moet het alleen maar te tijd geven om dat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,DAGPACT: Hanneke mark Erik GabyWijnandAlbertLytsequote> Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik doe weer eens iets fout Maar ik wil gewoon op de dagpact staan Vandaag gag ik naar de opening van de kunstwinkel waar mijn schilderijen hangen,! Er wordt wijn geschonken en het is zelfbediening Ik Wil Niet Drinken Ik Ga Niet Drinken Ik neem De Eerste niet!!!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Mooi Trui je klinkt heel krachtdadig. (quoten en het laatste deel met haakjes weghalen en dan komt je naam er meteen onder:sun:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wijnand drie hele weken sober! :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Bedankt Albert en Bolletje. Kan er iemand voor mij naar de apotheek? Ik ben bang dat ik per ongeluk de verkeerde kant uitfiets.................richting supermarkt................hahaha. Nee, ik zou niet durven, na al die opbeurende en motiverende woorden van jullie. Ik moet rechtsaf, rechtsaf, NIET LINKS! Jij ook veel succes Truitje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hahaha Jose, dat kun je zelf. Iedere dag jezelf voornemen dat je vandaag de eerste niet pakt en dan komt de rest vanzelf. Niet altijd even gemakkelijk maar het lukt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ga maar even een handje helpen; nog een valeriaantje en een paracetamolletje gepakt...................dadelijk een warme douche en zoveel mogelijk rustig blijven. Even kijken op internet of je een overdosis aan valeriaan kunt oplopen, hahaha. Lijkt me ook niet handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,DAGPACT: Hanneke mark Erik GabyWijnandAlbertLytseJosefineTruitjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jemig de pemig, het wordt ook beschreven als afrodisiacum.....................hopelijk kom ik geen leuke man tegen op straat...........lol. Ik zou wel willen, maar ja, als stevig gebruikster is mijn zelfrespect en libido helemaal naar de haaien. Als ik me bedenk wat voor een voordelen er aan niet-drinken zitten! Ik neem nooit meer mijn eerste glas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Octavia van harte gefeliciteerd :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goedemorgen frummers. @ Jen: bedankt voor "Morning has broken" van Cat Stevens. Bijzondere betekenis voor mij. Na een hele moeilijke periode gaf dit mij hoop op een nieuwe start! @ Octavia: gefeliciteerd met je verjaardag. We zien je nooit meer. Jammer. :present::present::present::present: Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Boekenwurm, welkom hier. k heb Tactus een berichtje gestuurd of ze je profiel willen aanpassen, dat staat nu 'open'. Stom genoeg kan je dit niet zelf aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Lyste, vind je het nu niet es tijd voor een ander hoofd???? Je hebt dat van 'mij' nou lang genoeg gebruikt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 @ BamBam: ik zag het ook en had het ook al gemaild. Nu komt het zeker goed. @ Josefine en Boekenwurm: welkom hier. Ik zal bij "wie is wie" kijken of jullie je hebben voorgesteld en daar reageren. @ Truitje: wat geweldig dat je je schilderijen op mocht hangen in de galerie. Goed voor je zelfvertrouwen ook. Daar staaqt straks de kunstenares naast haar werk en is al in de gloria van het glas appelsap. Geen drank meer nodig! Meld je nog even hoe het geweest is? Verschillende mensen hebben verteld dat ze vandaag veel KMW nodig hebben. Bijtanken dus allemaal! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jarigen, van harte. Een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ga weer wat doen. Vanmiddag hebben we een borrel, maar ik heb tevoren gemaild dat ik niet meer drink. Ze zouden Jillz 0% kopen voor me. Ik hou het vandaag droog! Ik merk gelukkig dat het steeds gemakkelijker wordt, ook bij mijn dineetje eergisteren. Maak er een fijne dag van allemaal. @ Bambam: mijn hoofd bevalt me prima en eerlijk is eerlijk: jij was eerst. Tweelingen tegen wil en dank (nou ja...) dus. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Truitje, succes! en laat dat eerste glas maar staan. Je zal staan stralen zo naast je schilderijtjes! wat een droom, toch! Dat je dat nuchter mag beleven. Je vroeg me hoe foto's op het draadje te zetten, ben je antwoord schuldig, moet het zelf ook nog uitzoeken, maar er zijn er hier zeker die je kunnen helpen. Genieten maar vandaag! tip: vertrek met volle maag en neem direct een glas sap in je hand bij het binnenkomen. bepaal zelf wat je in je handen houdt, zal niet opvallen. De anderen zijn niet zo intens bezig met jou als je wel denkt. Ik heb dat zelf ook veels te lang gedacht ;-) Josefine, ik ben ook een valeriaan gebruikster in hart en nieren. Nog geen bijwerkingen va ondervonden. Ik zweer bij plantjes! Moge je vandaag de goede richting blijven uitgaan ! Lytse, zo fijn en ondersteunend om te lezen dat het steeds gemakkelijker gaat. Ik ga vanavond kwissen en zal aan je woorden denken! Ik heb alvast wat Maes Zero in huis gehaald in geval de boeman de kop opsteekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hoi Lavendel1, dankjewel. Tot nu toe goed gegaan, ben rechtsaf als een speer naar de apotheek gefietst voor mijn pammetjes. Is mijn tweede dag vandaag en verrektes zwaar. Toch even bij mijn oxazepam blijven hoor. Ben wel vlak voor het wegfietsen nog even mooi in de clinch geraakt met mijn oudste. Ben maar vlug alleen gegaan. Vond bij terugkomst een briefje onderaan de trap: mam, ik haat je. Heb het kind uitgelegd dat ik mezelf ook vaak haat en dat ik erg blij ben met het briefje en dat ik het in mijn nieuwe dagboek erbij plak. Het wordt nu een gezamelijk dagboek, waarin we allemaal onze ongenoegens kunnen schrijven. Ben trots dat ik nog steeds zo snel kan fietsen, hahaha. Ben wel helemaal bezweet. Lytse: wat is KMW? Ben blij dat de eerste vijf uur van mijn dag voorbij zijn; krijg nu honger, gelukkig. Heb ook van alles in huis, dus hoef niet naar de winkel. Kennen jullie misschien wel: altijd teveel boodschappen halen, want wijn alleen staat zo raar. Moet een paar dingen uit de ijskast weggooien, wat een zonde, bah. Maar goed, vandaag weer goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden